درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 - 18:36   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد

  فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا

  شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان بحران در روابط‌عمومی را اندازه گیری کرد و چرا باید این کار را انجام داد؟
  ابتکار جدید گوگل؛ اپلیکیشنی که می‌تواند برچسب کالاها را برای نابینایان بخواند
  شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا
  فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد
  مدیرعامل بانک سینا در جمع همکاران منطقه کرمانشاه، همدان و ایلام: سرمایه انسانی با انگیزه؛ بانک را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می دهد
  انتخاب روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر بعنوان روابط عمومی برتر سپاه کشور
  بیمه آسیا خبرنگاران را بیمه کرد
  تغییر سرپرست روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز
  دوره‌های آموزش خبرنگاری به مثابه‌ی ایفای مسئولیت اجتماعی برگزار شد
  خبرنگاران می توانند با تولید محتوای مناسب و همچنین نقد منصفانه به مشکلات جامعه کمک نمایند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2659صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 12 اسفند 1391 - 17:50
نکاتی برای جلوگیری از اشتباهات پرهزینه در ارسال فوری ایمیل
ملیسا هرلی - به عنوان کارشناس روابط عمومی مهم است که در همه کارها دقت عمل به خرج دهیم و این مسایل را دست کم نگیریم. این امر می تواند موجب حفظ وفاداری مشتری و ایجاد روابط خوب با خبرنگاران شود.
  

نکاتی برای جلوگیری از اشتباهات پرهزینه در ارسال فوری ایمیل
ملیسا هرلی


شارا، زهرا بابازادگان-باید سریع کار کنیم. اغلب ضرب العجل های کوتاه و مشتریانی داریم که به ما برای دریافت پاسخ سریع اعتماد می کنند.
متاسفانه، زمانی که به سرعت کار می کنیم، اشتباهات کوچکی اتفاق می افتد و به عنوان متخصصان ارتباطات، اشتباهات کوچک می تواند پرهزینه باشد، به ویژه هنگامی که ما در حال صحبت کردن با اعضای رسانه ها باشیم.
قبل از اینکه کلید "ارسال" را در یک ایمیل فشار دهید و یا گوشی تلفن را برای تماس با یک مشتری یا خبرنگار بردارید مطمئن شوید که این نکات را برای جلوگیری از یک قدم اشتباه که می تواند به رابطه شما صدمه بزند در نظر گرفته اید.
1. کارشناس ایمیل باشید: ارسال تصادفی یک ایمیل به مشتری اشتباه و یا یک خبر نیمه آماده به یک خبرنگار که دارای نام اشتباه، بدون خط موضوع، ضمیمه فراموش شده و یا با قالب بندی (رنگ و تناقضات فونت) نامرتب باشد، شرم آور است و به روابط شما با مشتری یا روزنامه نگار آسیب می رساند. شما می توانید با چند دستورالعمل ساده از ارسال ایمیل باعجله جلوگیری کنید.
هنگام تهیه ایمیل پیش نویس، آدرس ایمیل گیرنده را در آخر وارد کنید. اگر شما در حال پاسخ دادن به یک ایمیل هستید، آدرس را حذف و بعد از تهیه پیش نویس پاسخ آن را دوباره وارد کنید. اگر آدرس ایمیل را در آخر وارد کنید، خطر ارسال اشتباهی در اثر برخورد اتفاقی با کلید ارسال پیش نخواهد آمد.

2. سوالات مناسب بپرسید: مشتریان (گاهی) پرسش را دوست دارند زیرا آنها ترجیح می دهند پروژه هایشان در بار اول بادقت به انجام برسند و تاخیر زمانی در اثر سوء تفاهم پیش نیاید و اطمینان حاصل کنند که ما به درستی نمایندگی آنها را بدست گرفته ایم. قبل از طرح هر سوالی موارد زیر را در نظر بگیرید:
آیا من در حال حاضر پاسخ را می دانم و یا به آسانی قادر به یافتن پاسخ هستم؟ اگر پاسخ به راحتی در سندی که در اختیار شماست وجود دارد یا در یک ایمیل و یا از طریق اینترنت قابل دسترسی است، این گزینه ها را قبل از درخواست از مشتری امتحان کنید. این شما را کاردان و مطلع معرفی می کند و نشان می دهد که تا چه اندازه به وقت مشتری خود ارزش قایل هستید.
همگی ما این وضعیت را تجربه کرده ایم. ما همه دکمه "ارسال" در یک ایمیل را به طور تصادفی فشرده ایم و پس از آن زمانی که متوجه شدیم نامه از صندوق پستی ما اشتباها ارسال شده و کاری از دست ما برنمی آید دچار وحشت و نگرانی شده ایم. ما همه سوالاتی پرسیده ایم که احتمالا می توانستیم خودمان پاسخش را بیابیم، اما شتابزده عمل کرده ایم.
با این حال به عنوان کارشناس روابط عمومی مهم است که در همه کارها دقت عمل به خرج دهیم و این مسایل را دست کم نگیریم. این امر می تواند موجب حفظ وفاداری مشتری و ایجاد روابط خوب با خبرنگاران شود.

ملیسا هرلی مدیر ارشد شرکت روابط عمومی و رسانه های اجتماعی افکت در نیویورک می باشد.

 

منبع اول: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ دشواری بزرگ و جهانی روزنامه ها


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد


  حافظه‌ی اینترنتی با حافظه‌ی انسانی چه می‌کند؟


  سیاستمداران چگونه در سخنرانی جلب توجه می‌کنند


  معرفی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان


  پیش‌بینی بیل گیتس: همه‌گیری کرونا در کشورهای ثروتمند جهان تا اواخر سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد


  ساماندهی توزیع انواع آگهی ها در کردستان


  بازدید روابط‌عمومی منطقه تهران از کارخانه مخزن سازی کاوش قزوین


  تیم کوک مدیرعامل اپل به جمع میلیادرها پیوست


  فرماندار رشت: خبرنگاران، اطلاع رسانی را بدون چشم‌داشتی انجام می‌دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی