درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:32   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26129صفحه نخست » دوشنبه، 12 مهر 1395 - 11:11
دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال به صورت مستقل برگزار می شود
مشاور وزیر و رییس مرکزفناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری چند دوره قبل نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کنار نمایشگاه هایی مانند کتاب و مطبوعات، گفت: دهمین دوره این رویداد به صورت مستقل آبان ماه 95 در تهران برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سید مرتضی موسویان عصر یکشنبه در نشست رسانه ای دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در محل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تشریح برخی برنامه های این رویداد، افزود: این نمایشگاه سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به اینکه این نمایشگاه در 9 بخش برگزار می شود، نشر دیجیتال، پایگاه های اینترنتی، رسانه های همراه و هوشمند، فناوری و هنرهای دیجیتال، حضور شبکه ملی فرهنگ، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، فرصت ها و تهدیدها و مسابقات بازی های رایانه ای بخش های 9 گانه این نمایشگاه را تشکیل خواهند داد
موسویان در ادامه با اشاره به فراز و نشیب های موجود در نمایشگاه های هفتم، هشتم و نهم که در کنار سایر نمایشگاه ها از جمله کتاب و مطبوعات برگزار شد، گفت که نمایشگاه دهم رسانه های دیجیتال بصورت مستقل برگزار خواهد شد
رییس دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تاکید کرد که در این نمایشگاه تلاش شده با حضور بخش های 9 گانه مورد اشاره به نیازهای جامعه در حوزه رسانه های دیجیتال پوشش داده شود
موسویان در خصوص تخصیص ارائه بن های الکترونیک با تخفیف برای بازدید کنندگان هم یادآور شد که دراین باره نامه ای با توضیحات لازم خدمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده و منتظر اظهار نظر ایشان هستیم، از این رو به محض نهایی شدن اطلاع رسانی کامل صورت خواهد گرفت
دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری در 9 بخش از ساعت 10 تا 20 شب هر روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد .

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقرر شده بود این نمایشگاه در آذرماه سال جاری برگزار شود اما در نشستی با ناشران دیجیتال، آنها نسبت به برپایی آن در مدت زمان چهار روز و نبود ایام تعطیل مثل پنج شنبه و جمعه در آن مخالفت کردند تا در نهایت با کنسل شدن برگزاری یک نمایشگاه با اعلام مسئولان مصلا و توافق بعمل آمده با شرکت کنندگان در این نمایشگاه قرار شد تا این نمایشگاه تهران 3 تا 7 آبان برگزار شود
وی با اشاره به اینکه ناشران دیجیتال در نشست های مختلف تاکید داشته اند که برپایی نمایشگاه رسانه های دیجیتال می تواند به تجارت آنها رونق بخشد، ابراز امیدواری کرد که این رویداد بزرگ رسانه های دیجیتال همه ساله در فصل پاییز برگزار شود

**
اعطای نشان اعتماد فرهنگ به محصولات دیجیتال  

موسویان در ادامه به اعطای نشان اعتماد فرهنگ به محصولات دیجیتال و رسانه های آنها اشاره کرد و افزود: این نشان در سایت های پرمخاطب وجود دارد و مخاطبان با کلیک بر روی آن می توانند ضمن آشنایی با دارنده این نشان از کارکردهای آن محصول و سایت مطلع شده و نظرات احتمالی خود را به مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد ارائه دهند
وی اظهارداشت: سایت ها و پایگاه های اینترنتی که نمی خواهند یا نمی توانند نشان نقره ای را دریافت کنند که این نشان اعتماد فرهنگی (نشان اعتماد الکترونیکی) حداقل نشان ممکن است امکان حضور در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال را نخواهند داشت هرچند که دریافت این نشان چند دقیقه زمان خواهد برد
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: 5 ماه است که نشان اعتماد فرهنگی به درخواست کنندگان اعطا می شود که تاکنون 3 هزار سایت این نشان را دریافت کرده اند
وی افزود: تعداد ناشران حقیقی و حقوقی تاکنون به بیش از هزار و اندی رسیده است

**
برگزاری کارگاه هایی را برای ارتقای سواد رسانه ای  

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به برگزاری همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در سال جاری ، گفت: تلاش می شود کارگاه هایی را برای ارتقای سواد رسانه ای در حاشیه این نمایشگاه برگزار و مهارت های لازم را به مخاطبان انتقال دهیم

**
افزوده شدن 100 خانه فرهنگ در دو سال گذشته  

وی با بیان اینکه در طول 2 سال اخیر 100 خانه فرهنگ به مجموعه خانه های فرهنگ کشور افزوده شده، گفت: تاکنون 400 خانه فرهنگ در کل کشور راه اندازی شده است

**
ثبت نام 650 شخصیت حقیقی برای دریافت نشان فروش محصولات دیجیتال  

موسویان اظهار داشت: 650 شخصیت حقیقی برای دریافت نشان فروش محصولات دیجیتال ثبت نام کرده اند و تلاش می کنند تا در معرض فروش قراردادن محصولات را به کل کشور تسری دهند
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال گفت: هر محصولی که در خانه فرهنگ تولید شود تمامی اعضا موظف هستند تا آن را عرضه و تبلیغ کنند، ضمن اینکه تعداد بالایی از خانه های فرهنگ با محصولات متنوع در مناطق محروم کشور به فعالیت می پردازند
موسویان با اشاره به اینکه چندی پیش بزرگترین قرارداد تولید انیمیشن کشور با شهرداری تهران منعقد شده است، اظهار داشت: جای خرسندی است که امکانات اولیه تولید این انیمیشن ها از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأمین شده و تمامی این محصولات از خروجی خانه های فرهنگ به حساب می آید
به گفته موسویان به دلیل تغییرات گسترده در محصولات دیجیتال کشور تعداد زیادی از این محصولات امکان ارائه در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال را ندارند چرا که علم رسانه و تکنولوژی روز به صورت چشمگیری در حال پیشرفت است

**
استفاده از فرصت ها بجای تهدیدها  

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت در فضای مجازی باید برای فرصت ها بیش از تهدیدها ارزش قائل شد و اگر بتوانیم فرصت ها را بدست آورده و هزینه های خود را در بخش تهدیدها کاهش دهیم پیشرفت خواهیم کرد

**
معرفی بازی های رایانه ای جدید، سازندگان و بازی سازهای جدید  

موسویان با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری سومین دوره بازی های رایانه ای به نام خلیج فارس بودیم، اظهارداشت: در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال علاوه بر معرفی بازی های رایانه ای جدید، سازندگان و بازی سازهای جدید را به مردم معرفی خواهیم کرد

**
خرید کتاب های آموزش بازی سازی با حداقل 50 درصد تخفیف  

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تعداد زیادی کتاب آموزشی در بخش بازی سازی برای ارائه به مخاطبان و بازدید کنندگان در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال آماده شده، گفت: خرید این کتاب ها دارای حداقل 50 درصد تخفیف خواهد بود

**
سیر نزولی گردش مالی ناشران دیجیتال در سال 92  

موسویان با اشاره به برپایی نهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در سال گذشته تصریح کرد: متاسفانه گردش مالی ناشران دیجیتال در سال 92 سیر نزولی داشته که این شیب نزولی در سال 93 ادامه پیدا کرد اما در سال 94 ثابت شد اما در پایان نمایشگاه نهم ناشران از گردش مالی خود راضی بودند

**
برگزاری 12 نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال  

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از برگزاری 12 نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان ها تا پایان سال 95 خبر داد و گفت: تا پایان هفته آینده تفاهم نامه برپایی این نمایشگاه ها با استان های مدنظر به امضا خواهد رسید

**
افزایش درآمد ناشران برخط  

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش بینی می شود که ارائه محصولات بر روی سی دی و دی وی دی قدیمی شده و به نظر می رسد تا 4 سال آینده این امر منسوخ خواهد شد و هم اکنون اکثر اطلاعات بر روی رسانه های برخط بارگذاری و مخاطبان از آن استفاده می کنند
به گفته موسویان با این به طور یقین در آمد ناشران برخط به شدت افزایش خواهد یافت

**
امضای تفاهم نامه با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ  

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به امضای تفاهم نامه ای با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهم نامه ناشران سنتی می توانند بدون طی تشریفات خاص به ناشر آثار دیجیتال تبدیل شوند

**
مرکز رسانه های دیجیتال مستقل مجری برگزاری نمایشگاه ها نیست  

موسویان اظهار داشت: کمک های ارائه شده به ناشران دیجیتال در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال بسیار بیشتر از نمایشگاه های هشتم و نهم خواهد بود ضمن اینکه مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد به هیچ عنوان به صورت مستقل مجری برگزاری نمایشگاه ها نخواهد بود

**
آزمایش اعتبار سنجی نرم افزارهای دیجیتال با راه اندازی طرح شامد  

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به راه اندازی طرح شامد (شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال) اشاره کرد و اظهار داشت: آزمایش های اولیه برای اعتبارسنجی نرم افزارهای دیجیتال در این مرکز انجام شده و درماه های آینده این امر به صورت علنی اجرایی خواهد شد ضمن اینکه نرم افزارهای کاربردی در کشور تاکنون به 50 هزار عدد رسیده است

**
اعلام نرخ اجاره غرفه ها  

رئیس دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با اشاره به نحوه واگذاری غرفه ها گفت: درباره هزینه اجاره غرفه دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال برای ناشران گفت: اجاره غرفه برای ناشران دیجیتال متری 70 هزار تومان و برای ناشران کاربردی متری 150 هزار تومان است
موسویان اضافه کرد: پنجاه و چهار شبکه اجتماعی در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده که به نظر ما تنها 3 شبکه می توانند پذیرش مخاطب را داشته باشند
در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال نیز از راه اندازی ستاد خبری دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد و گفت: تمامی اخبار، تصاویر، مصاحبه و مطالب مرتبط با این رویداد بصورت روزانه از طریق این ستاد اطلاع رسانی خواهد شد
محمد رضا کاوه همچنین گفت: به منظور اطلاع رسانی سریع، جامع، کامل و لحظه به لحظه اخبار و مطالب مربوط به این رویداد این مرکز اقدام به راه اندازی گروه تلگرامی کرده است و علاقه مندان می توانند برای دسترسی به اخبار نمایشگاه به عضویت آن در بیایند

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد