درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26498صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 5 آبان 1395 - 17:40
آیین معارفه سرپرست جدید خبرگزاری ایسکانیوز برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم معارفه حسین حبیب‌زاده به عنوان سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز با حضور حسین منوری، رئیس باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علا‌الدین ظهوریان رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر وحید عقیلی، مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان و علی قربانی مشاور رسانه‌ای رئیس دانشگاه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم معارفه حسین حبیب‌زاده به عنوان سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز با حضور حسین منوری، رئیس باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علا‌الدین ظهوریان رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر وحید عقیلی، مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان و علی قربانی مشاور رسانه‌ای رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین منوری، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: «ایسکانیوز از سال 1383 به صاحب امتیازی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران راه‌اندازی و بعد از یک دوره تعطیلی در اوایل دهه 90 و با تدبیر دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با زحمات علی قربانی احیا شد.»

منوری به ساماندهی رسانه‌ها در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: «با انتخاب و معرفی مدیرمسئول ایسکانیوز و با توجه به سوابق و تدابیر او، مشکلات باقیمانده نیز مرتفع می‌شود.»

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «کارنامه حبیب‌زاده درخشان است، سابقه روشن او در عرصه روابط عمومی و ارتباط با رسانه، اعتماد ریاست دانشگاه و ارتباط صمیمانه با ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، سرمایه‌ای است که روزهای روشن و موفقی را برای این رسانه دانشگاهی نوید می‌دهد.»

عقیلی: باید در برابر هجمه‌هایی که به ناحق علیه دانشگاه وجود دارد بایستیم
در ادامه این مراسم، وحید عقیلی، مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان گفت: «امیدوار هستیم در راه رسیدن به اهداف رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم و در مقابل هجمه‌هایی که به ناحق برعلیه دانشگاه وجود دارد و عزت نفسی که از حدود یک میلیون و 500 هزار دانشجو گرفته می‌شود و ظلمی که به آنها روا می‌شود، بایستیم و این نگرش را تغییر دهیم.»

او برای سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز، آرزوی موفقیت کرد.

ظهوریان: رسانه‌های دانشگاه باید آیینه یکدیگر باشند
علاء‌الدین ظهوریان، رئیس شورای رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز به برنامه‌های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای سنجش کیفیت رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: «همه شاخصه‌های کیفی امروز در شیوه‌نامه‌ای قابل سنجش ذکر شده است.»

او افزود: «رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های بسیاری دارند که اگر نقاط مثبت این ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، می‌توان به برتری‌های بیشتری دست یافت. به عقیده من، خبرگزاری دانشگاه بودن یک اتفاق مثبت است چون نه تنها محدودیت نیست بلکه باعث می‌شود ظرفیت‌ها دیده و به نوعی آیینه رسانه‌ای یکدیگر شویم. زمانی که رسانه‌های دانشگاه آیینه یکدیگر نباشند، رسانه دانشگاه بودن یک ضعف محسوب می‌شود.»

ظهوریان گفت: «امیدواریم با تمرکز بر مسائل و تنظیم خط‌مشی رسانه‌ای که با توجه به سوابق درخشان آقای حبیب‌زاده قطعا قابل دستیابی است، بتوانیم موقعیت ویژه‌ای را در ایسکانیوز ببینیم.»
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد