درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:16   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26260صفحه نخست » پنجشنبه، 29 مهر 1400 - 10:04
تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008
روزنامه های بزرگ (سراسری) آمریکا از 21 اکتبر 2004 بهای اشتراک(آبونمان ) خود را کاهش داده بودند تا وضعیت مخاطبان عصر اینترنت را ارزیابی کنند. این کاهش بهاT تنها توزیع خانه به خانه را شامل می شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه های بزرگ (سراسری) آمریکا از 21 اکتبر 2004 بهای اشتراک(آبونمان ) خود را کاهش داده بودند تا وضعیت مخاطبان عصر اینترنت را ارزیابی کنند. این کاهش بهاT تنها توزیع خانه به خانه را شامل می شد.

 

این نشریات که قبلا برای تحویل روزنامه در منزل (هوم دلیوری) هرهفته سه دلار و پنجاه سنت دریافت می کردند این نرخ را به دو دلار و 90 سنت در هفته (هر نسخه حدود 400 تومان) پایین آورده بودند. این نرخ با بهای تکفروشی در جعبه ها و یا سوپرمارکتها فرق دارد. نرخ تکفروشی ثابت مانده بود که بیشتر از «هوم دلیوری» است. از زمان قرار گرفتن اخبار روز در اینترنت از دست اول، تیراژ روزنامه ها افزایش نیافته بود.


تجربه کاهش بهای روزنامه ها (در قسمت تحویل خانه به خانه) در وضعیت تیراژ موثر واقع نشد و لغو گردید و روزنامه ها بالعکس بر بهای فروش افزودند بگونه ای که روزنامه کمتر از یک دلار در آمریکا وجود ندارد.


در پی ناموفق بودن این تجربه، برخی از اصحاب نظر در حرفه روزنامه نگاری پیشنهاد کردند که در عصر اینترنت، اینک آن زمان فرارسیده است که نشر روزنامه از لحاظ محتوا مورد تجدید نظر کلی قرار گیرد و بر پایه حوصله (وقت)، خواست و معلومات مخاطبان قرن 21 استوار شود زیرا که برغم وجود اینترنت و خبررسانی فوری از طریق آن و آسان بودن دسترسی به آن حتی از طریق تلفن موبایل (سلفون)، روزنامه ها روش قرن 19 را در تهیه و نگارش مطالب رها نساخته اند و باید در عرضه خبرها روش ساده و خلاصه نویسی همراه با عکس های متعدد را در پیش گیرند و بر میزان فیچر و مقاله های تحلیلی و تفسیرهای خود بیفزایند و ستونهای ثابت را به افراد شناخته شده و معروف بسپارند و کاریکاتور بیشتری چاپ کنند و جای بیشتری نیز به اظهار نظر مخاطبان (نامه به سردبیر) بدهند.


در اکتبر 2008 اعلام شد که با درپیش گرفتن این روش (که دربالآمد) و برغم افزایش بهای تکفروشی و کاهش صفحات، وضعیت تیراژ پس از چند سال قرارداشتن در سرازیری بهتر شده است. اینک توجه به یک روزنامه بستگی به مطالب غیرخبری و عمدتا آموزشی اش و میزگردهایش دارد. برخلاف گذشته، از آغاز سال 2008 روزنامه های گرانتر اهمیت و وزن بیشتری به دست آورده اند و میزان صفحات، دیگر ثابت نیست و برحسب دریافت آگهی کم و زیاد می شود.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد