درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26082صفحه نخست » شنبه، 10 مهر 1395 - 16:37
فراخوان جشنواره کتاب و رسانه منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فراخوان ارسال آثار برای شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فراخوان ارسال آثار برای شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب، ستاد برگزاری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پانزدهمین جشنواره کتاب و رسانه را با هدف توجه بیشتر به کارکردهای رسانه در حوزه کتاب همزمان با هفته کتاب برگزار خواهد کرد. در این جشنواره با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و کتاب، آثار رسانه‌ای انتشاریافته در زمینه کتاب و نشر بررسی خواهد شد.

شمارگان کتاب و زمانی که صرف مطالعه می‌شود از جمله شاخص های توسعه انسانی، فرهنگی و اجتماعی هر جامعه محسوب می‌ شود. بدیهی است در این میان، رسانه ها با ایفای نقش های اطلاع رسانی، تحلیلی و تبیینی خود در حوزه های مربوط به «کتاب و نشر» می‌ توانند گامی موثر برای ارتقای کمیت و کیفیت این شاخص ها بردارند. به بیان دیگر انتظار می‌ رود رسانه‌ها با انتشار حرفه ای و جذاب خبر، گفت‌وگو، گزارش، یادداشت و نقد در زمینه های مرتبط با کتاب و نشر، از یک سو سبب جلب علاقه و توجه بیشتر مخاطبان خود به مطالعه شوند و از سوی دیگر با فراهم آوردن بستری برای طرح نقاط قوت و ضعف صنعت نشر کشور زمینه ساز رونق این صنعت شوند.

ارزیابی عملکرد رسانه‌ها در حوزه کتاب و نشر، معرفی آثار برتر رسانه‌ای در حوزه کتاب و نشر، ترویج و کمک به رشد کیفی و کمی آثار رسانه‌ای درحوزه کتاب و نشر، جلب توجه بیشتر اهالی کتاب و نشر به ضرورت برقراری رابطه با رسانه‌ها و ایجاد فضای نقد درون رسانه‌ای در زمینه کتاب و نشر به عنوان اهداف پانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه بیان شده است.

بر اساس فراخوان اعلام شده، پانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه در بخش‌رسانه‌های نوشتاری (روزنامه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری) شامل خبر، گزارش، مقاله (یادداشت، سرمقاله، تفسیر و تحلیل و نقد) و گفت ‌وگو، و بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری (تلویزیون و رادیو) شامل گزارش (با حداکثر زمان ۴ دقیقه)، گفت‌وگو (با حداکثر زمان ۶۰ دقیقه) و برنامه‌های ترکیبی (با حداکثر زمان ۹۰ دقیقه) برگزار می‌شود.

آثاری که در فاصله اول مهر ۱۳۹۴ تا پایان شهریور ۱۳۹۵ در رسانه‌های منتشر شده‌اند، می‌توانند به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند. آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های دارای مجوز در تهران یا شهرستان منتشر شده ‌باشد.

هر فرد می‌تواند حداکثر در دو رشته شرکت کند و در هر رشته، حداکثر سه اثر خود را ارسال کند.

در بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری، ارائه گواهی پخش اثر با قید تاریخ پخش که به امضای مدیر خبر یا مدیر پخش شبکه رسیده باشد، الزامی است.

متقاضیان شرکت در جشنواره تا پایان وقت اداری ۲۵ مهر ۱۳۹۵ فرصت دارند در بخش رسانه‌های نوشتاری، هر اثر خود را در قالب سه نسخه pdf یا سه نسخه اسکن شده و در بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری، هر اثر خود را بر روی سه لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه این جشنواره در تهران، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، سرای اهل قلم خانه کتاب، طبقه سوم واقع شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۴۱۵۲۵۴ تماس بگیرند.

مراسم پایانی پانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه و معرفی برگزیدگان همزمان با بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد