درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 تیر 1397 - 12:58   

یکه تازی بانک ملی ایران در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  یکه تازی بانک ملی ایران در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نشریات بانک سپه در چهار بخش اول شد

  نشریات بانک سپه در چهار بخش اول شد


ادامه ادامه مطلب دو

بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک

  بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  عکس خبر/ روی جلد مجله تایم بعد از دیدار پوتین و ترامپ
  بهترین عکس سال 2018 با آیفون
  سریع‌ترین شارژر موبایل توسط هواوی
   از سرفیس ارزان‌قیمت تا سریع‌ترین شارژر موبایل
  پسر بچه‌ای که آگهی فوتش را خودش نوشت
  درآمد جشنواره ساندنس در سال ۲۰۱۸ اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26754صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 15 آذر 1396 - 00:45
مراقبت در ستایش و انتقاد عمومی
زمانی که پیامبر(ص) نسبت به موفقیت و کار پسندیده غیر معمول یکی از یارانش آگاهی می¬یافت، آن را برای همگان آشکار می-ساخت تا همگان در پیروی از این کار پیشی بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی که پیامبر(ص) نسبت به موفقیت و کار پسندیده غیر معمول یکی از یارانش آگاهی می یافت، آن را برای همگان آشکار می ساخت تا همگان در پیروی از این کار پیشی بگیرند.

 

فردی که مورد ستایش پیامبر قرار می گرفت، در انجام نیک اعمال و رشد استعداد و توانایی هایش ترغیب می شد. رسول خدا در میان اصحاب خود به دنبال نقاط قوت ایشان بود تا آن ها را بروز و پرورش دهد.


سلمان فارسی در راه کسب علم از محضر رسول خدا تا آنجا کوشش کرد که پیامبر علم او را تحسین فرمود و این تحسین پیامبر سبب ترغیب او در کسب بیشتر علم و معرفت شد. پیامبر فرمود: «سلمان از نظر علمی سیراب شد.»


در خصوص انتقاد در روابط اسلامی، پیامبر زمانی که با برخی بدکاران مواجه می شد، عمل بد ایشان را به روی آنها نمی آورد. بلکه می فرمود کسانی که چنین می کنند و چنین می گویند این عمل از نظر من نهی شده است ولی نام آن ها را ذکر نمی¬فرمود.


بدون شک، عمومی بیان شدن این انتقادها، از لطافت و تأثیر بیشتری برخوردار بود. پیامبر نهی را عام و انتقاد را شامل هر کسی که احتمال وقوع این فعل از وجود دارد می دانست و چنین برخوردی برخاسته از حکمت است.

چرا که جبهه گیری در برابر غافل سبب رسوایی اوست و این تکرار سرزنش سبب آشکار ساختن و استمرار عمل می شود. اگر معتقد باشیم که نفس آدمی نیازمند ستایش دیگران به صورت علنی است، پس آشکار است که از انتقاد به صورت آشکار و از بین بردن احترام با جریحه دار ساختن احساسات متضرر می شود. (دکتر محمود یوسف مصطفی)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  ژورنالیسم پاسدار دمکراسی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  گزارش برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد معرفی شد


  گزارش تصویری سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/2


  مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی


  پسر بچه‌ای که آگهی فوتش را خودش نوشت


  یکه تازی بانک ملی ایران در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی