درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 06:08   

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
  فراخوان جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26280صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 24 مهر 1395 - 11:38
7تصور اشتباه در حوزه برندینگ
فعالیت در حوزه برندینگ بسیار سخت و پیچیده است. برندینگ حوزه ای کاملا متنوع و جامع محسوب می شود بنابراین تعجبی ندارد که بسیاری از مردم در برداشت خود از برندینگ و نحوه فعالیت در این زمینه دچار اشتباه می شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فعالیت در حوزه برندینگ بسیار سخت و پیچیده است. برندینگ حوزه ای کاملا متنوع و جامع محسوب می شود بنابراین تعجبی ندارد که بسیاری از مردم در برداشت خود از برندینگ و نحوه فعالیت در این زمینه دچار اشتباه می شوند.

بسیاری از کارزارهای تبلیغاتی دیجیتال هنگامی که به شکل مناسبی فعالیت های خود را در زمینه برندینگ یکپارچه سازی نمی کنند با مشکلات بسیاری مواجه شده و اغلب با شکست مواجه می شوند. در ادامه این مطلب به هفت برداشت نادرست از مبحث برندینگ که در اغلب اوقات بازاریاب های دیجیتال را دچار مشکل می کند، اشاره خواهیم کرد.

1- لوگو کافی است

برندهای بزرگ امروزه کاملا در لوگوهای شان حل شده و تعداد اندکی از مردم میان این برندها و لوگوی آنها تفاوت قائل می شوند. این به معنای آن است که به منظور درگیر کردن مشتریان در حوزه برندینگ این فرآیند باید کاملا برنامه ریزی شده و منظم باشد.

رساندن پیام به مخاطبان، محافظت از ارزش های برند، ایجاد تمایز نسبت به سایر برندهای مشابه، شخصیت و اخلاق سازمانی بخشی از عناصری هستند که شما باید در فرآیند برندینگ به صورت کامل و جامع به آن عمل کنید و به مرحله اجرا درآورید. مصرف کنندگان تنها زمانی قادر به ورود به فرآیند برندینگ هستند که بتوانند این عناصر را شناسایی کنند.

2- شبکه های اجتماعی بهترین ابزار برای وارد کردن مخاطبان به پروسه برندینگ است

برخی افراد ورود مخاطبان به فرآیند برندینگ را با ارتباط مستقیم مشتری و شرکت تجاری اشتباه می گیرند. با این وجود این تنها جزء اصلی ارتباط با مشتریان از طریق وارد ساختن آنان در برندینگ است. تمرکز روی چنین مرز باریکی در نهایت می تواند منجر به شکست کامل یک پویش تبلیغاتی شود.

شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین کانال های ارتباطی با مخاطبان است. تحقیقات و مطالعات صورت گرفته حاکی از آن است که برقراری ارتباط از طریق کانال های مختلف ارتباطی یکی از مهم ترین بخش های درگیر کردن مخاطبان در پروسه برندینگ محسوب شده و بسیاری از شرکت های تجاری از این روش برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خود از آن استفاده می کنند.

3- حضوری احساسی و خاطره انگیز

این روزها جلب توجه دیگران در بازارهای جهانی باتوجه به تعدد رسانه ها و ابزارهای ارتباطی بسیار دشوار به نظر می رسد. رقابت شدید برندها و شرکت های تجاری در جهان دیگر تنها به ارائه یک کدپستی از سوی آنها محدود نمی شود. این مسائل درنهایت می تواند بازاریاب ها و مدیران شرکت های تجاری را متقاعد کند که برای حضور جدی و پررنگ در بازار باید اقدامات پرهزینه و پر سروصدا انجام دهند.

در بیشتر موارد، پویش های موفق در زمینه بازاریابی دیجیتال به نوعی نقطه مقابل ایده مطرح شده در رابطه با برندینگ هستند چراکه این پویش ها اتکای بسیار زیادی به جلب توجه داشته و دقت بسیاری در فرآیند اختصاص بودجه به این پررژه ها صورت می گیرد.

بازاریاب هایی که مسئولیت این کارزارهای تبلیغاتی دیجیتال را برعهده دارند معمولا نیازها و خواسته های مشتریان را بالاتر از خواسته ها و اهداف خود و شرکت متبوع شان در نظر می گیرند. این در حالی است که استفاده از دیگر متُدها نظیر صرف بودجه های کلان و اقدامات پر سروصدا در نهایت ممکن است اهداف بازاریاب ها را در معرض خطر قرار دهد چرا که در این شیوه تمامی منابع در اختیار برند و جلب توجه دیگران نسبت به آن قرار گرفته و اساسا توجهی به نیازها و خواست های مشتریان نخواهد شد. این موضوع در نهایت می تواند منجر به شکست پویش تبلیغاتی دیجیتال شود. ادامه دارد....

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  طراحی یک برنامه روابط عمومی


  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد


  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی


  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور


  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷


  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد


  آوازه موسسه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی