درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26092صفحه نخست » یکشنبه، 11 مهر 1395 - 10:58
خلاقیت یک باشگاه فوتبال در استفاده از هدست واقعیت مجازی
مدیران باشگاه فوتبال منچسترسیتی از طراحی برنامه‌ای برای استفاده روی هدست واقعیت مجازی شرکت سامسونگ خبر داده‌اند که مشاهده سه‌بعدی لحظات حساس مسابقات فوتبال را ممکن می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیران باشگاه فوتبال منچسترسیتی از طراحی برنامه‌ای برای استفاده روی هدست واقعیت مجازی شرکت سامسونگ خبر داده‌اند که مشاهده سه‌بعدی لحظات حساس مسابقات فوتبال را ممکن می‌کند. به گزارش خبرگزاری مهر، با نصب برنامه یاد شده موسوم به CityVR روی هدست Gear VR سامسونگ علاقه‌مندان و طرفداران این باشگاه می‌توانند تصاویر آهسته لحظات مهم بازی‌های این باشگاه فوتبال را از زوایای مختلف به صورت سه‌بعدی مشاهده کنند و همین‌طور به تازه‌ترین اطلاعات در مورد بازیکنان و آمار بازی‌های باشگاه منچسترسیتی دسترسی پیدا کنند. پیش از این باشگاه منچسترسیتی در ماه مه سال ۲۰۱۵ به‌طور آزمایشی به برخی علاقه‌مندان امکان داده بود با استفاده از هدست‌های یادشده یک بازی منچسترسیتی را به صورت سه‌بعدی مشاهده کنند. از این طریق افراد بدون حضور در محل برگزاری بازی می‌توانند خود را در ورزشگاه و در میان انبوه هواداران احساس کنند. برنامه جدید از فروشگاه Oculus قابل بارگذاری و نصب روی هدست‌های یاد شده است. این برنامه با همکاری شرکت LiveLike طراحی شده است. علاقه‌مندان برای مشاهده سه‌بعدی لحظات حساس بازی از زوایای مختلف تنها باید به آیکون‌های مختلف دوربین که در نقاط مختلف صفحه مشاهده می‌شود نگاه کنند تا به آن زاویه دید منتقل شوند. مدیران این باشگاه امیدوارند هزاران نفر از طرفداران این باشگاه برنامه یاد شده را خریداری کنند. همچنین پیش‌بینی می‌شود عرضه برنامه‌هایی از این دست مردم را در سراسر جهان به خرید هدست‌های واقعیت مجازی بیشتر علاقه‌مند کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3877

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد