درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 13:55   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
  نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند
  مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2625صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 20 تیر 1399 - 09:00
درک چرخه عمر محتوا
اطهر ناصر ترجمه زهرا بابازادگان - مدل های قدیمی "ایجاد"، "تایید" و "انتشار" دیگر کارایی ندارند. حالا زمان آن است تا مردم با چیزی که "چرخه جدید عمر محتوا"،  نامیده می شود منطبق شوند که می توان آن را در چهار مرحله خلاصه کرد:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در فضای آنلاین امروز که به سرعت در حال تغییر است، شرکت ها نیازمند رویکرد جامع به بازاریابی آنلاین می باشند. کسانی که این کار را از طریق بازاریابی محتوا انجام می دهند، نیازمند ارتباط با مخاطبان خود از طریق تعدادی از وب سایت ها و کانال های اجتماعی هستند - اما آنها باید بدانند که وقت خود را روی چه کسی سرمایه گذاری کنند، نحوه استفاده از آنها برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی چیست؟


 فن آوری های جدید و کانال های جدید رسانه ای، با ایجاد چالش ها و استراتژی های جدید برای کسب و کار، از این که محتوای مناسب به مخاطبان مناسب در زمان مناسب می رسد اطمینان حاصل می کنند. مدل های قدیمی "ایجاد"، "تایید" و "انتشار" دیگر کارایی ندارند. حالا زمان آن است تا مردم با چیزی که "چرخه جدید عمر محتوا"،  نامیده می شود منطبق شوند که می توان آن را در چهار مرحله خلاصه کرد:


 1.اطمینان حاصل کنید که سیستم بازاریابی شما جامع است و به شما اجازه می دهد تا با ذینفعان مختلف از طریق کانال های مختلف (وبلاگ ها، وب سایت ها، برنامه ها و رسانه های اجتماعی) ارتباط برقرار کنید. این امر توانایی نفوذ شما بر مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد.


 2. اجازه دهید اعضای بیشتری از سازمان تان در تولید محتوا مشارکت داشته باشند. این امر فرصت های بیشتری برای برقراری ارتباط با مصرف کننده فراهم می کند. هرچه تعداد کسانی که مشارکت می کنند بیشتر باشد، شما قادر خواهید بود محتوای بیشتری تولید کنید.


 3. اطمینان حاصل کنید که مطالب شما بکر، فوری و به موقع بوده و بازدید کنندگان را مشتاق بازگشت به سایت شما می کند. این امر به راحتی می تواند در کانال های اجتماعی ادامه یابد و اگر مخاطبین سایت شما را مفید بیابند، مطالب خود را با شما به اشتراک خواهند گذاشت.


 4. به خواسته های مصرف کننده گوش دهید و استراتژی خود را بر اساس درخواست مشتریان تان بهینه سازی کنید. همانند کاری که در مورد همه کمپین ها انجام می دهید اهداف را تنظیم و نتایج را ارزیابی کنید و استراتژی خود را در طول زمان بر اساس نیاز تعیین کنید.


 منبع اول: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

 

 

 

 

 

 


  

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد


  فرق بین مدیر من و مدیر تو


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی