درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26694صفحه نخست » دوشنبه، 17 آبان 1395 - 12:39
تبلیغات در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در حالی سومین روز را سپری می کند که غرفه داران آن هر کدام به شیوه ای تبلیغاتی به دنبال جذب بازدید کنندگان هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برخی از غرفه داران با انتخاب رنگ های معمولا شاد و ترکیبی و تزیین نوشتاری شعارهای خود، سعی در جلب توجه بازدیدکنندگان برای بازدید از غرفه خود دارند .
تعدادی از مسئولان غرفه نیز با چاپ بنر در ابعاد مختلف به ویژه در ابعاد بزرگتر از حد معمول و استاندارد، شعارهای تبلیغاتی خود را برجسته کرده و به دنبال جذب هر چه بیشتر مخاطبان هستند .
طعم یک خبر داغ با رنگ آمیزی رنگ های قرمز و تند در غرفه و خارج از آن، حساس اما واقعی ، طلوع آفتاب از شرق، استفاده از لامپ های رنگارنگ نواری و غیره، نصب تلویزیون های ال سی دی در ابعاد مختلف از جمله شعارها و شگردهای تبلیغاتی غرفه داران برای جذب و جلب بازدیدکنندگان است .
در این ارتباط برخی از غرفه داران نیز در زمینه تبلیغات خود کمی جلوتر رفته و از افرادی که در زمینه تئاتر فعالیت داشته و به نوعی در این خصوص تجربه دارند بهره گرفته و با استفاده از رنگ آمیزی صورت و لباس های آنان در مقابل غرفه و انجام حرکات نمایشی رباتیک، سعی در جلب توجه بازدیدکنندگان به سمت غرفه خود دارند .
این افراد که صورت های آنان یکدست رنگ قرمز و یا سفید شده، دقیقه ها بدون حرکات در مقابل غرفه های خویش همانند تندیسی از یک انسان در حال مطالعه ایستاده و حرکات رباتیک انجام می دهند و موجب ایجاد تنوع خاصی برای غرفه ها شده اند .
برگزاری مسابقات مختلف توسط غرفه داران با اهدای جوایز از قبیل گوشی تلفن همراه و تبلت و غیره از دیگر روشها و شیوه هایی است که غرفه داران برای جذب مخاطبان خود به کار گرفته اند .
مسئولان برپایی نمایشگاه به منظور رفع خستگی بازدیدکنندگان و استراحت مردم با ایجاد غرفه هایی در مسیر اصلی داخل نمایشگاه و ارایه مجلات و روزنامه و مختصر پذیرایی چای داغ به دنبال ایجاد آرامش برای بازدیدکنندگان هستند .
محمد رضا صادقی از بازدیدکنندگان نمایشگاه که خود را یکی از نویسندگان کشور معرفی کرد، نمایشگاه مطبوعات را پلی برای ارتباط هرچه بیشتر بین مردم و رسانه ها عنوان کرد و گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به رغم تمامی تلاش های صورت گرفته آنگونه که باید نتوانسته در زمینه تبلیغات خارج از مجموعه به درستی استفاده و برنامه ریزی کند .
وی اظهار داشت: رسانه ها همواره به دنبال حل مشکلات مردم بوده و هستند اما کسی توجهی به مشکلات دست اندرکاران آنها نداشته و به فکر آنان نیستند .
وی که خود را خبرنگار قدیمی یکی از رسانه ها، قبل از زمان روی آوردن به نویسندگی عنوان کرد، افزود: در مجموع از تمامی مسئولان و برگزارکنندگان نمایشگاه بیست و دوم و زحمت کشان رسانه تشکر و قدردانی می کنم .
سیده سادات حسینی از دیگر بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، برپایی چنین نمایشگاهی را مثبت ارزیابی کرده و آن را گامی به سمت جلو عنوان کرد .
وی در خصوص نحوه و شیوه تبلیغات غرفه داران برای جذب مخاطبان گفت: بسیاری از غرفه داران با ایجاد سر و صدای اضافی موجب اذیت و آزار روحی بازدیدکنندگان می شوند .
حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فضای مصلی مسقف و سرپوشیده است مسئولان نمایشگاه نباید به غرفه داران اجازه استفاده از هر نوع شیوه تبلیغاتی آزار دهند روحی برای بازدیدکنندگان را بدهند .
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از چهاردهم ماه جاری در محل مصلی بزرگ امام (ره) آغاز شده تا بیست و یکم آبان ماه دایر است

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد