درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 01:03   

گزارشگری علمی و بی طرفانه

  گزارشگری علمی و بی طرفانه


ادامه ادامه مطلب یک

۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان

  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟

  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نحوه گرداندن گوشی هوشمند 'می‌تواند رمز عبور شما را لو دهد'
  اختلال در سامانه ساپتا در بانک ملی ایران
  نگاهی به عکس خلاقانه یک کتاب فروشی در تلفیق هنر و زندگی روزمره
  بازنشر/ دستور العمل تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
  اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون کاربر گذشت
  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان
  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟
  یونایتد ایرلاینز ۱۰ هزار دلار به مسافران برای واگذاری صندلی می‌دهد
  سامسونگ
  آشنایی با روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26460صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 4 آبان 1395 - 12:13
بازاریابی محتوا؛ بازی جدیدی که بازاریابان امروز باید بیاموزند
این روزها بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک راه کلیدی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید محسوب می شود. امروزه شرکت ها روی شیوه های بازاریابی آنلاین برای ایجاد ترافیک وب سایت (افزایش بازدید از وب سایت) در بازارهای داخلی و جهانی سرمایه گذاری می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این روزها بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک راه کلیدی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید محسوب می شود. امروزه شرکت ها روی شیوه های بازاریابی آنلاین برای ایجاد ترافیک وب سایت (افزایش بازدید از وب سایت) در بازارهای داخلی و جهانی سرمایه گذاری می کنند. حال اگر شما از شیوه های بازاریابی اینترنتی مانند بازاریابی محتوا استفاده نمی کنید فرصت خوبی در اختیار رقیبان خود قرار داده اید تا سهم قابل توجهی از بازار شما را تصاحب کنند.

امروزه مشتریان در تمام سنین و با سطوح درآمدی مختلف به جای روش های سنتی از طریق موتورهای جست وجو اطلاعات کافی درباره محصولات و خدمات خود را دریافت می کنند و از طریق به اشتراک گذاری علاقه و نظرات خود، ارتباط دو طرفه با شرکت و بازاریابان برقرار می کنند. بازاریابی محتوا یک روش موثر و ارزان در افزایش ترافیک وب سایت است.

بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک با تمرکز بر ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند، مربوط و سازگار برای حفظ و جذب مشتریان از طریق موتورهای جست وجو جهت دسترسی به موضوعات مورد علاقه شان در وب سایت شما است که به صورت محتوای نوشتاری، ویدئویی، عکس، جدول، سوالات و... ارائه می شود. اگر شما تاکنون در طرح بازاریابی خود از بازاریابی محتوا استفاده نکرده اید زمان شروع آن فرا رسیده است.

چگونه شروع کنم؟

همانند تمام روش های بازاریابی، بازاریابی محتوا نیز با ایجاد یک برنامه شروع می شود. بهتر است که با تیم بازاریابی خود یک برنامه برای شش ماه آینده طرح  ریزی کنید. همچنین باید بدانید که اثربخشی برنامه بازاریابی محتوا نیاز به زمان دارد.

مشتریان خود را چگونه بشناسم؟

در مرحله بعد براساس تحقیقات بازار و داده های حاصل از ویژگی های جمعیت شناختی، الگوهای رفتاری، انگیزه و اهداف افراد یک تعریف از بازار هدف خود برای کمپین های بازاریابی ارائه دهید.

چه محتوایی می خواهم ارائه کنم؟

در این مرحله بهتر است از طریق مصاحبه با نیروی فروش و تیم های ارائه دهنده خدمت به مشتریان، یک لیست از سوالات متداولی که افراد از آنها می پرسند تهیه کنید. این لیست باید حداقل شامل 20 سوال باشد و نقطه آغاز ایجاد محتوا محسوب شود. همچنین گوش کردن به سخنان مشتریان نیز می تواند کمک بزرگی در درک مشتریان و ایجاد محتوای مناسب باشد.

 چه واژگان کلیدی را انتخاب کنم؟

قبل از ایجاد محتوا باید به دنبال واژگان یا عبارت کلیدی که افراد در موتور جست وجو برای پیدا کردن محصولات و خدمات خود آن را به کار می برند باشید. همچنین باید در نظر داشته باشید هدف پیدا کردن آن دسته از کلمات کلیدی است که رقابت بر سر آن به صورت آنلاین بیش از حد نیست. به همین منظور به احتمال زیاد نیازمند استخدام افراد متخصص هستید.

چگونه یک محتوا ایجاد کنم؟

در این مرحله شما آماده ایجاد یک محتوا هستید. معمولا محتوا از طریق روش های مختلفی مانند وبلاگ نویسی، مقالات، تصاویر، فیلم ها و رسانه های اجتماعی ایجاد می شود.

رایج ترین روش برای شروع پر کردن وب سایت خود با محتوای مناسب (سئو) ایجاد یک وبلاگ مناسب هفتگی و به همراه لیستی از ایمیل ها است. بهتر است لیست ایمیل های خود را با مشتریان فعلی خود شروع کنید. همچنین هر پست باید شامل یک کلمه کلیدی متناسب با یک مشتری باشد.

بازاریابی محتوا: گام آخر

آخرین مرحله بازاریابی محتوا است. معمولا محتوای ایجاد شده به لیست ایمیل های موجود ارسال می شود. برای رشد کسب و کار اینترنتی خود شما می توانید از طریق رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و سئو نرخ بازدیدکنندگان وب سایت تان را افزایش دهید. بنابراین اگر در بازاریابی دیجیتالی با مسائلی از قبیل نرخ پایین مشارکت کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت مواجه شدید درباره ایجاد محتوای جدید فکر کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  10 رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط عمومی


  شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد


  تعداد کارکنان شرکت آمازون به نیم میلیون می‌رسد؛ کارآفرین یا قاتل کار؟


  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟


  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


  گزارشگری علمی و بی طرفانه


  اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون کاربر گذشت


  مشتریان را تکان دهید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود