درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:01   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26686صفحه نخست » دوشنبه، 17 آبان 1395 - 11:51
نگاهی اجمالی به تاکتیک های تبلیغاتی نامزد های ریاست جمهوری آمریکا علیه یکدیگر / حمله و ضد حمله احزاب جمهوری خواه و دموکرات
اکثر آگهی های تبلیغاتی که رقبای انتخاباتی علیه یکدیگر می سازند، می تواند باعث تهمت زدن به دو طرف و حتی در نهایت تغییر نتیجه رای گیری ها شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اکثر آگهی های تبلیغاتی که رقبای انتخاباتی علیه یکدیگر می سازند، می تواند باعث تهمت زدن به دو طرف و حتی در نهایت تغییر نتیجه رای گیری ها شود. اما «جان گییر» به عنوان یک نویسنده، دید مثبتی نسبت به این تبلیغات به اصطلاح منفی دارد. به گفته او این آگهی های تبلیغاتی روی موضوعات سیاسی مهمی دست می گذارد و به رأی دهندگان اطلاعات کافی در رابطه با رویکرد های متفاوت نامزد های انتخاباتی می دهد.

علاوه بر این او معتقد است حملات تبلیغاتی باعث تنزل کیفیت مبارزات انتخاباتی نمی شود، بلکه سبب غنای پروسه دموکراتیک یک کشور می شود. در ادامه نگاهی انداخته ایم به تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، دو نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در حمله کردن به هم و تهمت و افترا چیزی کم نگذاشته اند.

تبلیغات کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ علیه هیلاری کلینتون

سخنان میشل اوباما علیه کلینتون!

طی هفته گذشته دونالد ترامپ بخشی از زمان پخش آگهی های تبلیغاتی شبکه های محلی ایالت فلوریدا را خریداری کرده است. ترامپ در این آگهی تبلیغاتی سعی دارد با استفاده از سخنان بانوی اول آمریکا، میشل اوباما علیه هیلاری کلینتون، تعداد طرفداران زن این کاندیدای دموکرات را کاهش دهد.

این آگهی سخنان میشل اوباما در سال 2007 را نشان می دهد که در آن اظهار کرده: «وقتی نمی توانید محل سکونت خود را اداره کنید، چطور قادر خواهید بود کاخ سفید را مدیریت کنید» که می تواند اشاره به همسر هیلاری، یعنی بیل کلینتون داشته باشد.

این آگهی سعی دارد هیلاری کلینتون را مخاطب میشل اوباما قرار دهد، با این وجود در همان دوره، باراک اوباما این مسئله را رد کرده بود. بعد از انتشار سخنان ترامپ علیه زنان، او در تلاش و تقلاست تا بیش از پیش رضایت و نظر زنان را به خود جلب کند.

کلینتون توانایی جسمی لازم را ندارد

ترامپ در اقدام تازه ای علیه هیلاری کلینتون، ویدئویی را منتشر کرد که در آن کلینتون در سالگرد گرامیداشت کشته شدگان 11 سپتامبر در حال سکندری خوردن است. در این کلیپ هیلاری را در حال سرفه کردن، کمک گرفتن هنگام بالا رفتن از پله و در نهایت از هوش رفتن او در نیویورک نشان می دهد و در پس زمینه آن گفته می شود که: «هیلاری کلینتون بنیه، توان و ثبات لازم برای رهبری کشور ما را ندارد.

او قبلا به عنوان سناتور ناموفق بوده، اجازه ندهید دوباره این اتفاق بیفتد.» ترامپ وضع سلامت کلینتون را نشانه گرفته و کاملا مشخص است که در چند هفته باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، دیگر اهمیتی به برنده شدن نمی دهد و تنها سعی دارد از مخالفانش انتقام بگیرد.

کلینتون دروغگو و خائن است

دونالد ترامپ در یکی دیگر از آگهی های تبلیغاتی خود علیه کلینتون، به ایمیل های بحث برانگیز هیلاری به «مونیکا لوینسکی» اشاره دارد. در ادامه این آگهی، ویدئویی از آگوست سال 2015 نمایش داده می شود که در آن هیلاری کلینتون طی یک کنفرانس خبری ادعا می کند که در دوران سناتوری اش، هیچ اطلاعات طبقه بندی شده ای بین او و افراد دیگر رد و بدل نشده است.

در ادامه ویدئویی از سخنرانی بیل کلینتون در ژانویه سال 1998 نشان داده می شود که در آن بیل کلینتون در حال پاسخگویی به اتهاماتی است که به وی زده شده بود؛ او متهم شده بود که با «مونیکا لوینسکی» کارمند سابق کاخ سفید، رابطه غیراخلاقی برقرار کرده. کلینتون در این ویدئو می گوید: «تمام این اتهامات دروغ است.» این ویدئوی تبلیغاتی با این عبارت که: «هیلاری نیز مثل شوهرش، یک سیاستمدار خائن است»، پایان می یابد.

***

تبلیغات کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون علیه دونالد ترامپ

دونالد ترامپ انسان خطرناکی است

هفته گذشته هیلاری کلینتون ویدئوی تبلیغاتی جنجالی منسوب به دونالد ترامپ را منتشر کرد، آنقدر جنجالی که واکنش اعضای حزب جمهوریخواه را نیز برانگیخت. کلینتون دست روی یکی از مشهور ترین تبلیغات انتخاباتی تاریخ گذاشت و به این شکل تاکید کرده که در صورت پیروزی ترامپ به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده احتمال وقوع جنگ هسته ای وجود خواهد داشت.

این ویدئوی تبلیغاتی 30 ثانیه ای که «سیلو» نام دارد، اظهارات مامور سابق پرتاب موشک اتمی نیروی هوایی ایالات متحده، «بروس بلر» را پخش می کند. او در حال حاضر به عنوان محقق در دانشگاه پرینستون مشغول به کار است. بلر در این ویدئو اظهار کرده: «اگر رئیس جمهوری دستور می داد، مجبور بودیم موشک را پرتاب کنیم».

او در ادامه می افزاید: «دعا می کردم که این اتفاق نیفتد. خویشتن داری تنها شیوه ای بود که با کمک آن می شد از وقوع جنگ اتمی جلوگیری کرد.»

سپس صدای «بلر» در پس زمینه نمای بسته ای از ابر ایجاد شده از انفجار اتمی پخش می شود. در ادامه این ویدئوی تبلیغاتی پس از پخش صدای آژیر خطر، کلیپی از دونالد ترامپ نشان داده می شود که در یک گرد همایی می گوید: «بمب ها رو بریزید رو سرشون»، در ادامه بیان می کند: «دوست دارم غیرقابل پیش بینی باشم» و در نهایت اضافه می کند: «من عاشق جنگم» بلر ادعا کرد که افکار ترامپ در رابطه با تسلیحات اتمی به شدت او را ترسانده است.

از زمانی که نخستین بمب اتمی در سال 1945 روی شهر هیروشیما انداخته شد، روسای جمهوری ایالات متحده، نسبت به تسلیحات اتمی این کشور احساس مسئولیت بیشتری می کنند. اما به عقیده ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواهان «در حال حاضر که مجهز به سلاح اتمی هستیم، چرا از آن استفاده نکنیم؟» اخیرا طبق گزارشات خبرگزاری ام.اس.ان.بی.سی، ترامپ سه مرتبه این سوال هولناک را مطرح کرده، با این حال کمپین تبلیغاتی ترامپ صحت این خبر را تکذیب می کند.

طبق اظهارات ترامپ در روز های نخستین تبلیغات ریاست جمهوری اش، وی به این نکته اشاره کرده که: «چنانچه از طرف حکومت های اسلامی به شما حمله شود، آیا برای مقابله با آنها از سلاح اتمی استفاده نخواهید کرد؟» از سوی دیگر سخنگوی کمپین تبلیغاتی ترامپ در خبرگزاری فاکس نیوز اعلام کرد: «اگر قرار نیست از سلاح های اتمی استفاده کنید، پس دلیل آزمایش های هسته ای چیست؟»

آیا او همان رئیس جمهوری است که می خواهیم برای دختران مان انتخاب کنیم؟

تبلیغ دیگری از سوی کمپین کلینتون پخش شد که در آن سخنان بحث برانگیزی از جانب ترامپ نشان داده شده تا این پیام را به بیننده منتقل کند که ترامپ، الگوی مناسبی برای آمریکایی ها نیست. در این آگهی تبلیغاتی تعدادی دختر بچه را می بینیم که در حال نگاه کردن خود در آیینه و دوربین های گوشی های شان هستند و بعد از آن صحبت های ترامپ علیه زنان پخش می شود.

نامزد جمهوریخواهان در این کلیپ در مورد هیلاری کلینتون از الفاظی مانند: «او آدم کثیفیه» و «او مثل خوک می خوره» استفاده کرده است. در ادامه این ویدئو، طی مصاحبه ای با ترامپ از او پرسیده می شود که آیا شما با زنان مودبانه برخورد می کنید؟ و او در پاسخ می گوید: «من جوابی برای سوال شما ندارم.» سپس این آگهی با این پیغام به پایان می رسد که: «آیا او همان رئیس جمهوری است که می خواهیم برای دختران مان انتخاب کنیم؟»

نمایش اسلام ستیزی ترامپ

هیلاری کلینتون با انتشار آگهی تبلیغاتی احساسات برانگیزی در شبکه های تلویزیونی آمریکا، روحیه مسلمان ستیزی او را نمایش داد. در این آگهی صحبت های «خیضر خان» در همایش ملی دموکرات ها نشان داده می شود.

در این آگهی تبلیغاتی یک دقیقه ای که به گفته کمپین کلینتون در هفت ایالت پخش شده است «خیضرخان» داستان کشته شدن فرزندش طی یک حمله انتحاری در عراق را بازگو کرده و خاطر نشان می کند که پسر او در راه کشورش (ایالات متحده آمریکا) کشته شده. «خیضرخان» در ادامه از ترامپ می پرسد: «آقای ترامپ، آیا پسر من جایی در آمریکای شما داشت؟»

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد