درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:28   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط عمومی و تبلیغات
  آدم های سمی، روابط سمی
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26301صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 25 مهر 1395 - 12:03
6 استراتژی موثر در بازاریابی آنلاین
با توجه به نقش گسترده تکنولوژی در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، به نظر می رسد که یک تغییر پارادایم در این میان رخ داده است. در همین ارتباط به نظر می رسد که اینترنت تاثیر بسیار عمیقی بر بازاریابی و تبلیغات داشته و روی روش های مختلف بازاریابی و جذب مشتری از سوی کسب و کارها اثرگذار بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با توجه به نقش گسترده تکنولوژی در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، به نظر می رسد که یک تغییر پارادایم در این میان رخ داده است. در همین ارتباط به نظر می رسد که اینترنت تاثیر بسیار عمیقی بر بازاریابی و تبلیغات داشته و روی روش های مختلف بازاریابی و جذب مشتری از سوی کسب و کارها اثرگذار بوده است. به منظور بهره برداری از ظرفیت های پلتفرم های آنلاین موجود، کسب و کار شما نیازمند به کارگیری استراتژی های موثر است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

بازاریابی محتوا

به منظور ارائه اطلاعاتی دقیق و مفصل درباره محصول و خدماتی که به بازار عرضه می کنید، بهتر است به صورت آنلاین به تولید محتوا پرداخته و نیازهای مشتریان خود را برطرف کنید. به این منظور شما نیازمند آن هستید تا خود را در زمینه کاری تان همواره به روز نگه داشته و مطالب مفید، موثر و سرشار از اطلاعات را تولید کرده و روی وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. استفاده از این روش به شما کمک می کند تا به مشتریان خود نزدیک شده و با تولید مطالب و محتوای ارزشمند جایگاه خود و محصولات تان را در میان مخاطبان و مشتریان تان افزایش دهید.

اعتبار و حسن سابقه

در اغلب موارد مشتریان پیش از خرید از یک شرکت یا برند تجاری، نقدهای مربوط به سابقه و کیفیت محصولات آن را مورد بررسی قرار می دهند بنابراین ضروری است که در چارچوب برنامه ریزی های صورت گرفته برای حضور در فضای آنلاین و تولید محتوا، زمینه را برای انتشار نقدهای مثبت از خدمات و کالاهایی که به بازار عرضه می کنید فراهم کرده و خریداران احتمالی را برای تعامل با کسب وکار خود متقاعد کنید.

در همین چارچوب اطمینان حاصل کنید که تعداد نقدهای مثبت نسبت به نظرات منفی و خنثی بیشتر باشد تا مشتریان بیشتری جذب محصولات و خدمات تان شوند. با استفاده مناسب از ابزارهای آنلاین، کسب وکار شما خواهد توانست اعتبار و حسن سابقه خود را حفظ کرده و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کند.

ایجاد لیستی از ایمیل مخاطبان

با توجه به رقابت بسیار شدیدی که در بازار وجود دارد، حفظ ارتباط با مخاطبان اقدامی هوشمندانه و البته ضروری به نظر می رسد. حتی اگر این مخاطبان هنوز به مشتری شما بدل نشده و خریدی نکرده اند، حفظ ارتباط با آنها می تواند سبب تعامل شان با کسب و کار شما شود.

در چنین شرایطی شما باید به صورت مداوم مخاطبان خود را از طرح های تشویقی و تخفیف هایی که ارائه می کنید آگاه ساخته و تشویق به خرید کنید. به منظور حفظ ارتباط خود با مخاطبان، امکان ثبت نام آنان را در وب سایت خود فراهم کرده و به صورت منظم خبرنامه های ایمیلی تان را برای شان ارسال کنید.

امکان خرید آنلاین را فراهم کنید

امروزه هر کسب و کاری نیازمند راه اندازی یک پلتفرم آنلاین است چراکه این روزها مشتریان محلی ترجیح می دهند تا خریدهای خود را از طریق وب سایت شما انجام دهند خصوصا که تحویل کالاهای خریداری شده به آنها در منزل صورت می پذیرد و این موضوع سبب استقبال بیشتر مشتریان شده و حمایت آنها از کسب و کار شما را در پی خواهد داشت.

تبلیغات در فیس بوک

تبلیغ در بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان بسیار مقرون به صرفه بوده و سفارش دهندگان آگهی های تجاری کنترل کاملی بر آگهی خود خواهند داشت. فیس بوک به شما اجازه می دهد تا مخاطبان خود را براساس مکان، سلیقه و علایق آنها انتخاب کرده و آگهی های تجاری تان را برای آنان ارسال کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی به شما اجازه می دهند به جمعیت بسیار زیادی دسترسی داشته و آنان را مخاطب خود قرار دهید.

استفاده از دانش MBA در فرآیند بازاریابی

MBA  به شما کمک می کند تا دانش عمیق و موثری از فعالیت های مربوط به بازاریابی آنلاین در اختیار داشته باشید. استفاده از MBA به شما کمک می کند تا درک صحیحی از نکات مربوط به بازاریابی دیجیتال داشته و به آسانی این نکات را مورد استفاده قرار دهید.

بازاریابی آنلاین فرصت های بی شماری را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. چنانچه روش بازاریابی آنلاین به شکل صحیح مورد استفاده قرار گیرد، شرکت های تجاری قادر خواهند بود تا مشتریان جدیدی را جذب کرده و بر میزان فروش محصولات و خدمات خود بیفزایند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد