درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26650صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 15 آبان 1395 - 16:37
حقیقت روابط عمومی در دنیای مجازی
اکبر نعمت الهی - این روزها، وزارت نفت به دلیل تاثیرگذاری در موفقیت دولت یازدهم، با هجمه‌هایی شدید روبه رو است و روابط‌عمومی صنعت نفت به عنوان خاستگاه و پایه‌گذار این هنر در کشور و با اتکا به تجربه نزدیک به ٧٠ ساله خود، وظیفه دارد پیشگامی خود را در این عرصه حفظ کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اساسی‌ترین نیاز سازمان‌های امروزی و یکی از بنیادی‌ترین عوامل موفقیت آنها، سامان‌دهی کیفیت ارتباط بین سازمان و افکار عمومی است و روابط عمومی به عنوان هنر مدیریت ارتباطات و برقراری پیوند همدلانه بین لایه‌های گوناگون درون و برون سازمان، کلید اصلی این موفقیت به شمار می‌رود.

اگر براساس نظریه‌های پژوهشگران حوزه مدیریت سازمان، مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان‌های نوین را نیروی انسانی درونی و افکار عمومی بیرونی بدانیم، مدیریت این هر دو، ماموریت اصلی و وظیفه نخستین روابط عمومی تعریف می‌شود که از طریق بسط تفاهم جمعی و جلب و تقویت همکاری متقابل جامه تحقق خواهد پوشید.

اما رسانه‌های شکل‌دهنده افکار عمومی در دنیای مدرن، از بنیاد با جوامع سنتی متفاوت است و به همین دلیل، امروز، نکته مهم‌تر از تعریف مسئولیت‌ها و ماموریت‌های روابط عمومی، موضوع شناخت تخصصی ابزارهایی است که باید در این مسیر به کار گرفته شود. افکار عمومی جوامع مدرن، نه در لابه‌لای روزنامه‌ها و کتاب‌ها و حتی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، که در دنیای مجازی شکل می‌گیرد و همان گونه که مهندس زنگنه نیز در مراسم پایانی هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت به درستی عنوان کرد: «در چند سال آینده حکومت مطلق در دست شبکه‌های مجازی خواهد بود.»

با توجه به این واقعیت، میزان موفقیت روابط‌عمومی‌های مدرن را نیز توانایی آنان در به کارگیری و مدیریت دنیای مجازی رقم خواهد زد و توجه به این نکته که حضور فعال و موفق در دنیای مجازی، نیازمند شناخت دقیق ابزارها و قواعد حاکم بر آن و برنامه‌ریزی تولید محتوای مناسب با شبکه‌های اجتماعی است، گام نخست موفقیت روابط عمومی در این فضا خواهد بود.

بهره‌گیری از فضاهای مجازی و فناوری‌های نوین ارتباطات اجتماعی، به نیروی انسانی خلاق و تدابیر مدیریتی مبتنی بر دانش روز نیاز دارد، موضوعی که در طرح‌ریزی اهداف راهبردی روابط عمومی‌های صنعت نفت به روشنی مورد تاکید قرار گرفته و در قالب برنامه «اصلاح ساختار سازمانی با هدف پاسخگویی به نیازهای جدید» و «توسعه و به کارگیری فنون و ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی» تبیین شده است.

این روزها، وزارت نفت به دلیل تاثیرگذاری در موفقیت دولت یازدهم، با هجمه‌هایی شدید روبه رو است و روابط‌عمومی صنعت نفت به عنوان خاستگاه و پایه‌گذار این هنر در کشور و با اتکا به تجربه نزدیک به ٧٠ ساله خود، وظیفه دارد پیشگامی خود را در این عرصه حفظ کند و به عنوان پرچم‌دار حفظ حریم مجموعه شریف و پرتلاش مدیران و کارکنان وزارت نفت، با اطلاع‌رسانی سریع، صادقانه و شفاف، دستاوردهای همکاران خود را با بهره‌گیری از دانش و ابزارهای نوین در معرض قضاوت افکار عمومی قرار دهد و ماموریت خطیر خود رادر حفظ حرمت خانواده بزرگ صنعت نفت در همه عرصه‌ها، به بهترین نحو به سرانجام برساند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد