درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:15   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26080صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 مهر 1395 - 13:58
تقویت ارتباطات وظیفه مدیران تحول گرا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره روابط عمومی بانک قوامین گفت: نخستین وظیفه مدیران توسعه تقویت ارتباطات است و اطلاعات لازم همچون واقعیت ها ، اندیشه ها و احساسات باید پیش از این که هرگونه تصمیمی اتخاذ شود، مورد توجه قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره روابط عمومی بانک قوامین گفت: نخستین وظیفه مدیران توسعه تقویت ارتباطات است و اطلاعات لازم همچون واقعیت ها ، اندیشه ها و احساسات باید پیش از این که هرگونه تصمیمی اتخاذ شود، مورد توجه قرار گیرد.

حمید موفق در گفت وگویی در تبیین بحث ارتباطات ، وجود ارتباطات صحیح را یکی از عوامل مهم توفیق سازمان دانست وگفت: تجربه نشان داده اگر ارتباطات صحیح در سازمان وجود نداشته باشد، مباحثی همچون هماهنگی، برنامه ریزی، سازندگی و کنترل نیز دستخوش تغییرات جدی می شوند و کارکنان به شایستگی قادر به انجام وظایف خویش نخواهند بود.

وی با بیان اینکه در سازمان ، اطلاعات باید طی فرآیند ارتباطی مستمر و پایا در اختیار مدیران و کارکنان قرار گیرد تا بتوانند با آگاهی به انجام وظایف خود بپردازند، خاطرنشان کرد: در این راستا نظریه پردازان علم ارتباطات نقش اطلاعاتی و ارتباطی مدیران را جزو اساسی ترین نقش های آنان قلمداد کرده اند.

رئیس اداره
روابط عمومی بانک قوامین با اشاره به اینکه توسعه ارتباطات در سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است،گفت: چنانچه هدف سازمان دست یافتن به حداکثر بهره وری باشد، نظام ارتباطات باید به گونه ای طرح ریزی شود که در هر حال اطلاعات از کانال های مربوطه در اختیار مدیران و کارکنان قرار گیرد.

دکتر موفق با بیان اینکه اطلاع رسانی یکی از ویژگی های اصلی و کلیدی روابط عمومی کارآمد است، افزود: در تعریف آکادمیک روابط عمومی آنچه در اولویت قرار دارد، اطلاع یابی است و این اطلاع یابی چنانچه انحصاری نبوده و با مشارکت سازنده کلیه کارکنان همراه باشد می تواند در درون سازمان تفاهم ، همدلی و همراهی را در مجموعه کارکنان و مدیران ایجاد نماید.

وی با اشاره به اینکه امروزه سازمان های پویا و یادگیرنده جهت نیل به اهداف خود علاوه برشناخت مخاطبان بیرونی نیازمند شناخت مخاطبان داخلی و مجموعه امکانات انسانی و مادی هستند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها به منظور شناخت و گردآوری اطلاعات مخاطبان درون سازمان وظیفه مهم و خطیری بر عهده دارند و شناخت دقیق مخاطبان درونی محصول بالندگی و شکوفایی یک روابط عمومی پویا و سرآمد است.

وی در تشریح روابط عمومی های ناکارآمد ، اظهارداشت: امروزه روابط عمومی های ناکارآمد به سمت بیرون سازمان گرایش دارند در حالی که در روابط عمومی کارآمد ، روابط عمومی داخلی از اهمیت نسبتا بیشتری برخوردار است چرا که اگر آثار و عملکرد روابط عمومی بتواند کارکنان سازمان را جلب و اقناع کند در کارایی و عملکرد بیشتر آنان، افزایش بهره وری سازمانی و تامین رضایت ارباب رجوع ، ایجاد تفاهم بیشتر بین مدیریت و کارکنان و افزایش همت سازمانی موثرتر واقع خواهد شد و در نهایت هر یک از کارکنان را به مبلغی برای سازمان تبدیل خواهد کرد.

به نوشته اخبار بانک،رئیس اداره روابط عمومی بانک قوامین در تبیین جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها نیز خاطرنشان کرد: روابط عمومی زمانی می تواند نقش راهبردی خود را در فرایند های ارتباط دو سویه کارکنان با مدیریت ایجاد نماید که خود در سازمان جایگاه مناسبی داشته باشد و متاسفانه در برخی از ساختارهای سازمانی مشاهده می شود که روابط عمومی صرفا به عنوان واحد فرعی، امور اداری یا خدماتی منظور شده است که در این صورت مسلما روابط عمومی نمی تواند جایگاه موثر و نقش آفرین در مسیر تحقق اهداف درون سازمانی خود داشته باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد