درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26413صفحه نخست » یکشنبه، 2 آبان 1395 - 13:33
صرفه اقتصادی ۴۰ هزار میلیارد تومانی ICT برای کشور
معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با بیان اینکه «آی‌سی‌تی» ۴۰ هزار میلیارد تومان صرفه اقتصادی برای کشور داشت، گفت: تلاش داریم تا این میزان به ۱۰۰هزار میلیارد تومان در سال برسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با بیان اینکه «آی‌سی‌تی» ۴۰ هزار میلیارد تومان صرفه اقتصادی برای کشور داشت، گفت: تلاش داریم تا این میزان به ۱۰۰هزار میلیارد تومان در سال برسد. مرتضی براری در جمع دانشجویان، استادان دانشگاه و محققان گرمسار به میزبانی دانشگاه این شهر، اقتصاد دانش بنیان را یکی از ماموریت‌های مهم دولت در بخش دانشگاهی و فن و حرفه دانست و بیان کرد: توسعه علم و فناوری باید در شتاب علمی به سمت شتاب اقتصادی و رقابت با اقتصاد جهانی باشد.

 

وی با بیان اینکه ۳۹ هزار میلیارد تومان صرفه اقتصادی ایجاد شده توسط آی‌سی‌تی راضی‌کننده نیست، اما خوب است، افزود: باید تلاش مان را در زمینه فناوری بیشتر کنیم تا بتوانیم شاهد صرفه اقتصادی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در این حوزه باشیم، چرا که در ایران اسلامی توان تحقق این مقوله وجود دارد و ما از دانشمندان خوبی در حوزه آی‌تی و آی‌تی‌سی برخورداریم. معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با بیان اینکه دانشگاه‌ها به سمت تولید علوم اقتصادی در کشور پیش بروند، گفت: اقتصاد در بخش‌ آی‌سی‌تی جای کار بسیاری دارد، چرا که این حوزه بسیار گسترده است. براری با بیان اینکه تنها 5 درصد از هزینه خانوار ایرانی در حوزه آی‌سی‌تی و آی‌تی است، افزود: این نشان توجه خانواده‌ها به این مقوله است اما باید بیشتر شود تا به استانداردهای جهانی نزدیک شویم.

وی افزود: در ماه‌های گذشته به دنبال رشد بخش آی‌سی‌تی در کشور، صنایع دستی و گردشگری ایران اسلامی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته و شاهد درآمد زایی‌های بسیاری از این ناحیه بوده‌ایم بنابراین امیدواریم اعتماد به آی‌سی‌تی در سایر بخش‌های ایران اسلامی مانند اشتغال زایی، اقتصاد، صنعت، معدن و... نیز ترویج بیشتری یابد. معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با بیان اینکه ارتباطات یک زیرساخت مناسب برای کشور است، گفت: آی‌سی‌تی می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد و در ازای آن درآمدزایی دوچندانی داشته باشد، بنابراین باید در مسیر ترویج آن گام‌های اساسی برداشت. براری افزود: بها دادن به شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید فناوری در حوزه آی‌‌سی‌تی یکی از اقداماتی است که خوشبختانه در سال‌های اخیر نگاه خوبی به آن شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3892

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد