درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26699صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 17 آبان 1395 - 12:57
نشریه شماره 100 «روابط عمومی»
نشریه شماره 100 «روابط عمومی» منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نشریه شماره 100  «روابط عمومی» منتشر شد.

سخن نخست «صد شماره با شما».....................................................................................................جواد قاسمی

بحث، رضایت مندی مشتری است............................................................................... دکتر طبا طبایی (نشست 191)

ضرورت تغییر رویکرد اطلاع رسانی................................................................................دکتر پیش نمازی (نشست 190)

آیین نکوداشت پدر علم ارتباطات ایران......................................................................روابط عمومی منطقه ی 5 شهرداری

تفکر استراتژیک، روابط عمومی و بازی مارش مالو .....................................................میرزا بابا مطهری نژاد (نشست 189)

مسیر مردم محوری، از روابط عمومی می گذرد......................................................................گفتگو با دکتر عباس زادگان

موقعیت علوم شناختی در ایران و جهان......................................................................................دکتر سید کمال خرازی

تخصص و آموزش در روابط عمومی حرف اول را می زند.....................................................................دکتر گیتا علی آبادی

روابط عمومی باید مدافع منافع عموم باشد..........................................................................یادواره ی دکتر حمید نطقی

نقش رسانه در الگوسازی................................................................................................................فیروزه عسگری

ماهنامه ی روابط عمومی در یک نگاه.......................................................................................یاد داشت مدیر مسوول

مولفه های اصلی روابط عمومی آینده َگرا .............................................................................................مهدی باقریان

رسالت جهانی روابط عمومی و انتخابات 23 ژوئن انگلیس......................................................................مجید میرشکار

چگونه یک روابط عمومی منزوی می شود...............................................................................ابراهیم رستمیان مقدم

روابط عمومی ایده آل ..........................................................................................................................حمید نجف

نقاب افراد در شبکه های اجتماعی........................................................................................ دکتر اسماعیل قدیمی

روابط عمومی توسعه بخش چیست؟...........................................................................................دکتر احمد ایله ای

واقعیت ها را آن طور که هست، منعکس کنیم................................................................. حجت الاسلام محسن قمی

پیام رییس انجمن جهانی ارتباطات..................................................................................پروفسور یحیی کمالی پور

تاملی در اهمیت روابط عمومی توسعه یافته.........................................................................محمد مهدی فتوره چی

تافلر کمک می کند در دنیای پر خشونت مایوس نشویم......................................................دکتر شهین دخت خوارزمی

دکتر معتمد نژاد؛ همیشه استاد، همیشه ماندگار............................................................................وحید معتمد نژاد

مدیریت روابط عمومی یا روابط عمومی مدیریت..............................................................................دکتر مهری رفعتی

سه گانه ی «کتابی»، «نطقی» و « روابط عمومی».....................................................................دکتر حسین افخمی

نگاه تافلر نگرانی از آینده را کم می کند......................................................................................دکتر هادی خانیکی

روابط عمومی و بازاریابی اجتماعی.....................................................................................................علی فروزفر

روابط عمومی؛ کنشگری فعال ....................................................................................گفتگو با سید قاسم بی نیاز

مرحوم محمد ملازم مصداق بارز مدیریت جهادی.................................................................................شاهد ملازم

سکوت سازمانی و استراتژی روابط عمومی.............................................................................حمید شکری خانقاه

کاربرد آگاهانه ی اطلاعات.........................................................................................................قربانعلی تنگشیر

یادگیری مهارت های ارتباطی.......................................................................................................سارا عسکرنیا

روابط عمومی ارزش آفرین.......................................................................................................سعید فیلسوفیان

توان مندی روابط عمومی در کاهش فاصله ی دولت و مردم...........................................................امیرعباس تقی پور

اهمیت احترام به استقلال روابط عمومی ها.....................................................................................رضا جعفرزاده

 

منبع: تبیان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد