درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:33   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26555صفحه نخست » دوشنبه، 10 آبان 1395 - 13:36
ایده های بزرگ برای کسب و کارآفرینی / در کسب و کار خود از کودکان غافل نشوید
بدون هیچ شکی کودکان در امر بازاریابی و فروش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. اگرچه همواره خدمت رسانی خوبی به افراد بالغ داده می شود و هر شرکت در تلاش است تا با ارائه سرویس بهتر وجه تمایزی برای خود در مقایسه با سایر رقبا ایجاد کند، با این حال هنوز هم آنگونه که شایسته است به بخش خردسال و فرزندان این افراد بالغ توجه نمی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بدون هیچ شکی کودکان در امر بازاریابی و فروش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. اگرچه همواره خدمت رسانی خوبی به افراد بالغ داده می شود و هر شرکت در تلاش است تا با ارائه سرویس بهتر وجه تمایزی برای خود در مقایسه با سایر رقبا ایجاد کند، با این حال هنوز هم آنگونه که شایسته است به بخش خردسال و فرزندان این افراد بالغ توجه نمی شود.

در همین راستا برخی فروشگاه ها غرفه هایی مخصوص کودکان درست در کنار غرفه های دیگر ایجاد می کنند. با این کار کودکان در حین خرید والدین خود چشم شان به این غرفه ها خواهد افتاد و همین امر باعث می شود تا والدین مجبور شوند حداقل کودک را برای بازدید به آنجا ببرند.

طبق آمار قرار داشتن این دسته از غرفه ها در مکانی مناسب باعث می شود تا کمتر پیش بیاید افرادی که صاحب فرزندان خردسال هستند از این غرفه ها بازدید نکنند. مثال دیگر آنکه برخی رستوران ها در راستای خدمت رسانی بهتر در منوی خود لیست غذای کودک نیز اضافه می کنند تا با این کار رضایت بیشتر مشتری را به عمل آورده و کلاس کاری خود را ارتقا دهند.

همه این اقدامات در صورت خوب اجرا شدن به نتایج مناسب خود دست پیدا خواهند کرد، اما تصور اینکه نهایت ظرفیت توجه به خردسالان همین میزان باشد، غلط است. جالب است بدانید با تمرکز روی خردسالان حتی در حوزه های عظیم اقتصادی نیز می توان به موفقیت های چشمگیر دست یافت.

ایده

Blue Kangaroo  نام رستورانی در شهر لندن است که امکانات ویژه ای برای کودکان به ارمغان آورده که بیانگر توجه ویژه آنان به خردسالان است. مدیریت این رستوران در همان ابتدای کار خود تصمیم گرفت تا در اقدامی بی سابقه در کنار خدمت رسانی به افراد بزرگسال برای خردسالان نیز امکانات خاصی را تدارک ببیند. در واقع در این رستوران هرچیزی که برای کودکان جذاب باشد مهیا شده است.

برای مثال یک منطقه بازی در دل این مکان وجود دارد که با دوربین های مداربسته کنترل می شود و والدین می توانند هر لحظه از وضعیت کودک دلبند خود آگاه شوند. با این کار این امکان در اختیار والدین قرار خواهد گرفت که بدون هیچ نگرانی و دردسری به خرید خود بپردازند.

همچنین در این رستوران میز های مخصوص کودک همراه با منوی غذایی ویژه آنان سرو می شود که نشان از توجه خاص آنان به کودکان دارد. استفاده از میز و صندلی های مخصوص باعث می شود تا والدین با آسایش کامل از غذای سفارش داده خود لذت ببرند.

همین ایده های جذاب در نهایت باعث شد تا رستوران خیلی زود با خیل عظیمی از مشتریان مشتاق که اکثرا صاحب فرزندان خردسال نیز بودند، مواجه شود. اگرچه در نگاه اول ارائه این خدمات همراه با هزینه های گزاف خواهد بود با این حال قیمت های رستوران از حد معقولی برخوردار بوده و تا پاسی از شب به سرویس دهی خود ادامه می دهند.

در حال حاضر روزبه روز به تعداد این دسته از رستوران ها اضافه می شود. اگر کمی با دقت نگاه کنیم تمامی کسب و کار ها توانایی لازم را جهت جلب نگاه کودکان به خود دارند و تنها کافی است با توجه به امکانات و محیط کاری خود بهترین ایده را بیابند.

این قبیل رستوران ها دارای فضای درونی شاد و رنگارنگ هستند که بدون شک هر کودکی را متوجه خود خواهد ساخت. جالب است بدانید که اکثر این طراحی ها و فضاسازی های داخلی این رستوران ها براساس روانشناسی کودک صورت می گیرد. همین اقدامات جذاب باعث شده است تا افرادی که صاحب فرزندان خردسال هستند، این قبیل رستوران ها به انتخاب اول شان تبدیل شود.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- خدمت رسانی به کودکان را به عنوان یک وظیفه کم اهمیت به حساب نیاورید. همچنین فراموش نکنید به علت شرایط خاص آنان جلب توجه خردسالان کاری به مراتب سخت تر است و به همین خاطر توجه ویژه ای را لازم دارد.

- موارد ایمنی را برای حفظ سلامت کودکان رعایت کنید. این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا کودکان به علت سن کم شان به مراقبت بالایی نیاز دارند.

- کودکان بمب انرژی هستند، به همین خاطر بهتر است تا شرایطی را فراهم آورید که انژی آنان به خوبی تخلیه شود.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد