درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:07   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26126صفحه نخست » دوشنبه، 12 مهر 1395 - 11:05
پیوند ابری مایکروسافت و ادوبی
ادوبی خدمات ابری خود را روی مایکروسافت‌آزور عرضه خواهد کرد و بدین‌ترتیب، ادوبی به سرویس بازاریابی اصلی برای راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان مایکروسافت تبدیل خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ادوبی خدمات ابری خود را روی مایکروسافت‌آزور عرضه خواهد کرد و بدین‌ترتیب، ادوبی به سرویس بازاریابی اصلی برای راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان مایکروسافت تبدیل خواهد شد. به گزارش رایورز به نقل از techtarget، روز گذشته مایکروسافت و ادوبی از یک شراکت عمده خبر دادند که به موجب آن، ادوبی خدمات ابری خود را روی مایکروسافت‌آزور عرضه خواهد کرد. به موجب این شراکت، ادوبی سرویس بازاریابی ارجح برای راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان مایکروسافت با نام Dynamics 365 Enterprise CRM خواهد بود.

 

بنابر اظهارات مایکروسافت، آزور به «پلتفرم ابری اصلی و ارجح» برای سه سرویس عمده ادوبی تبدیل خواهد شد؛ یعنی ابر بازاریابی ادوبی (Adobe Marketing Cloud)، ابر ابتکاری (Creative Cloud) و ابر سند (Document Cloud). ادوبی مشخصا از SQL Server و خدمات آموزش ماشین که در بسته Cortana از مایکروسافت موجود است، استفاده خواهد کرد. در این میان، شانتانو ناراین، مدیرعامل ادوبی اعلام کرد: «مشتریان ادوبی همواره خواستار طراحی مناسب و خاص هستند و ادوبی و مایکروسافت، می‌توانند با همکاری یکدیگر به مهار و کنترل قدرت ابر بپردازند.» همان‌طور که در اعلام چنین رویدادها و شراکت‌هایی معمول است، تنها چند پرسش بی‌پاسخ باقی می‌ماند. به‌عنوان مثال، با توجه به اینکه ادوبی به‌طور سنتی مراکز داده خود را اداره می‌کند ولی با توجه به اخبار مطرح شده در روز گذشته، هنوز روشن نیست که بر سر این مراکز چه خواهد آمد. با اینکه ادوبی مدت‌هاست در مورد خدمات ابری صحبت می‌کند، اما عمدتا و در وهله اول، از این فناوری به‌عنوان سازوکاری برای ارائه خدمات به مشتریان آبونمانی خود بهره می‌گیرد. طی این سخنرانی، ناراین از این رخداد، به‌عنوان فاز جدیدی از شراکت ادوبی و مایکروسافت نام برد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3878

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد