درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 00:16   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26219صفحه نخست » یکشنبه، 18 مهر 1395 - 11:46
اپلیکیشن Event فیس‌بوک منتشر شد
فیس‌بوک آنقدر بیننده دارد که حتی کوچک‌ترین قسمت‌هایش نیز بیش از میلیون‌ها کاربر دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک آنقدر بیننده دارد که حتی کوچک‌ترین قسمت‌هایش نیز بیش از میلیون‌ها کاربر دارد. اپلیکیشن وقایع فیس‌بوک (Facebook Events) تازه‏ترین محصول شرکتی است که روزانه تا 100 میلیون بازدید دارد. فیس‌بوک این اپلیکیشن را اخیرا منتشر کرده که از طریق پلت‌فرم IOS قابل نصب است و به‌زودی برنامه مخصوص اندروید نیز ارائه خواهد شد. در دو نسخه مخصوص موبایل و دسکتاپ شبکه فیس‌بوک، از طریق قسمت Events می‌توانید تمام اخبارو برنامه‌های اطراف محل زندگی خود را دنبال کنید. اگر پیج‌های تبلیغاتی را دنبال کنید، می‌توانید از طریق ,Event آخرین اخبار مربوط به آن را پیگیری کنید، آنها را به لیست مورد علاقه خود اضافه کنید و برای شرکت در برنامه‌ای به‌خصوص برنامه‌ریزی کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد وقایع را بر اساس محل، زمان یا میزان علاقه خود از طریق نوار جست‌وجو یا نقشه دسته‌بندی کنید. همچنین یک تقویم نیز برای برنامه‌ریزی وجود دارد و علاوه‌بر این از طریق iCloud یا گوگل نیز می‌توانید اطلاعات دیگر تقویم‌های خود را به آن اضافه کنید تا به برنامه‌های روزتان تسلط بهتری داسته باشید. شرکت فیس‌بوک علاقه دارد هر چند وقت یک بار یکی از قسمت‌های شبکه خود را که روند موفقیت‌آمیزتری طی می‌کند به صورت تک اپلیکیشن ارائه کند به امید اینکه رشد بهتری داشته باشند (به‌عنوان مثال Facebook Messenger).

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3883

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد