درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:43   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم
  گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک ملی ایران است
  مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است
  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26463صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 4 آبان 1395 - 12:18
۵ مرحله توسعه استراتژی بازاریابی محتوا
با انتشار ۲.۷۳میلیون مطلب منتشر شده در روز توسط وبلاگ ها، وب سایت های خبری و رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا به یکی از استراتژی های کاربردی و مهم دیجیتال مارکتینگ برای بسیاری از صنایع و صاحبان کسب و کار مبدل شده، اما با توجه به انبوه مطالب منتشر شده، دسترسی به مطالب و محتوای شما، روز به روز دشوارتر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با انتشار ۲.۷۳میلیون مطلب منتشر شده در روز توسط وبلاگ ها، وب سایت های خبری و رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا به یکی از استراتژی های کاربردی و مهم دیجیتال مارکتینگ برای بسیاری از صنایع و صاحبان کسب و کار مبدل شده، اما با توجه به انبوه مطالب منتشر شده، دسترسی به مطالب و محتوای شما، روز به روز دشوارتر می شود.

دیگر نمی توان نوشتن یک مطلب و انتشار آن در وب سایت و رسانه های مختلف را به عنوان یک استراتژی و راهکار مناسب در بازاریابی به حساب آورد، هر چند این مدل در هیچ دوره ای به صورت یک استراتژی نبوده است.

زمانی استراتژی بازاریابی محتوا می تواند مثمرثمر باشد که بتواند برند شما را در معرض دید جامعه ای از مخاطبان و مشتریان تان قرار داده و تصویر برند شما را در گروه هدف ارتقا بخشد.

با تدوین یک برنامه منسجم و پویا و مشخص کردن اهداف تان به منظور تهیه مطالب و انتشار آن در زمان مناسب می توانید کارایی برنامه را بهبود بخشیده و انبوهی از مخاطبان را به سمت برند خود جذب کنید.

در اینجا چند نکته را جهت بهبود استراتژی بازاریابی محتوا ذکر کرده ایم:

1- مرتب سازی برنامه بازاریابی محتوا:

نیازی نیست که تمام جزء به جزء برنامه را به صورت کامل بنویسید، تهیه یک تقویم برای زمان بندی انتشار مطالب، لیستی از عناوینی که می خواهید منتشر کنید و یک فرمت متناسب با برندتان می تواند کافی باشد.

2- هدف هر یک از محتوای منتشر شده:

سوال رایجی که میان بسیاری از مدیران و بازاریاب ها مطرح است حاکی از آن است که چرا باید روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنیم؟ و بهترین جوابی که دوست دارند بشنوند، افزایش فروش است! در حالی که امکان دارد نتیجه به دست آمده از بازاریابی محتوا متفاوت با آن چیزی باشد که آنها به دنبالش هستند.

محتوای شما باید بتواند برند و هویت اصلی تان را به خواننده منتقل کرده، ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کند و موجب تشویق آنها به عضویت در خبرنامه و رسانه های شما شود.

3- آنالیز برنامه اجرایی:

محاسبه میزان بازگشت سرمایه در بازاریابی محتوا نیاز به مطالعه و آنالیزهایی روی برنامه اجرایی دارد تا میزان تاثیرگذاری مطالب منتشر شده و بازخوردی که آن مطالب روی مخاطبان داشته مشخص شود.

پیشنهاد می کنیم تا موارد زیر را در استراتژی بازاریابی محتوا مورد بررسی قرار دهید:

- میزان مصرف: تعداد بازدیدکنندگان از مطالب ارسالی، تعداد صفحات بازدید شده، تعداد دانلودها و مدت زمان ماندن هر کاربر در صفحه.

- میزان اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی: مطالب شما چند بار در رسانه های مختلف منتشر شده؟ چه رسانه هایی بیشترین ترافیک را برای شما ایجاد کرده اند؟

- میزان جذب مخاطبان: مطالب شما چند درصد از بازدیدکنندگان را به سمت برند شما جذب کرده است؟ چه تعداد ایمیل جدید در خبرنامه شما ثبت شده؟ چه تعداد درخواست اطلاعات بیشتر درباره کالا و خدمات شما ثبت شده؟

- میزان فروش: مطالب شما چند درصد از بازدیدکنندگان را تبدیل به مشتری کرده است؟

4- نیازسنجی:

اطلاع از نیاز ها و دغدغه های خوانندگان و مشتریان بالقوه شما می تواند در تهیه مطالب مفیدتر به شما کمک کرده و میزان بهره وری از مطالب ارسالی بیشتر شود، همچنین می توانید با آنالیزهایی که روی رفتار مصرف کننده (بازدیدکنندگان) انجام می دهید از زمان مطالعه و پلتفرم هایی که برای خواندن مطالب استفاده می کنید آگاهی یابید.

5- مانیتورینگ پیشرفت برنامه:

رقابت برای جلب توجه مصرف کنندگان بیشتر شده و شما باید برنامه ای مدون را جهت رشد و توسعه استراتژی بازاریابی محتوا خلق کنید تا امکان گسترش و ترویج مطالب جدید شما افزایش یابد. رشد برنامه می تواند در رسانه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی یا در جامعه ها و گروه های مرتبط صورت گیرد. همچنین از تاثیرگذاران، نشریات و وبلاگ های مرتبط غافل نشوید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد