درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:56   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26095صفحه نخست » یکشنبه، 11 مهر 1395 - 11:02
چالش‌های فروش لینکدین به مایکروسافت
شرکت Salesforce معتقد است خرید شبکه اجتماعی تخصصی لینکدین توسط مایکروسافت به انحصارطلبی تجاری این شرکت می‌انجامد و نگرانی‌هایی را در ارتباط با حریم شخصی به وجود می‌آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت Salesforce معتقد است خرید شبکه اجتماعی تخصصی لینکدین توسط مایکروسافت به انحصارطلبی تجاری این شرکت می‌انجامد و نگرانی‌هایی را در ارتباط با حریم شخصی به وجود می‌آورد. Salesforce.com از رگولاتورهای اروپایی خواسته تا جلوی خریداری LinkedIn توسط مایکروسافت را بگیرند. مایکروسافت قصد دارد با پرداخت 26.2 میلیارد دلار بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی تخصصی جهان را به تصاحب خود درآورد. برک نورتون مدیر امور حقوقی Salesforce با صدور بیانیه‌ای تصریح کرده که خریداری LinkedIn توسط مایکروسافت تهدیدی برای آینده خلاقیت و رقابت است. زیرا از این طریق یک پایگاه داده حاوی اطلاعات بیش از 450 میلیون نفر متخصص و افراد شاغل در بیش از 200 کشور به دست مایکروسافت می‌افتد و این امر زمینه انحصارطلبی تجاری آن را فراهم می‌کند.وی افزوده که مایکروسافت از این طریق می‌تواند فضایی غیررقابتی به وجود آورد. کمیسیون اروپایی وابسته به اتحادیه اروپا پیش از این در این زمینه حساس شده و با ارسال پرسشنامه برای شرکت‌های فناوری در این قاره در حال بررسی موضوع است. قرار است بررسی‌ها در این زمینه ظرف هفته‌های آینده ادامه یابد. تا زمانی که نگرانی‌های مربوط به رگولاتوری این معامله حل نشود، لینکدین استقلال خود را حفظ خواهد کرد. مایکروسافت امیدوار است روند این خرید تا ماه نوامبر تکمیل شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3877

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد