درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26301صفحه نخست » یکشنبه، 25 مهر 1395 - 12:03
6 استراتژی موثر در بازاریابی آنلاین
با توجه به نقش گسترده تکنولوژی در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، به نظر می رسد که یک تغییر پارادایم در این میان رخ داده است. در همین ارتباط به نظر می رسد که اینترنت تاثیر بسیار عمیقی بر بازاریابی و تبلیغات داشته و روی روش های مختلف بازاریابی و جذب مشتری از سوی کسب و کارها اثرگذار بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با توجه به نقش گسترده تکنولوژی در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، به نظر می رسد که یک تغییر پارادایم در این میان رخ داده است. در همین ارتباط به نظر می رسد که اینترنت تاثیر بسیار عمیقی بر بازاریابی و تبلیغات داشته و روی روش های مختلف بازاریابی و جذب مشتری از سوی کسب و کارها اثرگذار بوده است. به منظور بهره برداری از ظرفیت های پلتفرم های آنلاین موجود، کسب و کار شما نیازمند به کارگیری استراتژی های موثر است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

بازاریابی محتوا

به منظور ارائه اطلاعاتی دقیق و مفصل درباره محصول و خدماتی که به بازار عرضه می کنید، بهتر است به صورت آنلاین به تولید محتوا پرداخته و نیازهای مشتریان خود را برطرف کنید. به این منظور شما نیازمند آن هستید تا خود را در زمینه کاری تان همواره به روز نگه داشته و مطالب مفید، موثر و سرشار از اطلاعات را تولید کرده و روی وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. استفاده از این روش به شما کمک می کند تا به مشتریان خود نزدیک شده و با تولید مطالب و محتوای ارزشمند جایگاه خود و محصولات تان را در میان مخاطبان و مشتریان تان افزایش دهید.

اعتبار و حسن سابقه

در اغلب موارد مشتریان پیش از خرید از یک شرکت یا برند تجاری، نقدهای مربوط به سابقه و کیفیت محصولات آن را مورد بررسی قرار می دهند بنابراین ضروری است که در چارچوب برنامه ریزی های صورت گرفته برای حضور در فضای آنلاین و تولید محتوا، زمینه را برای انتشار نقدهای مثبت از خدمات و کالاهایی که به بازار عرضه می کنید فراهم کرده و خریداران احتمالی را برای تعامل با کسب وکار خود متقاعد کنید.

در همین چارچوب اطمینان حاصل کنید که تعداد نقدهای مثبت نسبت به نظرات منفی و خنثی بیشتر باشد تا مشتریان بیشتری جذب محصولات و خدمات تان شوند. با استفاده مناسب از ابزارهای آنلاین، کسب وکار شما خواهد توانست اعتبار و حسن سابقه خود را حفظ کرده و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کند.

ایجاد لیستی از ایمیل مخاطبان

با توجه به رقابت بسیار شدیدی که در بازار وجود دارد، حفظ ارتباط با مخاطبان اقدامی هوشمندانه و البته ضروری به نظر می رسد. حتی اگر این مخاطبان هنوز به مشتری شما بدل نشده و خریدی نکرده اند، حفظ ارتباط با آنها می تواند سبب تعامل شان با کسب و کار شما شود.

در چنین شرایطی شما باید به صورت مداوم مخاطبان خود را از طرح های تشویقی و تخفیف هایی که ارائه می کنید آگاه ساخته و تشویق به خرید کنید. به منظور حفظ ارتباط خود با مخاطبان، امکان ثبت نام آنان را در وب سایت خود فراهم کرده و به صورت منظم خبرنامه های ایمیلی تان را برای شان ارسال کنید.

امکان خرید آنلاین را فراهم کنید

امروزه هر کسب و کاری نیازمند راه اندازی یک پلتفرم آنلاین است چراکه این روزها مشتریان محلی ترجیح می دهند تا خریدهای خود را از طریق وب سایت شما انجام دهند خصوصا که تحویل کالاهای خریداری شده به آنها در منزل صورت می پذیرد و این موضوع سبب استقبال بیشتر مشتریان شده و حمایت آنها از کسب و کار شما را در پی خواهد داشت.

تبلیغات در فیس بوک

تبلیغ در بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان بسیار مقرون به صرفه بوده و سفارش دهندگان آگهی های تجاری کنترل کاملی بر آگهی خود خواهند داشت. فیس بوک به شما اجازه می دهد تا مخاطبان خود را براساس مکان، سلیقه و علایق آنها انتخاب کرده و آگهی های تجاری تان را برای آنان ارسال کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی به شما اجازه می دهند به جمعیت بسیار زیادی دسترسی داشته و آنان را مخاطب خود قرار دهید.

استفاده از دانش MBA در فرآیند بازاریابی

MBA  به شما کمک می کند تا دانش عمیق و موثری از فعالیت های مربوط به بازاریابی آنلاین در اختیار داشته باشید. استفاده از MBA به شما کمک می کند تا درک صحیحی از نکات مربوط به بازاریابی دیجیتال داشته و به آسانی این نکات را مورد استفاده قرار دهید.

بازاریابی آنلاین فرصت های بی شماری را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. چنانچه روش بازاریابی آنلاین به شکل صحیح مورد استفاده قرار گیرد، شرکت های تجاری قادر خواهند بود تا مشتریان جدیدی را جذب کرده و بر میزان فروش محصولات و خدمات خود بیفزایند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد