درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:00   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26621صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 آبان 1395 - 16:28
نشست تشریح اهداف صندوق بین المللی پول با مدیران روابط عمومی نظام بانکی برگزار شد
به منظور آشنایی و تعامل هرچه بیشتر نظام بانکی کشور با سیاست های ارتباطی و اطلاع رسانی صندوق بین المللی پول (IMF ) ، کریستف رزنبرگ معاون ارتباطات و وفا عمر مسئول ارتباطات رسانه ای بخش خاورمیانه این صندوق با مدیران، کارشناسان و روسای دوایر روابط عمومی های بانکها دیدار و گفتگو کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به منظور آشنایی و تعامل هرچه بیشتر نظام بانکی کشور با سیاست های ارتباطی و اطلاع رسانی صندوق بین المللی پول (IMF ) ، کریستف رزنبرگ معاون ارتباطات و وفا عمر مسئول ارتباطات رسانه ای بخش خاورمیانه این صندوق با مدیران، کارشناسان و روسای دوایر روابط عمومی های بانکها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، در ابتدای این نشست، محمدعلی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی تصریح کرد: این نشست در جهت استفاده از تجربیات مهم ترین نهاد پولی بین المللی در زمینه سیاست های ارتباطی برگزار شده است. روابط عمومی می تواند به عنوان یکی از عناصر اصلی پیش برنده سیاست های توسعه ای در سازمان فعالیت کند و همکاران ما در شبکه بانکی نیز لازم است اهتمام بیشتری نسبت به معرفی و پیشبرد اهداف توسعه ای از طریق کانال های ارتباطی و سایر ابزارهای ارتباطی داشته باشند .

در ادامه این نشست رزنبرگ معاون بخش ارتباطات IMF گفت: حدود یک تریلیون دلار از منابع صندوق قابل استفاده بوده و می تواند یک خط اعتباری برای بانک های مرکزی تلقی شود.

کریستف رزنبرگ در نشست تشریح سیاست های ارتباطی صندوق بین المللی پول در بانک مرکزی با بیان اینکه این صندوق در سال 1944 و همزمان با وقوع رکود بزرگ در پایان جنگ جهانی دوم تشکیل شد، به 4 وظیفه اصلی این صندوق اشاره کرد: ثبات مالی، پژوهش ها، اعطای وام به کشورها ( در زمینه بهداشت ، زیرساخت های آموزشی و ... ) و کمک فنی به کشورها از وظایف این نهاد است و IMF در حال حاضر 3 تریلیون دلار ترازنامه دارد.

کریستف رزنبرگ، آمریکا را با 16.5 درصد بزرگترین سهامدار IMF اعلام کرد و گفت: سهم ایران در حال حاضر 7 دهم درصد بوده و یک سهم هم در مدیریت اجرایی دارد. حدود یک تریلیون دلار از منابع صندوق نیز قابل استفاده بوده و می تواند یک خط اعتباری برای بانکهای مرکزی تلقی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صندوق بین المللی پول در حال حاضر 189 کشور عضو دارد که با بالاترین نهاد پولی این کشورها یعنی بانک مرکزی در ارتباط است و ما سعی داریم کانال های ارتباطی را به گونه ای ایجاد کنیم که تمام اعضا توان دسترسی به اطلاعات و داده های صندوق در سطوح مختلف را داشته باشند

وی وام دهی و حمایت مالی از کشورهای نیازمند را از وظایف این صندوق برشمرد و افزود: کشورها می توانند در یک دوره دو تا سه ساله وام با نرخ سود 2 درصد بگیرند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد