درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26722صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 18 آبان 1395 - 14:36
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:
ارتباط نزدیک با شهروندان باید مورد توجه روابط‌عمومی‌ها قرار بگیرد
نشست هم اندیشی روابط عمومی های سازمانهای تابعه و مناطق سه گانه شهرداری بندرعباس با حضور سالاری رئیس شورای شهر بندرعباس،جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس،خسروی مشاور رسانه ای شورای شهر بندرعباس و روابط عمومی های سازمانها ومناطق شهرداری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرویز سالاری در نخستین نشست هم اندیشی روابط عمومی های سازمانهای تابعه و مناطق سه گانه شهرداری گفت: با توجه به پیشرفت ارتباطات الکترونیکی، ارتباط ‌گیری روابط عمومی‌ها بسیار مهم و ضروری است .

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی شهرداری‌ها باید نسبت به دانستنی‌های روز این حوزه آگاهی داشته و دانش تخصصی خود را افزایش دهند .

وی افزود: ایجاد ارتباط نزدیک با شهروندان باید مورد توجه روابط‌عمومی‌ها قرار بگیرد، به نحوی که بتواند خدمات و اقدامات شهرداری را به شهروندان اطلاع‌رسانی کند .

سالاری خاطرنشان کرد: اینترنت و ارتباطات از طریق شبکه‌های اجتماعی در تمام دستگاه‌ها و به‌ ویژه شهرداری‌ها تا میزان قابل توجهی اهمیت پیدا کرده است، زیرا این شیوه می‌تواند پل ارتباطی بسیار خوبی میان سازمان مربوطه با جامعه باشد .

وی با بیان اینکه برقرای ارتباط یک بینش فرهنگی است، گفت: مجموعه روابط عمومی باید با فراگیری مهارت‌های کلامی و غیر کلامی ارتباط مؤثری را با شهروندان و پرسنل شهرداری برقرار کند .

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه نقدها را باید به عنوان یک فرصت دانست، گفت: محله محور بودن، یکی از شعارها و اهداف شورای چهارم بندرعباس بوده و اکنون می‌توان گفت که این هدف محقق شده است .

سالاری با اشاره به این که روابط عمومی ها باید اخبار را شفاف، گویا، و بدون هیچ گونه ابهام به دست مردم برسانند، بیان کرد: شعار همیشگی روابط عمومی‌ها، صراحت، صداقت و شفافیت است و اگر با سرعت عمل در پاسخگویی نیز همراه باشد، آینده‌ای درخشان پیش روی روابط عمومی‌ها خواهد بود.

کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس نیز در این نشست اظهار کرد: فعالیت روابط عمومی‌ها باید حس تعلق خاطر را در شهروندان تقویت کند و این حس باید افزایش مشارکت شهروندان را به دنبال داشته باشد .

جهانبخش با بیان اینکه شهروندان انتظار ندارند که همه مشکلات یک شبه حل شود، گفت: شهروندان انتظار پاسخگویی مناسب و سریع را از روابط عمومی‌ها دارند که اگر این مهم با ارتقای علمی روابط عمومی‌ها تحقق یابد، آینده بهتری پیش روی این حوزه خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مجموعه روابط عمومی‌ها این است که پاسخگوی منطقی مردم باشند، گفت: شهرداری بزرگترین تشکل و نهادی است که با شهروندان در ارتباط است اما عمده مشکل مردم برای پاسخ گرفتن از این نهاد متوجه روابط عمومی است .

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه یکی از رسالت‌های ویژه مجموعه روابط عمومی تبدیل شهروند عادی به شهروند مسئولیت پذیر است، گفت: برای ارتقاء فرهنگ شهروندی انسجام خبری در بین مجموعه‌های روابط عمومی مهم است و این امر باید به صورت موضوعی بررسی شود .

وی با بیان اینکه فرهنگ پوزش و معذرت خواهی از شهروندان باید رواج پیدا کند، گفت: این فرهنگ به منزله شان و منزلت هر فرد و دستگاه است، عذرخواهی کردن نشانه بزرگی است و کسر شأن محسوب نمی‌شود ولی متأسفانه با همه پیشینه فرهنگی و مذهبی ما ایرانیان، مدیران و حتی شهروندان به این دلیل که شاید احساس می‌کنند از جایگاه خود به پائین می‌افتند در پی اشتباه عذرخواهی نمی‌کنند .

وی گفت: شفاف‌سازی و بیان واقعیت‌ها راهکار مناسبی برای مقابله با شایعات در بین شهروندان و فضاهای مجازی می‌باشد.

 

منبع: برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد