درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26098صفحه نخست » یکشنبه، 11 مهر 1395 - 11:12
پخش زنده رقابت های NFL هم کمکی به توییتر نکرد
براساس آمارهای ارائه شده از سوی شبکه CBS، تعداد بینندگان مسابقات فوتبال آمریکایی این شبکه در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته میلادی با افتی 28 درصدی مواجه شده است که این کاهش به عقیده کارشناسان دلایل متعددی می تواند داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، براساس آمارهای ارائه شده از سوی شبکه CBS، تعداد بینندگان مسابقات فوتبال آمریکایی این شبکه در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته میلادی با افتی 28 درصدی مواجه شده است که این کاهش به عقیده کارشناسان دلایل متعددی می تواند داشته باشد.

بسیاری بر این عقیده اند که پخش زنده این رقابت ها از دیگر رسانه ها و شبکه های تلویزیونی می تواند اصلی ترین دلیل کاهش بینندگان شبکه CBS باشد. افزایش تعداد رسانه های پخش کننده رقابت های لیگ ملی فوتبال آمریکا در شرایطی اتفاق می افتد که پیش از این مدیران شبکه اجتماعی توییتر از قصد خود برای لایو استریمینگ (پخش زنده اینترنتی) این بازی ها خبر داده و امیدوارند با استفاده از این شیوه بر تعداد مخطبان خود بیفزایند.

با وجود تلاش های اخیر مدیران توییتر در زمینه پخش زنده مسابقات، آمارهای منتشر شده از نخستین بازی پخش شده از وب سایت توییتر نشان دهنده استقبال متوسط کاربران این شبکه اجتماعی محبوب از این رویداد بوده است.

اطلاعات منتشر شده از بازی تیم های نیویورک جتس و بوفالو بیلز نشان دهنده آن است که تنها 314 هزار نفر به صورت اینترنتی رقابت این دو تیم را تماشا کرده اند که این میزان به هیچ وجه برای مدیران توییتر و سایر پلتفرم های دیجیتالی که بازی های NFL  را تحت پوشش خود دارند، رقم مناسب و ایده آلی محسوب نمی شود.

شایان ذکر است رقابت دو تیم نیویورک جتس و بوفالو بیلز را در مجموع 15 میلیون و 400 هزار نفر از طریق شبکه های تلویزیونی CBS و NFL تماشا کرده اند که این میزان 49 برابر تعداد بینندگان این بازی از طریق پلتفرم های دیجیتال نظیر توییتر است. گفتنی است آمارهای منتشر شده از میزان استقبال بینندگان از رقابت های امسال به رغم نمایش زیبا و قابل قبول دو تیم، بیانگر کاهش 28 درصدی در مقایسه با استقبال مردم از بازی تیم های دنور و کانزاس در آغاز رقابت های فصل قبل بوده است.

در این راستا مدیران شبکه CBS Sports اعلام کرده اند که رقمی در حدود 2 میلیون و 500 هزار نفر از بینندگان بازی های NFL  ترجیح داده اند که بخشی از بازی را به صورت آنلاین و از پلتفرم های دیجیتال تماشا کنند که این موضوع نیز تاثیر قابل توجهی در کاهش میزان استقبال بینندگان تلویزیونی از بازی افتتاحیه داشته است.

در این میان شرکت توییتر که در زمینه جذب مخاطب ناموفق عمل کرده قصد دارد با پخش زنده و اینترنتی رقابت های لیگ ملی فوتبال آمریکا، بر تعداد مخاطبان خود افزوده و با فروش پکیج تبلیغاتی رقابت های NFL، درآمد خود از پخش تبلیغات مرتبط با این رقابت ها را به 50 میلیون دلار افزایش دهد.

این در شرایطی است که تبلیغات پخش شده به هنگام پخش زنده نخستین بازی NFL میان یار برنامه های سرگرم کننده مختلف و متنوعی که از پلتفرم های دیجیتالی دیگر پخش می شود، گم خواهد شد. به نظر نمی رسد با توجه به تعداد اندک بینندگان بازی تیم های نیویورک جتس و بوفالو بیلز که از وب سایت توییتر پخش شد، درآمد مورد نظر مدیران این شبکه اجتماعی از محل پخش تبلیغات محقق شده باشد.

با این همه و با وجود استقبال اندک کاربران اینترنتی از پخش اینترنتی رقابت های NFL، بسیاری از این کاربران تجربه خود در تماشای این رقابت ها از طریق اینترنت را بسیار خوب و لذت بخش توصیف کردند.

به رغم نظرات مثبت کاربران و بینندگان اینترنتی رقابت ها، به نظر می رسد اصلی ترین دلیل و انگیزه آنها برای تماشای اینترنتی رقابت تیم های نیویورک جتس و بوفالو بیلز جدید بودن این شیوه بوده و بسیاری از این کاربران از هفته های آینده برای تماشای رقابت های لیگ ملی فوتبال آمریکا به شبکه های تلویزیونی مراجعه خواهند کرد.

حال با استقبال اندک و در بهترین شرایط متوسط کاربران و علاقه مندان رقابت های NFL  از استریمینگ اینترنتی این بازی ها، گام بعدی مدیران توییتر در زمینه توسعه و گسترش فعالیت های خود در زمینه افزایش تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی چه خواهد بود؟

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد