درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 21:21   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟
  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران
  «جوک» جایزه ویژه جشنواره «بام»
  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​
  امروز، آخرین فرصت افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی ایران
  مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد: کاهش سهم بانک ملی ایران از مطالبات معوق شبکه بانکی به 9 درصد
  برند سازی شخصی و ساخت داستان
  بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری / خریداران را میخکوب خود کنید
  عصب شناسی چه کمکی به تبلیغ بهتر می کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26379صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 29 مهر 1395 - 19:08
شش توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل
آمادگی خوب لازمه پیشرفت شغلی موفقیت آمیز است. باید دقیقاً مشخص کنید که از نظر شغلی به کجا می خواهید برسید، چه توانایی ها و ویژگی هایی برای رسیدن به آن نیاز دارید و برای دستیابی به آن چه کاری باید انجام دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آمادگی خوب لازمه پیشرفت شغلی موفقیت آمیز است. باید دقیقاً مشخص کنید که از نظر شغلی به کجا می خواهید برسید، چه تواناییها و ویژگیهایی برای رسیدن به آن نیاز دارید و برای دستیابی به آن چه کاری باید انجام دهید.

توصیه اول: اهداف خود را کاملاً ‌مشخص کنید. گام نخست، مشخص کردن هدف است. پیشرفت در شغل واقعاً چه مفهومی برای شما دارد؟ آیا می خواهید به سقف مشخصی از پول دست پیدا کنید؟ یا اینکه دستیابی به موقعیت و مقام مشخص برای شما مهمتر است؟ هنگامی که تصور دقیقی از پیشرفت شغلی به دست آورید، می توانید به طور هدفمند برای رسیدن به آن تلاش کنید. بسیاری از افراد، برای مشخص کردن آگاهانه و منظم اهداف شغلی شان زمان صرف نمی کنند، در حالی که مهمترین عامل برای رسیدن به پیشرفت شغلی است. روی یک تکه کاغذ بنویسید به چه می خواهید برسید و برای چه. فرض کنید که به هدفتان رسیده اید حال چه اتفاقی می افتد؟

توصیه دوم: میزان هزینه مورد نظرتان را برای پیشرفت شغلی، مشخص کنید. وقتی که شما می دانید به چه چیزی می خواهید دست پیدا کنید، باید یک بار هم در این زمینه بیندیشید که چه مقدار حاضرید برای آن هزینه کنید. برای بیشتر انسانها پیشرفت شغلی بدین معناست که بتوانند از پس هزینه های زندگی شان برآیند. برخی نیز حاضرند از سلامتی، وقت آزاد و هر آنچه که زندگی شان را تحت الشعاع قرار می دهد، صرفنظر کنند، تا به پیشرفت برسند، ولی اگر شما می خواهید که همواره توانایی انجام کار را داشته باشید، باید به این نکته توجه کنید که از نظر جسمی، روحی و روانی در سلامت کامل به سر ببرید. از این رو باید مشخص کنید که چقدر می توانید برای پیشرفت شغلی خود هزینه کنید. تنها در این حالت می توانید حین انجام کار تصمیمات مناسب بگیرید. گاهی اوقات نیز پیشرفت در بعضی قسمتها ارزش هزینه کردن را ندارد.

توصیه سوم: همواره زمانی را به بازبینی کارهای انجام داده، اختصاص دهید. دست از کار بکشید و بیندیشید که: - چه کاری تا کنون انجام داده اید؟ - این کار تا چه میزان می تواند برایتان مفید واقع شود؟ - آیا این کار، شما را به سوی هدف مورد نظرتان هدایت می کند؟ - آیا این احتمال وجود دارد که بتوانید راحت تر کارتان را انجام دهید؟ با پاسخ به این سوالات درمی یابید که در چه مرحله ای هستید و تا رسیدن به پیشرفت، چه کارهای دیگری باید انجام دهید.

توصیه چهارم: مسیر پیشرفتتان را مانند یک کار برنامه ریزی شده ببینید. اگر می خواهید پیشرفت کنید باید از همین امروز شروع کنید. هدفتان از پیشرفت را مانند یک پروژه برنامه ریزی شده صحیح ببینید. به گونه ای عمل کنید که انگار در حال تاسیس شرکتی هستید و هدف، رسیدن شما به موقعیت دلخواهتان است. از امروز رئیس خود باشید. یاد بگیرید که مانند یک مدیر ببینید و عمل کنید. تا حد لازم منتقد خود باشید و همواره به افزایش دانش خود بیندیشید و سعی کنید که چیزهای تازه را فرا بگیرید. در حوزه فعالیت خودتان به کارهای بازاریابی، روابط عمومی، نوآوری در مدیریت و سایر مواردی که یک شرکت نیز آنها را انجام می دهد، بپردازید و جوهره وجودی خود را برانگیزید.

توصیه پنجم: نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید. اگر می خواهید موفق باشید، باید از میزان توانایی هایتان آگاهی داشته باشید. هر چقدر بیشتر در مورد توانایی ها، دانش، نقاط ضعف و خطاهای خود آگاهی داشته باشید، هدفمندتر کار خواهید کرد. بنابراین هر از چند گاهی به بررسی نقاط ضعف و قوت فردی و شغلی خود بپردازید. در این راستا، جویای نظرات دیگران از جمله دوستان خوب، اقوام و آشنایان نیز باشید، با دقت به نظرات آنها گوش کنید و از انتقادشان ناراحت نشوید. تنها از این راه می توانید به شناخت بهتر خود نایل شوید.

توصیه ششم: همواره به فراگیری علوم بپردازید. پس از شناخت نقاط ضعف و قوت خود می توانید به صورت هدفمند تواناییهای خود را گسترش دهید و نقاط ضعفتان را برطرف کنید. روی دانش و تواناییهای خود سرمایه گذاری کنید. کتاب بخوانید و در دوره های آموزشی لازم شرکت کنید. شناختتان را در مورد رشته کاری و خودتان افزایش دهید. نسبت به رشته های دیگر نیز کنجکاو باشید. یادگیری علوم تخصصی ضروری را نیز فراموش نکنید. سطح تواناییهایتان را همواره بالا ببرید.

برگرفته از www.iranhoo.co

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


  تاسیس کرسی «ارتباطات علم و فناوری» در دانشکده علوم ارتباطات


  برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ اوقاف در تبریز


  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی


  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند


  «عکس بفرست، جایزه بگیر»


  احراز هویت کسب وکارهای آنلاین


  ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه داده دنیا در نروژ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد