درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26105صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 11 مهر 1395 - 13:44
غوغای شرکت های تبلیغاتی غربی در عراق
طبق گزارشات این خبرگزاری بریتانیایی، عراق به منبعی برای خبر تبدیل شده بود. در سال های 2006 تا 2008 نزدیک به 40 شرکت تولید کننده فیلم و خبر، بیلبورد، تبلیغات و نظرسنجی افکار عمومی در این کشور فعالیت داشتند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تولید تبلیغات منفی تلویزیونی علیه القاعده، ساخت سوژه های خبری جعلی و سیاه نمایی در تلویزیون کشورهای عربی و همچنین انتشار ویدئوهای تبلیغاتی به نفع «القاعده».

 

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از ریانوستی، وزارت دفاع آمریکا در زمان حمله به عراق با همکاری خبرگزاری Bell Pottinger بریتانیااقدام به انتشار تبلیغات منفی علیه سازمان تروریستی «القاعده» کرده و ویدئوهای جعلی تهیه کرده اند.

 

نتیجه تحقیقات اخیر دفتر تحقیقات روزنامه نگاری نشان می دهد که پنتاگون به خبرگزاری مذکور در حدود 540 میلیون دلار پول پرداخت کرده تا طی سال های 2007 تا 2011 صحنه های جنگ را به نمایش درآورند.

 

به گفته سردبیر این شرکت خبری سه وظیفه اصلی برعهده داشته است: تولید تبلیغات منفی تلویزیونی علیه القاعده، ساخت سوژه های خبری جعلی و سیاه نمایی در تلویزیون کشورهای عربی و همچنین انتشار ویدئوهای تبلیغاتی به نفع «القاعده». نظامیان امریکایی فیلم های ویدوئی جعلی «القاعده» را در حین انجام حملات منتشر می کردند.

 

به گفته سردبیر این خبرگزاری، ویدئوها بدون ترتیب و به شکل اتفاقی در فضای مجازی قرار می گرفتند. سپس آی پی ها را پی گیری می کردند تا بدانند که چه کسانی آن را تماشا می کنند.

 

علاوه بر عراق، این فیلم ها در ایران، سوریه و حتی امریکا هم بازدید شده اند.

 

به گفته وی، شرکت خبری بریتانیایی و نظامیان و جاسوسان امریکایی در پایگاه کمپ ویکتوری در بغداد شانه به شانه هم روی این محصولات کار کرده اند و نتایج آن را به پنتاگون، سازمان سیا و شورای امنیت ملی امریکا گزارش می دادند.

 

این برنامه به صورت پیمانکاری بین شرکت Bell Pottinger با وزارت دفاع امریکا انجام گرفته است و گزارش تمام اسناد آن به همراه گفتگو با متخصصین و دست اندرکاران موجود هستند. در عراق نزدیک به 300 تن از کارکنان این شرکت حضور داشتند که بیشتر آنها شهروندان بریتانیا و عراق بودند.

 

پنتاگون همکاری های خود را با این شرکت بریتانیایی در قالب عملیات اطلاعاتی و روانی امریکا در عراق تایید کرده و می گوید که مطالب تهیه شده همه حقیقت دارند.

 

طبق گزارشات این خبرگزاری بریتانیایی، عراق به منبعی برای خبر تبدیل شده بود. در سال های 2006 تا 2008 نزدیک به 40 شرکت تولید کننده فیلم و خبر، بیلبورد، تبلیغات و نظرسنجی افکار عمومی در این کشور فعالیت داشتند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد