درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:49   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26349صفحه نخست » چهارشنبه، 28 مهر 1395 - 11:14
آیا راه اندازی وب سایت واقعا به فروش کمک می کند / تبلیغ کسب وکارتان را در دست بگیرید
حتی بهترین ایده های جهان هم می توانند با شکست مواجه شوند، اگر در اجرا ضعیف عمل کنند و همین مسئله به ویژه در رابطه با وب سایت تبلیغاتی نیز صدق می کند. نخستین نکته ای که باید در این زمینه موردتوجه قرار بگیرد ارتباط مطالب و محتوای تان است که باید منعکس کننده تخصص و صنعتی باشد که در آن فعالیت می کنید. اهمیت محتوا زمانی مشخص می شود که گوگل جایگاهی را به کیفیت وب سایت تان در بین صفحاتش اختصاص دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در دنیای دیجیتالی امروز، راه اندازی وب سایت راهی فوق العاده برای ارتقای برند به شمار می رود، اما آیا این روش واقعا به افزایش فروش  کمک خواهد کرد؟ آیا روزهایی را به خاطر دارید که فرآیند فروش محصولات در تبلیغات گسترده تلویزیونی خلاصه می شد؟ این روش عمومی، در دنیای دیجیتالی این روزها با تلفیق و استفاده از داده هایی که استراتژیک تر هستند و به وجود آمدن کمپین های تبلیغاتی نقشی کمرنگ تر پیدا کرده و دیگر منحصر به تبلیغات تلویزیونی نیست.

به هر حال نکته قابل توجه این است که چگونه برندها روش های قدیمی فروش و تکنیک های بازاریابی را در دنیای امروز جایگزین کرده اند و چه رازی در پس این تغییرات نهفته است. سوالی که در این میان مطرح می شود این است که چگونه وب سایت تان می تواند فروش تان را افزایش دهد؟ جالب است بدانید امروزه راه اندازی وب سایت های تبلیغاتی یکی از کلیدی ترین ابزارهای فروش در دنیا به شمار می رود.

نه تنها یک سایت می تواند برای گسترش و ادامه کار کسب وکارهای کوچک مقرون به صرفه تر باشد، بلکه سطوح بالاتری از تعامل را رقم می زند، به طوری که تخمین زده می شود آمار فروش به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. چنین ابزاری صاحب هر کسب وکاری را بدون توجه به بزرگ یا کوچک بودن حوزه فعالیت یا ماهیت ماجراجویی  اش به خود جلب می کند. در این میان آنچه اهمیت دارد، طرح ریزی ساختاری منظم برای سایت و رعایت نکاتی است که می تواند در هرچه بیشتر گسترده شدن برندتان نقش داشته باشد.

ساختن یک اجتماع

بیایید با حقایق مواجه شویم؛ موفقیت بلندمدت به فروش محصولات به مشتریان وفادار و تکرار آن بستگی دارد. بدون این دو مورد، کسب وکارتان وارد چرخه کوتاه مدت موفقیت خواهد شد که دیگر نمی تواند تکرار شود، فرقی هم نمی کند که چقدر محصولات تان خلاقانه باشد یا به چه میزان موردنیاز مردم باشد، بدون مشتریان وفادار موفقیت درازمدت نخواهد بود. اگر می خواهید وفاداری مشتریان را نسبت به برندتان گسترش دهید و آنها را از مصرف کننده صرف به اجتماعی از دنبال کنندگان تان تبدیل کنید، وبلاگ تان ابزاری تاثیرگذار و قدرتمند خواهد بود.

با انتشار مرتب و دقیق محتوا، می توانید خوانندگان را درگیر سطحی عمیق تر از مصرف کننده بودن کرده و ارتباطی عاطفی بین آنها و یک برند فراگیر ایجاد کنید. در عین حال اگر می خواهید چنین کاری را به طور موثر انجام دهید، باید از سایت تان به عنوان وسیله ای مستقیم برای فروش محصولات تان استفاده نکنید. برعکس، از تمام مزایای این پلتفرم برای افزودن ارزش  و دانش استفاده کنید، در حالی که توضیحاتی نیز درباره اینکه چگونه محصولات تان ساخته می شود و چه افرادی در پس آن قرار دارند، می دهید. حتی می توانید از مشتری های وفادارتان بخواهید تا به عنوان یک عامل انسانی برندتان را دائما به خریداران معرفی کنند و از این طریق در وبلاگ تان سهیم شوند.

در حالی که استفاده از کلمه اجتماع ممکن است برای بازاریابان به نوعی شعار تبدیل شده باشد، اما واقعا می تواند در یک سایت تبلیغاتی ایجاد شده و به کار گرفته شود. در واقع سایت کسب وکارتان را می توانید به منبعی مطمئن برای مشتریان تان تبدیل کنید.

تمرکز روی المان های تکنیکال

در حالی که ایده اولیه راه اندازی وب سایت ارائه کسب وکار و معرفی محصولات تان، تبلیغاتی است، اما اهمیت اجرای آن نباید به دست فراموشی سپرده شود. در واقع، حتی بهترین ایده های جهان هم می توانند با شکست مواجه شوند، اگر در اجرا ضعیف عمل کنند و همین مسئله به ویژه در رابطه با وب سایت تبلیغاتی نیز صدق می کند. نخستین نکته ای که باید در این زمینه موردتوجه قرار بگیرد ارتباط مطالب و محتوای تان است که باید منعکس کننده تخصص  و صنعتی باشد که در آن فعالیت می کنید. اهمیت محتوا زمانی مشخص می شود که گوگل جایگاهی را به کیفیت وب سایت تان در بین صفحاتش اختصاص دهد.

در مورد سایت تان هم مهم است که المان های تکنیکال را رعایت کنید تا پلتفرم تان را هم در موتورهای جست وجوی اینترنتی و هم از نظر تعداد بازدیدکنندگان ارتقا دهید. علاوه بر این میزان محتوای سایت تان نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. مطالعات متعدد نشان داده بین تعداد کلمات و رنکینگ موتورهای جست وجو برای صفحات خاص ارتباطاتی وجود دارد.

نتیجه یکی از جدیدترین مطالعات که تقریبا یک میلیون نتیجه جست وجو را در گوگل تحلیل کرده این است که طول محتوای صفحاتی که این موتور جست وجو در نخستین صفحه اش به نمایش می گذارد، 1890 کلمه است. نتیجه این تحقیق در ارتباط با وب سایت شما به این معنا است که محتواهای طولانی تر و با جزییات بیشتر امکان دیده شدن برندتان را به صورت آنلاین محتمل تر می سازند.

با شرح کامل موضوعات و بیان جزییات، تعداد کلمات سازماندهی شده و رعایت دستور زبان مناسب و. . . می توانید وب سایتی داشته باشید که عملکرد خوبی هم در موتورهای جست وجو و هم در نظر مصرف کنندگان و مقابل چشم بازدیدکنندگان دارد.

آگاه کردن مشتریان

پیش از این به این حقیقت اشاره کردیم که یک وب سایت تبلیغاتی نباید به عنوان ابزاری برای فروش مستقیم محصولات مورد استفاده قرار بگیرد، بلکه باید فراتر از آن باشد و به عنوان یک منبع علمی برای آگاهی هرچه بیشتر درباره برند، محصول و کسب وکارتان محسوب شود. در واقع وب سایت تان یک منبع مهم آگاهی دهنده باید باشد نه اینکه محصولی را به طور مستقیم در آن به فروش برسانید. اشتباه نکنید و این نکته را به خاطر داشته باشید که یک وب سایت آگاهی دهنده با مطالب مفید می تواند زندگی روزمره مشتریان تان را بسیار ارزشمندتر کند.

نکته اساسی اینجاست که باید هم بینش محصول محور و هم اطلاعاتی گسترده تر درباره صنعت مربوطه ارائه دهید تا سایت تان با محتوایی که دارد به منبعی مورداطمینان در میان سایرین تبدیل شود. انجام چنین کاری مزایای بسیاری در پی خواهد داشت، به خصوص زمانی که قرار است ارتباطات جدیدی را با بازار هدف برقرار کنید. در ارتباط با ارائه منحصر به فرد و بینش محصول محور وب سایت های زیادی هستند که می توانند الگویی مناسب باشند و ایده های خلاقانه ای را پیشنهاد می دهند که ذهن مشتریان را به وجد می آورد. از این ایده ها استفاده کنید.

این دسته  از وب سایت ها در عین حال که اطلاعات  محصولات شان را به طور غیرمستقیم در اختیار خوانندگان شان قرار می دهند، محتوای مطالب شان فعال و هدفمند است، به طوری که به مشتریان کمک می کنند تا تصمیمی آگاهانه اتخاذ کنند و این تصمیم آگاهانه در نهایت منجر به خریدی رضایتمند و به معنای پیدا کردن مشتری های وفادار برای کسب وکارتان است. البته در این میان دستیابی به قدم بعدی کمی دشوارتر به نظر می رسد، زیرا باید وب سایت تان اجزایی صحیح و معتبر در میان صنایع دیگر و محصولات شان داشته باشد.

در این مرحله نه تنها باید در محتوای وب سایت تان از دانش و آگاهی خودتان استفاده کنید، بلکه باید متخصصان این صنعت را نیز به وب سایت تان دعوت کنید و از نظرات و بینش منحصر به فردشان بهره مند شوید. انجام چنین کاری به اعتبار برندتان می افزاید، در واقع پلتفرمی را گسترش می دهید که مشتریان اطمینانی محسوس نسبت به آن پیدا کرده اند.

با به خاطر سپردن این نکات در ذهن، می توانید امیدوارانه وب سایت تان را هم به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط و هم ابزاری برای فروش گسترش دهید، به طوری که به پایگاه بزرگ مشتریان تان تبدیل شود و از این طریق می توانید نیاز کسب وکارتان را در زمینه تبلیغات به خوبی تامین کرده و برندتان را گسترش داده و فروش تان را افزایش دهید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد