درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 تیر 1400 - 16:11   

پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست

  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست


ادامه ادامه مطلب یک

دو خبرنگار محیط زیست جان باختند

  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یازده نکته مهم در تهیه خبرنامه
  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست
  تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان
  جهان جذاب آقای ماسک
  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند
  بر اساس آمار سال ۲۰۲۰ مشخص شد؛ شرکت فولاد مبارکه در میان ۵۰ شرکت بزرگ تولید کننده فولاد در جهان
  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند
  کلیدهای برقراری ارتباط موثر
  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند
  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2625صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 28 مهر 1399 - 00:17
درک چرخه عمر محتوا
اطهر ناصر ترجمه زهرا بابازادگان - مدل های قدیمی "ایجاد"، "تایید" و "انتشار" دیگر کارایی ندارند. حالا زمان آن است تا مردم با چیزی که "چرخه جدید عمر محتوا"،  نامیده می شود منطبق شوند که می توان آن را در چهار مرحله خلاصه کرد:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در فضای آنلاین امروز که به سرعت در حال تغییر است، شرکت ها نیازمند رویکرد جامع به بازاریابی آنلاین می باشند. کسانی که این کار را از طریق بازاریابی محتوا انجام می دهند، نیازمند ارتباط با مخاطبان خود از طریق تعدادی از وب سایت ها و کانال های اجتماعی هستند - اما آنها باید بدانند که وقت خود را روی چه کسی سرمایه گذاری کنند، نحوه استفاده از آنها برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی چیست؟


 فن آوری های جدید و کانال های جدید رسانه ای، با ایجاد چالش ها و استراتژی های جدید برای کسب و کار، از این که محتوای مناسب به مخاطبان مناسب در زمان مناسب می رسد اطمینان حاصل می کنند. مدل های قدیمی "ایجاد"، "تایید" و "انتشار" دیگر کارایی ندارند. حالا زمان آن است تا مردم با چیزی که "چرخه جدید عمر محتوا"،  نامیده می شود منطبق شوند که می توان آن را در چهار مرحله خلاصه کرد:


 1. اطمینان حاصل کنید که سیستم بازاریابی شما جامع است و به شما اجازه می دهد تا با ذینفعان مختلف از طریق کانال های مختلف (وبلاگ ها، وب سایت ها، برنامه ها و رسانه های اجتماعی) ارتباط برقرار کنید. این امر توانایی نفوذ شما بر مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد.


 2. اجازه دهید اعضای بیشتری از سازمان تان در تولید محتوا مشارکت داشته باشند. این امر فرصت های بیشتری برای برقراری ارتباط با مصرف کننده فراهم می کند. هرچه تعداد کسانی که مشارکت می کنند بیشتر باشد، شما قادر خواهید بود محتوای بیشتری تولید کنید.


 3. اطمینان حاصل کنید که مطالب شما بکر، فوری و به موقع بوده و بازدید کنندگان را مشتاق بازگشت به سایت شما می کند. این امر به راحتی می تواند در کانال های اجتماعی ادامه یابد و اگر مخاطبین سایت شما را مفید بیابند، مطالب خود را با شما به اشتراک خواهند گذاشت.


 4. به خواسته های مصرف کننده گوش دهید و استراتژی خود را بر اساس درخواست مشتریان تان بهینه سازی کنید. همانند کاری که در مورد همه کمپین ها انجام می دهید اهداف را تنظیم و نتایج را ارزیابی کنید و استراتژی خود را در طول زمان بر اساس نیاز تعیین کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 


  

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 نکته هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی فناوری


  مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید


  جایگاه روابط عمومی مدرن در ایران


  تحقق روابط عمومی الکترونیک نیازمند اصلاح ساختار روابط عمومی‌هاست


  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند


  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد


  کلیدهای برقراری ارتباط موثر


  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند


  جهان جذاب آقای ماسک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران