درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 8 اسفند 1395 - 12:13   

رسانه‌های چین پس از انتشار "راهنمای پخش خبر و گزارش"

  رسانه‌های چین پس از انتشار "راهنمای پخش خبر و گزارش"


ادامه ادامه مطلب یک

آماده شوید: نسل پنجم شبکه‌های موبایل در راه است

  آماده شوید: نسل پنجم شبکه‌های موبایل در راه است


ادامه ادامه مطلب دو

محدودیت حضور خبرنگاران در کاخ سفید: رسانه‌ها محکوم کردند

  محدودیت حضور خبرنگاران در کاخ سفید: رسانه‌ها محکوم کردند


ادامه ادامه مطلب سه

 سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم در بیرجند برگزار شد

   سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم در بیرجند برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وزارت خارجه با رئیس حوزه هنری دیدار کرد
  چند قانون خواندنی در مدیریت
  بسته بندی
  بازاریابی دیجیتال در صنعت جهانگردی / یک راهنمای کامل برای مبتدیان (قسمت-1)
  تاثیر گذاری آگهی های تلویزیونی / تکنیک مناسب را انتخاب کن
  نفوذ محققان به یکی از استانداردهای امنیتی کلیدی اینترنت
  نام جدید برای پیغام‏رسان گوگل
  Sign out شدن ناگهانی کاربران از گوگل
  چه عواملی باعث می‌شوند در کارمان بهره‌ور نباشیم؟
  مهم‌ترین امور اولین هفته مدیریتی شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26269صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 27 مهر 1395 - 09:06
ارزش شراکت استراتژیک
الکیس گاتزمن - در دوره‌های سخت اقتصادی، توسعه دادن شراکت استراتژیک گران تمام می‌شود ولی می‌توان با اعمال نفوذ آن را توسعه داد تا هم رهبری‌های قابلی ایجاد کند و هم نمایش ارزشمندی ارائه نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت‌ها یکی از اجزای اساسی تجارت می‌باشند و برای تمرکز روی آن‌ها هیچ زمانی بهتر از دوره رکود اقتصادی-که همه مردم نسبت به خرج کردن پول به هر منظوری بی‌میل هستند-وجود ندارد. در دوره‌های سخت اقتصادی، توسعه دادن شراکت استراتژیک گران تمام می‌شود ولی می‌توان با اعمال نفوذ آن را توسعه داد تا هم رهبری‌های قابلی ایجاد کند و هم نمایش ارزشمندی ارائه نماید.


شراکت‌ها فقط منحصر به شرکت‌های ای-اُ-ال، تایم وارلز و مایکروسافت نیستند،‌بلکه برای شما هم مفید هستند.


پیدا کردن شرکا: با کارت‌های ویزیتی که در اختیار دارید شروع کنید.


شما کجا شرکای خود را پیدا می‌کنید؟ چه کسانی را می‌شناسید؟ وقتی در یک کنفرانس شرکت می‌کنید چه کسانی را به جا می‌آورید؟ زمانی که در یک ننمایشگاه تجاری شرکت می‌کنید، با چه کسانی تماس می‌گیرید تا قرار ملاقات ضمن صرف نهار بگذارید؟ بخت شما بستگی به تعداد ززیاد ارتباطات خوب شما (با کسانی) دارد که می‌توانید به شرکای استراتژیک تبدیل نمایید.


امروزه شراکت‌ها با مسامحه تعریف می‌شوند. شرکای استراتژیک می‌توانند به هر شرکتی اطلاق شوند که شما به واسطه ذات تجارت خود از مسیرشان عبور می‌کنید. اگر شما مشتری مشترک دارید (و درگیر رقابت مستقیم نیستسد)، در این صورت مشارکت استراتژیک می‌تواند به خوبی یک موقعیت برد دوطرفه باشد. برای مثال، اگر هر دوی شما چاپگرهای متوسط را هدف گرفته‌اید، پس چرا با همدیگر راهی به بازار مخاطب مناسب پیدا نمی‌کنید؟


اگر آن‌ها به خدمات یا محصولات هر دوی شما نیاز دارند، در مورد بازار با هم توافق کنید و دو برابر به مخاطب خود برسید. اگر شراکت جدیدی را شکل می‌دهید، تفکر خود را بر حسب آن چیزی پایه‌گذاری کنید که مشتری‌های شما درست قبل یا درست بعد از آن‌که با محصولات شما تعامل حاصل کنند یا به خدمات شما احتیاج پیدا یابند؛ انجام می‌دهند.


درباره اولویت‌ها فکر کنید، چه جغرافیا می‌باشد-مثلاً نزدیک‌تر بودن نسبت به بلوک محل کارشما-یا آینده نگرانه-جایی که داده‌ها باید قبل از آن‌که برای خدمات شما آماده است، موجود باشد.


تعریف شراکت‌ها
چه انتظاری می‌توانید از یک شراکت داشته باشید؟ هر چیزی از قرار گرفتن آرم تجاری شما روی سربرگ‌های «شرکای حقوقی» شریکتان گرفته تا میزبانی مشترک رویدادهایی مثل طرح‌های شبکه‌ای تا بازاریابی با نام مشترک برای لیست هر دو طرف تا دخول آرم شما در فرهنگ بازاریابی شریکتان را شامل می‌شود (و مسلماً عکس آن هم صادق است).


یک شراکت می‌تواند خیلی سخت‌گیرانه محدود شود یا این‌که خیلی آزادانه (وعمومی) تعریف شود. چیزی که مهم است این است که یک شراکت باید فواید محسوسی را به هر دو شریک برساند. شما باید از مشتریانی که به صورت مشترک دارید - یا زا مشتریان بالقوه مشترکتان - بشنوید که آن‌ها (مراجعه به) شما را توصیه کرده‌اند و شما باید سیستمی در محل داشته باشید که از آن‌ها قدردانی کند نه این که توصیه آن‌ها به مشتریان خودتان را مطرح کنید.


شراکت‌ها نوع متفاوتی از سرمایه را نشان می‌دهند.
شراکت‌های استراتژیک نوعاً نتیجه یک سرمایه‌گذاری زمانی هستند تا پولی. زمان و انرژی هم آن‌ها را پایدار می‌کنند.
مطمئن شوید که همه شراکت‌های استراتژیک به شرکت منتقل شوند، نه فردی که مسئولیت اجرای ایجاد آن را دارد. یک گروه را برای ملاقات با همه شرکای استراتژیک بر یک پایه منظم اعزام کنید، تا از دست رفتن یک مسئول اجرایی کلیدی حرف آخر را در یک شراکت استراتژیک نزند، همچنین شراکت‌های استراتژیک برای انتشار اخبار در مطبوعات هم مفید است. در یک اقتصاد در حال رکود، اخبار کمتری برای گزارش وجود دارد. این به آن معنی است که خبرهای کمتری از سوی شرکت‌ها به صندوق پستی نویسنده‌ها ارسال می‌شوند. از اعلام شراکت‌های استراتژیک خود و هرگونه نتایج شراکت‌های استراتژیک خود به خروجی‌های رسانه‌های مناسب صنعت‌تان مطمئن شوید. حفظ نام شما در مطبوعات یکی دیگر از فواید شراکت‌ استراتژیک است. شراکت‌های استراتژیک یک راه مطلوب برای حفظ تجارت شما در جلوی دید مشتریان بالقوه و رسانه‌ها در زمانی است که زمینه فعالیت‌های اقتصادی نسبتاً شفاف است. آن‌ها نیازمند کمی انصاف هستند و در یک اقتصاد در حال رکود شما احتمالاً هنوز قادر هستید که از عهده آن برآیید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  زادروز «رادار»


  روابط عمومی دومین شغل خلاق سال 2017 معرفی شد


  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد


  فراخوان پیشنهاد سخنران دومین همایش ملی زن و روابط عمومی


  هکرها در آینده نزدیک اطلاعات خصوصی را از مغزتان می‌دزدند


   سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم در بیرجند برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی