درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 02:32   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26749صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 آبان 1395 - 13:07
آغاز به کار نهمین همایش مسئولان روابط عمومی ستادی و فرودگاهی
نهمین کارگاه آموزشی روابط عمومی با حضور مسئولان روابط عمومی حوزه ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران به میزبانی فرودگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نهمین کارگاه آموزشی روابط عمومی با حضور مسئولان روابط عمومی حوزه ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به میزبانی فرودگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

 

این مراسم با قرائت پیام رحمت الله مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شد.

در ادامه محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های استان رضوی گفت: روابط عمومی یک بحث کاملاً تخصصی است و من به عنوان یک فرد علاقه مند به حوزۀ رسانه، خبر و اطلاع رسانی، معتقدم روابط عمومی یک مقولۀ بنیادین در همۀ سازمان ها، شرکت ها و نهادهاست و به عنوان یک رکن اساسی و پیشانی سازمان شناخته می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان رضوی با تأکید بر ضرورت انجام کار تخصصی در حوزۀ روابط عمومی صنعت فرودگاهی گفت: امروز مدیر روابط عمومی حتی باید از مدیریت ارشد و اجرایی فرودگاهی جلوتر باشد.

وی ادامه داد: مدیر روابط عمومی موفق کسی است که سازمان متبوع اش را به خوبی معرفی کند و با برقراری پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبانش به انتقال با سرعت و با دقت اطلاعات میان آنها بپردازد.

قاسم زاده با اشاره به اینکه مدیر روابط عمومی مشاور امین مدیریت است، گفت: چنین مشاوری باید چالش های مجموعه را شناسایی کند و قبل از اینکه تحلیل یا خبر اشتباهی منتشر شود اطلاعات لازم را به مدیریت انتقال دهد. وی باید با واکاوی تخصصی مشکلات و موقعیت ها، موضوع اصلی را با مدیر در میان بگذارد.

قاسم زاده با تأکید بر ضرورت توسعۀ مجموعۀ روابط عمومی صنعت فرودگاهی با بکارگیری از نیروهای خلاق، توانمند و متخصص گفت: اگر انتقال خبر به موقع، دقیق و صحیح صورت نگیرد پیامدهای بدی را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل معتقدم که مدیر روابط عمومی باید از مدیر یک سازمان جلوتر باشد. واقعیت این است که مدیران ارشد اجرایی درگیر کارهای بسیار زیادی هستند و نمی توانند به تمامی مسائل به ویژه مسائل حاشیه ای برسند و برای آنها چاره جویی کنند. این وظیفۀ مسئول روابط عمومی است که چنین اقداماتی را انجام دهد.

مدیرکل فرودگاه های استان رضوی برگزاری کارگاه های آموزشی روابط عمومی را باعث بالندگی مجموعۀ شرکت دانست و برگزاری مداوم آن را برای مجموعۀ روابط عمومی شرکت با اهمیت عنوان کرد.

در بخش دیگری از مراسم یدالله آقایی صائم، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، ضمن تشکر از محمدباقر قاسم زاده و تمامی مسئولان و دست اندرکاران فرودگاه مشهد از جمله علی همتی معاون توسعۀ مدیریت و منابع انسانی آن در بیان تاریخچه ای از شکل گیری و عملکرد روابط عمومی در این شرکت گفت: هنگامی که مسئولیت روابط عمومی شرکت را برعهده گرفتم مقولۀ روابط عمومی در عرصۀ فرودگاهی کاملاً ناشناخته بود. با این وجود ما تلاشمان را براساس رشد سازمان آغاز کردیم و در ادامه توانستیم در یک شرکت مادر تخصصی مهندسی، روابط عمومی را در ابعاد مختلف توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون برای هر یک از مسئولان روابط عمومی در فرودگاه های کشور پست سازمانی در نظر گرفته شده است، گفت: اکنون تمامی افراد حاضر در روابط عمومی از جمله افراد اثرگذار در مجموعۀ خودشان هستند و به روابط عمومی در صنعت فرودگاهی به صورت تخصصی نگریسته می شود.

آقایی صائم با تأکید بر بهره گیری روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی از نیروهای متخصص و لایق، توجه به پیشرفت در عرصۀ نرم افزاری و برنامه ریزی کیفی را در مجموعۀ روابط عمومی یک اصل دانست و از اضافه شدن چند مسئول جدید روابط عمومی فرودگاهی به مجموعۀ همکاران این مدیریت خبرداد.

وی همچنین به اجرای برنامه های موفقی مانند مهمان هفته و کارنامۀ آقای مدیر در روابط عمومی ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی اشاره کرد و از راه انداری مجدد انتشار ماهنامۀ آسمان ایران با بهره گیری از کادری متخصص خبر داد.

وی همچنین از داود زارعیان مدرس این دورۀ کارگاه آموزشی، به عنوان فردی موفق در حوزه های تئوری و عملی یاد کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی در کارگاه امسال با تغییر در روند سال های گذشته، از چند تن از مسئولان روابط عمومی فرودگاه های اقماری مانند طبس، سبزوار، رامسر و آبادان نیز برای حضور در این کارگاه دعوت شده است.

همچنین در بخشی از این مراسم گروه سرود مؤسسۀ توانبخشی فتح المبین (همدم) به هنرنمایی پرداختند. این مؤسسۀ سرپرستی 400 دختر بی سرپرست را برعهده دارد.

در پایان مراسم نیز بیانیۀ آغازین این کارگاه آموزشی توسط مهدی غفوری معاون داخلی روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی قرائت شد.

نهمین کارگاه آموزشی روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور 49 نفر از مسئولان روابط عمومی فرودگاهی و ستادی این شرکت، با تدریس داود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، عصر سه شنبه 18 آبان در سالن اجتماعات اداره کل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد آغاز شده و تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

 

منبع: روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد