درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26563صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 10 آبان 1395 - 17:48
سرپرست فرمانداری زنجان:
مدیران به جایگاه روابط‌عمومی‌ها توجه کنند
سرپرست فرمانداری زنجان، توجه مدیران به جایگاه روابط‌عمومی در سازمان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کارکرد مدیریت سازمان از طریق روابط‌عمومی‌ها ظهور و بروز پیدا می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رسول بیات در گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان، با بیان اینکه روابط‌عمومی هنر، فن و آیینه تمام‌نمای سازمان است، گفت: روابط‌عمومی جایگاه وسیعی در سازمان داشته و پل ارتباطی بین مردم و سازمان محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: در دنیای کنونی توجه مدیر به روابط‌عمومی سازمان توجه به مدیریت محسوب می‌شود و هر مدیریتی سزاوار روابط‌عمومی متناسب با خود است.

 

بیات در ادامه، نفوذ در افکار عمومی را از اهم وظایف روابط‌عمومی‌ها برشمرد و اظهار کرد: یک روابط‌عمومی قوی باید افکار عمومی را شکل داده و بتواند در آن تأثیرگذار باشد.

 

سرپرست فرمانداری زنجان، روابط‌عمومی را فلسفه مدیریت دانست و افزود: اگر روابط‌عمومی‌ها به وظایف خود به نحو شایسته عمل کنند، بسیاری از مشکلات دستگاه‌های اجرایی مرتفع خواهد شد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان زنجان تصریح کرد: کار روابط‌عمومی، عاشقانه و مبتنی بر باور و اندیشه است و کسی می‌تواند مبلغ و مروج خوبی برای سازمان خود باشد که در درون به آن معتقد باشد.

 

وی در ادامه، رسالت رسانه‌ها و نشریات را فراتر از خبر و نظرنویسی افراد دانست و ادامه داد: یکی از وظایف مهم نشریات «انتقاد» است و این انتقادها فرصتی برای اصلاح و پیشرفت محسوب می‌شود.

 

این مسئول، بازدید از ادارات شهرستان را از برنامه‌های کاری خود برشمرد و گفت: در جهت تقویت مدیران، بازدید هفتگی به صورت سرزده و یا با هماهنگی قبلی از ادارات به عمل خواهد آمد.

 

بیات، عدم توجه به جایگاه سازمانی کارشناسان روابط‌عمومی را از جمله نقاط ضعف موجود عنوان کرد و گفت: در بعضی شهرستان‌ها برای یک پست کم‌اهمیت‌تر ردیف استخدامی در نظر گرفته شده اما به روابط‌عمومی‌ها توجه نشده است.

 

تشکیل شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی، نیازسنجی دوره‌های تخصصی مورد نیاز روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و اجرای برنامه‌های رفاهی از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد