درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 دی 1395 - 19:32   

یک پیش بینی عجیب و غریب/ اینترنت در جهان به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد

  یک پیش بینی عجیب و غریب/ اینترنت در جهان به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد


ادامه ادامه مطلب یک

با تصویب مجلس، بودجه صدا و سیما دو برابر شد

  با تصویب مجلس، بودجه صدا و سیما دو برابر شد


ادامه ادامه مطلب دو

استاد حوزه و دانشگاه: روابط عمومی موفق باید به روز و مخاطب محور باشد

  استاد حوزه و دانشگاه: روابط عمومی موفق باید به روز و مخاطب محور باشد


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغ متفاوت فروشگاه اینترنتی در ایران با به چالش کشیدن ضمیر ناخودآگاه

  تبلیغ متفاوت فروشگاه اینترنتی در ایران با به چالش کشیدن ضمیر ناخودآگاه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها در اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم اهتمام داشته باشند
  مشارکت فعال روابط عمومی ها در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر
  کتاب نبرد من هیتلر، پرفروش ترین کتاب در آلمان
  معاون استاندار سیستان و بلوچستان: رسانه مهمترین ظرفیت برای روابط عمومی دستگاههای اجرایی است
  نشست شورای هماهنگی و سیاست گذاری روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی
  نشست شورای هماهنگی و سیاست گذاری روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی
  جایگاه خلاقیت در خبر
  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن دارندگان نشان استاندارد
  برگزاری سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه
  آشنایی با نیویورک تایمز
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26301صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 25 مهر 1395 - 12:03
6 استراتژی موثر در بازاریابی آنلاین
با توجه به نقش گسترده تکنولوژی در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، به نظر می رسد که یک تغییر پارادایم در این میان رخ داده است. در همین ارتباط به نظر می رسد که اینترنت تاثیر بسیار عمیقی بر بازاریابی و تبلیغات داشته و روی روش های مختلف بازاریابی و جذب مشتری از سوی کسب و کارها اثرگذار بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با توجه به نقش گسترده تکنولوژی در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، به نظر می رسد که یک تغییر پارادایم در این میان رخ داده است. در همین ارتباط به نظر می رسد که اینترنت تاثیر بسیار عمیقی بر بازاریابی و تبلیغات داشته و روی روش های مختلف بازاریابی و جذب مشتری از سوی کسب و کارها اثرگذار بوده است. به منظور بهره برداری از ظرفیت های پلتفرم های آنلاین موجود، کسب و کار شما نیازمند به کارگیری استراتژی های موثر است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

بازاریابی محتوا

به منظور ارائه اطلاعاتی دقیق و مفصل درباره محصول و خدماتی که به بازار عرضه می کنید، بهتر است به صورت آنلاین به تولید محتوا پرداخته و نیازهای مشتریان خود را برطرف کنید. به این منظور شما نیازمند آن هستید تا خود را در زمینه کاری تان همواره به روز نگه داشته و مطالب مفید، موثر و سرشار از اطلاعات را تولید کرده و روی وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. استفاده از این روش به شما کمک می کند تا به مشتریان خود نزدیک شده و با تولید مطالب و محتوای ارزشمند جایگاه خود و محصولات تان را در میان مخاطبان و مشتریان تان افزایش دهید.

اعتبار و حسن سابقه

در اغلب موارد مشتریان پیش از خرید از یک شرکت یا برند تجاری، نقدهای مربوط به سابقه و کیفیت محصولات آن را مورد بررسی قرار می دهند بنابراین ضروری است که در چارچوب برنامه ریزی های صورت گرفته برای حضور در فضای آنلاین و تولید محتوا، زمینه را برای انتشار نقدهای مثبت از خدمات و کالاهایی که به بازار عرضه می کنید فراهم کرده و خریداران احتمالی را برای تعامل با کسب وکار خود متقاعد کنید.

در همین چارچوب اطمینان حاصل کنید که تعداد نقدهای مثبت نسبت به نظرات منفی و خنثی بیشتر باشد تا مشتریان بیشتری جذب محصولات و خدمات تان شوند. با استفاده مناسب از ابزارهای آنلاین، کسب وکار شما خواهد توانست اعتبار و حسن سابقه خود را حفظ کرده و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کند.

ایجاد لیستی از ایمیل مخاطبان

با توجه به رقابت بسیار شدیدی که در بازار وجود دارد، حفظ ارتباط با مخاطبان اقدامی هوشمندانه و البته ضروری به نظر می رسد. حتی اگر این مخاطبان هنوز به مشتری شما بدل نشده و خریدی نکرده اند، حفظ ارتباط با آنها می تواند سبب تعامل شان با کسب و کار شما شود.

در چنین شرایطی شما باید به صورت مداوم مخاطبان خود را از طرح های تشویقی و تخفیف هایی که ارائه می کنید آگاه ساخته و تشویق به خرید کنید. به منظور حفظ ارتباط خود با مخاطبان، امکان ثبت نام آنان را در وب سایت خود فراهم کرده و به صورت منظم خبرنامه های ایمیلی تان را برای شان ارسال کنید.

امکان خرید آنلاین را فراهم کنید

امروزه هر کسب و کاری نیازمند راه اندازی یک پلتفرم آنلاین است چراکه این روزها مشتریان محلی ترجیح می دهند تا خریدهای خود را از طریق وب سایت شما انجام دهند خصوصا که تحویل کالاهای خریداری شده به آنها در منزل صورت می پذیرد و این موضوع سبب استقبال بیشتر مشتریان شده و حمایت آنها از کسب و کار شما را در پی خواهد داشت.

تبلیغات در فیس بوک

تبلیغ در بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان بسیار مقرون به صرفه بوده و سفارش دهندگان آگهی های تجاری کنترل کاملی بر آگهی خود خواهند داشت. فیس بوک به شما اجازه می دهد تا مخاطبان خود را براساس مکان، سلیقه و علایق آنها انتخاب کرده و آگهی های تجاری تان را برای آنان ارسال کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی به شما اجازه می دهند به جمعیت بسیار زیادی دسترسی داشته و آنان را مخاطب خود قرار دهید.

استفاده از دانش MBA در فرآیند بازاریابی

MBA  به شما کمک می کند تا دانش عمیق و موثری از فعالیت های مربوط به بازاریابی آنلاین در اختیار داشته باشید. استفاده از MBA به شما کمک می کند تا درک صحیحی از نکات مربوط به بازاریابی دیجیتال داشته و به آسانی این نکات را مورد استفاده قرار دهید.

بازاریابی آنلاین فرصت های بی شماری را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. چنانچه روش بازاریابی آنلاین به شکل صحیح مورد استفاده قرار گیرد، شرکت های تجاری قادر خواهند بود تا مشتریان جدیدی را جذب کرده و بر میزان فروش محصولات و خدمات خود بیفزایند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»


  یک پیش بینی عجیب و غریب/ اینترنت در جهان به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد


  مسئولان روابط عمومی‌ها: آمادگی وزارتخانه‌ها برای شفافیت اطلاعات؛ تقریبا هیچ


  روابط عمـومی آینـده پـژوه و تفکـر محـور


  با تصویب مجلس، بودجه صدا و سیما دو برابر شد


  مدیریت دانش در روابط عمومی ضرورتی اجتناب ناپذیر


  انتقاد کوبنده مریل استریپ از ترامپ به خاطر مسخره کردن یک خبرنگار معلول


  کشف «در پشتی» واتس‌اپ: راه نفوذ به پیام‌های شما باز است


  3 روش برای بهبود مدیریت عملکرد در سال 2017


      روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سه اشتباه روابط عمومی در سال 2016