درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26465صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 آبان 1395 - 12:22
ضرورت تغییر در فعالیت های روابط عمومی
جلسه هم اندیشی و هماهنگی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به میزبانی روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در اصفهان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این جلسه طی 2 روز با حضور رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، روسای روابط عمومی شرکتهای پالایشی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، روسای واحدهای ستادی روابط عمومی پالایش و پخش و رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت در محل سالن جلسات ساختمان غدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان برگزار گردید .

تشریح محورهای اصلی جلسه هم اندیشی و هماهنگی روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش

محسن مومنی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن تشکر از میزبانی منطقه اصفهان در تشریح اهداف و محورهای اصلی این جلسه گفت: طرح مسائل و مشکلات روابط عمومی های پالایش و پخش، برنامه ریزی برای برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت بیست و پنج سالگی (ربع قرن) شرکت پالایش و پخش، گزارشی از افتتاح پروژه بنزین سازی پالایشگاه بندرعباس و اهمیت اطلاع رسانی این پروژه مهم ملی، استماع برنامه ها و اقدامات شرکت ملی پخش در سوخت زمستانی و برنامه های روابط عمومی این شرکت، برنامه ریزی و زمان بندی دقیق بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، بررسی وضعیت همکاری با موزه های صنعت نفت، بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت ساختار سازمانی روابط عمومی شرکت، استماع صحبت های رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت در خصوص جشنواره روابط عمومی های این صنعت و ستاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، بررسی مسائل و مشکلات حوزه ارتباط با رسانه ها و در نهایت دریافت ایده ها و ابتکارات جدید همکاران در کنار دیدار با مسئولین و بازدید از تاسیسات صنعتی از مهمترین اهداف و محورهای این نشست می باشد .

ضرورت تغییر در فعالیت های روابط عمومی

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش با تاکید بر ضرورت ایجاد تغییر در جایگاه روابط عمومی های این شرکت وضعیت موجود را رضایت بخش ندانست و گفت: متاسفانه برخی از روابط عمومی ها مشغول انجام یک سری کارهای جاری و روزمره شده اند که در حال برنامه ریزی برای عبور از این وضعیت هستیم .
جانشین رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی پالایش و پخش ادامه داد: توصیه من به روابط عمومی ها این است که در کنار برنامه های فرهنگی لازم است در حوزه مطالعات اجتماعی، روابط عمومی الکترونیک، مطالعات و تدوین تاریخ مجموعه و ارتباط با رسانه ها نیز دست به نوگرایی و اجرای برنامه های خلاقانه بزنند .

به زودی شاهد راه اندازی موزه مجازی صنعت نفت خواهیم بود
وی ادامه داد: در کنار کارهای فیزیکی که در بحث موزه های صنعت نفت در حال انجام است، پروژه عکاسی پژوهشی با استفاده از عکاسان حرفه ای در حال انجام است که تاکنون بیش از 1600 قطعه عکس با کیفیت تهیه شده و با راه اندازی این پروژه در هرجایی از دنیا امکان مشاهده و بازدید مجازی از این موزه و تماشای تصاویر و دریافت اطلاعات اشیاء و قطعات وجود خواهد داشت .
مومنی بیان کرد: در بحث موزه ها شرکت ملی پالایش و پخش از شرکت های پیشتاز مجموعه صنعت نفت می باشد و پروژه موزه مجازی تداوم پروژه عکس یکصد سالگی صنعت نفت ( از نفط تا نفت) است که بزودی از آن رونمایی می شود .
وی در پایان با تاکید بر اهتمام جدی روابط عمومی پالایش و پخش به مسئله نو گرایی، از راه اندازی بولتن خبری پایش نشریات خارجی در آینده نزدیک خبر داد
مومنی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه پالایشگاهی ستاره خلیج فارس با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی گسترده آن و لزوم آشنایی افکار عمومی با کارهای انجام شده گفت: با رونمایی از محصولات نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در فاز اول 12 میلیون لیتر بنزین و 8 میلیون لیتر گازوئیل یورو4 ، همچنین 3 میلیون لیتر نفت سفید و 3 میلیون لیتر گاز مایع تولید خواهد شد که ضمن خودکفایی و بی نیازی کشور از واردات باعث تحول عظیمی در اقتصاد کشور خواهد شد که لازم است روابط عمومی جهت اطلاع رسانی گسترده آن برنامه ریزی نماید .

 

جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت با حضور وزیر، 11 آبان برگزار خواهد شد
در ادامه سید مجتبی موسوی شاد رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت نیز طی سخنانی در تشریح جشنواره امسال روابط عمومی های صنعت نفت گفت: در این جشنواره بیش از پیش از طریق کار کارشناسی و بهره گیری از خرد جمعی با حضور مقام عالی وزارت و تجلیل از برترین های روابط عمومی برگزار خواهد شد .
دبیر جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت با اعلام میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش در جشنواره امسال بیان کرد: این جشنواره در محل سالن اجتماعات شرکت ملی پالایش و پخش برگزار خواهد شد .

وی در خصوص ویژگی های جشنواره امسال نیز افزود: طی جشنواره امسال شاهد پیشی گرفتن شاگردان از اساتید بودیم و در برخی از موارد شرکت های زیر مجموعه از شرکت های اصلی نمرات به مراتب بالاتری را کسب کردند .
موسوی شاد ضمن تشکر از برگزار کنندگان این گردهمایی پیشنهاد داد: به منظور ثبت و نگهداری تجربیات و چهره همکاران روابط عمومی اعم از قراردادی و رسمی با دعوت از این عزیزان نسبت به مصاحبه و ضبط تصاویر اقدام شود.
وی در پایان خواستار تسریع در ابلاغ احکام مسئولین ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شرکت پالایش و پخش شد .

تبیین نقش و جایگاه روابط عمومی به مدیران ارشد شرکت  
در ادامه علی اصغر سالمی رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و رئیس شورای روابط عمومی های منطقه یک صنعت نفت ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این نشست، نقش و جایگاه روابط عمومی را مهم ارزیابی کرد و افزود: در بحث نقش و جایگاه روابط عمومی هر سازمانی، عوامل متعددی نقش دارند که از آن جمله می توان به میزان توانمندی فردی روسای روابط عمومی در تبیین این جایگاه اشاره کرد .
وی بیان کرد: یکی از خواسته های روسای روابط عمومی از مدیر کل روابط عمومی صنعت نفت پیگیری کسب مجوز از مقام عالی وزارت جهت حضور روسای روابط عمومی و عضویت در جلسات مسئولان عالی شرکت ها است .
ایشان با تاکید بر لزوم توجه به مسئله آموزش نیروی انسانی گفت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با مسئول آموزش این شرکت، از طریق حضوری و ویدئوکنفرانس پیگیر برگزاری چند دوره آموزشی برای همکاران روابط عمومی شرکت هستیم .
در ادامه روسای روابط عمومی شرکت های ملی پخش فرآورده های نفتی، ملی مهندسی و ساختمان نفت، شرکت های پالایشی و روسای واحدهای روابط عمومی ستاد پالایش و پخش به ارائه مطلب پرداختند .

دیدار با روسای شرکت های زیر مجموعه پالایش و پخش در منطقه اصفهان
دیدار با مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان و بازدید از مجموعه صنعتی این شرکت ها از برنامه های جنبی این نشست بود .

تشریح فعالیت های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان
مهندس مجتبی بشارتیان مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان نیز با ابراز خرسندی از میزبانی جلسه روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش ضمن معرفی اجمالی منطقه اصفهان و تشریح حجم عملیات و نقش کلیدی این منطقه در تامین بیش از ۵5۰ هزار بشکه خوراک پالایشگاه های اصفهان، تهران و تبریز، به دشواری های برنامه ریزی و عملیات انتقال نفت خام و فرآورده اشاره کرد و حساسیت حاکم بر کار این شرکت در طول بیش از 14 هزار کیلومتر خط لوله را بسیار حیاتی برشمرد

قابلیت های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در تولیدات فرهنگی، رسانه ای و بصری
به گفته مهندس بشارتیان زحمات همکاران در مناطق دورافتاده و صعب العبور کشور در کنار ویژگی های بدیع و زیبایی های برگرفته از اخلاص و تعهد کارکنان شرکت تماما این قابلیت را دارد که در حوزه های کار روابط عمومی دستمایه تولیدات فرهنگی، رسانه ای و حتی ساخت فیلم های کوتاه و بلند با جذابیت های بی بدیل بصری برای مخاطبان عام و خاص قرار گیرد .
وی با گلایه از برخی کم لطفی ها در مقابل زحمات کارکنان این شرکت خاطر نشان ساخت: در عین حالی که همگان بر اهمیت و حیاتی بودن و دشواری عملیات انتقال نفت خام و فرآورده و الزامات و چالش های آن بخوبی واقف هستند، مشاهده می شود برخی منابع بدون توجه به ضرورت های اجتناب ناپذیر کار، در عین ناباوری، پیشاپیش در صدد محکوم جلوه دادن مجموعه خدوم خطوط لوله و مخابرات برآمده و بدون توجه به منافع ملی، خود را تجهیز می کنند .

 

نقش روابط عمومی ها در آگاه سازی مجاورین حریم خطوط لوله نفت
مدیر منطقه اصفهان همچنین مسایل مرتبط با حریم خطوط را از مهمترین چالشهای شرکت برشمرد و بر نقش روابط عمومی در آگاه سازی ساکنان مجاور حریم خطوط لوله تاکید کرد
مهندس بشارتیان پیگ رانی هوشمند و اسکن خطوط را اقدامی بسیار مهم در پیشگیری از حوادث ترکیدگی خط قلمداد کرد و افزود: به محض دریافت گزارش پیگ های هوشمند و مشخص شدن نقاط پوسیده و آسیب پذیر، گروههای تعمیراتی به منطقه اعزام و نسبت به بازسازی خط اقدام می کنند که این امر به نحو بسیار موثری میزان حوادث ناشی از ترکیدگی خط را کاهش داده است .
در ادامه برنامه ها روسای روابط عمومی از مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید بهشتی اصفهان بازدید بعمل آوردند، در این بازدید مهندس حشمت الله امیری گزارشی از عملیات رسید و ارسال نفت خام و فرآورده های نفتی، کنترل دقیق میزان کیفیت مواد و تجهیزات و نیروی انسانی این مرکز را به سمع و نظر بازدید کنندگان رساند

ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی متناسب با اهداف و وظایف شرکت خصوصی شده و بورسی
در دیدار روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش با مهندس چاوشی مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان، وی بر ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی متناسب با اهداف و وظایف شرکت های خصوصی شده و بورسی همچنین پیشرفت ها و تغییرات پدید آمده در حوزه های ارتباطی و رسانه ای و تغییر رویکرد روابط عمومی این شرکت به سوی شفاف سازی اطلاعات برای سهامداران و مشتریان تاکید کرد .
و ادامه داد: توجه به بورس به عنوان آینه وضعیت شرکت توسط روابط عمومی، دقت در تدوین محتوای بسته های اطلاع رسانی با توجه به حساسیتهای موجود در بین سهامداران شرکت، نقش روابط عمومی در شفاف سازی اطلاعات به منظور پیشگیری از بروز پدیده رانت اطلاعاتی، ضرورت اشراف مدیر روابط عمومی به اطلاعات سازمان برای پاسخگویی به هجمه های رسانه ای، نقش روابط عمومی در حفاظت از منافع مادی و معنوی شرکت در حوزه های مختلف به ویژه مبحث آلایندگی و عوارض تحمیلی به شرکت از سوی سازمانهای ذیربط، ضرورت ورود روابط عمومی به مباحث مرتبط با محیط زیست و توسعه پایدار از الزامات روابط عمومی در این شرکت ها می باشد
در ادامه از سوی سید مجتبی موسوی شاد رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت و رضا امیرسرداری رئیس امور فرهنگی روابط عمومی پالایش و پخش پیشنهاداتی به مدیرعامل پالایشگاه ارائه شد. سپس روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش از بخش های مختلف پالایشگاه اصفهان بازدید بعمل آوردند .

مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش از منظم ترین سازمان های کشور است
محسن مومنی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش در دیدار روسای روابط عمومی با مسئولان شرکت ملی پخش منطقه اصفهان با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارشناسان شرکت ملی پالایش و پخش در مناطق عملیاتی تلاش ارزشمند و بی وقفه کارکنان این شرکت را در زمینه تامین و تولید سوخت کشور ستود .
وی ادامه داد: تا زمانی که مجموعه ای بخوبی و منظم کار خود را انجام می دهد شاید کمتر متوجه آن باشیم که مجموعه پخش نیز دارای همین شرایط است .
مومنی گفت: انتقال نفت خام و مواد نفتی از طریق خطوط لوله و گذر از دل کوه ها و ناهمواری ها، پالایش در پالایشگاه های کشور و کار طاقت فرسا در عملیات تعمیرات اساسی برج های تقطیر و عملیات انتقال فرآورده های تولیدی توسط هزاران تانکر حکایت از اهمیت لزوم اطلاع رسانی توسط روابط عمومی دارد .
در ادامه مهندس حسین صادقیان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور مسئولان روابط عمومی، روابط عمومی را پل ارتباطی هر سازمان با خارج دانست و افزود: روابط عمومی به عنوان بهترین مجرای تنفس سازمان ها نقش مهم و بسزایی در صیانت از سرمایه های شرکت ایفا می کند
وی شرکت ملی پخش را ویترین وزارت نفت دانست و بر لزوم معرفی فعالیت ها و عملکرد آن توسط روابط عمومی ها به مردم تاکید کرد .
صادقیان انبار نفت شهید محمد منتظری منطقه اصفهان را بزرگترین انبار ذخیره سازی کشور دانست که بصورت شبانه روزی با بیش از یکهزار تانکر به همراه خطوط 8 و 16 اینچ کار انتقال مواد نفتی مورد نیاز جایگاه های عرضه سوخت، نیروگاه ها و فرودگاه اصفهان و استان های مجاور را انجام می دهد .

 

روسای روابط عمومی حاضر در نشست
لازم به ذکر است در جلسه هم اندیشی و هماهنگی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، محسن مومنی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، سید مجتبی موسوی شاد رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت، علی اصغر سالمی رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، داوود عربعلی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش، علیرضا مسلم رئیس روابط عمومی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت، رضا امیرسرداری رئیس امور فرهنگی و مطالعات اجتماعی، محمد تقی افتخاری رئیس امور انتشارات و تولیدات رسانه ای، علیرضا اجاقی رئیس خدمات پشتیبانی و هماهنگی روابط عمومی ها، مژگان شیرائی کسمائی رئیس ارتباطات و اطلاع رسانی، شهرام تهرانفر مسئول امور فرهنگی، احمدرضا چگنی مسئول اجرایی امور موزه روابط عمومی پالایش و پخش، سید علی نوربخش رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان، شعبان فرجی رئیس روابط عمومی پالایشگاه امام خمینی (ره)شازند، محمدصادق حاجیان رئیس روابط عمومی پالایشگاه اصفهان، محمد کاووسی فر رئیس روابط عمومی پالایشگاه شیراز، حسین کاظمی رئیس روابط عمومی پالایشگاه لاوان، شاکر خفایی رئیس روابط عمومی پالایشگاه تبریز، سید جعفر قائمی طلب رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه 4، مریم پورنصرالله رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه 5، بهمن علیپور رئیس روابط عمومی پخش منطقه اصفهان و سید سعید مدنی پور سرپرست روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان حضور داشتند

 

منبع: روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد