درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 08:49   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل
  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی
  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت
  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟
  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران
  «جوک» جایزه ویژه جشنواره «بام»
  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​
  امروز، آخرین فرصت افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی ایران
  مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد: کاهش سهم بانک ملی ایران از مطالبات معوق شبکه بانکی به 9 درصد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26058صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 10 مهر 1395 - 12:43
نقش روابط عمومی
روابط عمومی‌ها معمولاً دارای مسؤولیت‌هایی چون برقراری ارتباط، ایجاد تفاهم دو جانبه بین سازمان و گروه‌های مرتبط، تجزیه و تحلیل پیامدها و رخدادهای محیطی، تلاش برای دسترسی به اهداف پذیرفته شده در جامعه، مدیریت و مسؤولیت‌ بخشی از حوزه‌های برنامه‌ریزی و سیاستگذاری سازمان و … هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عواملی که در سرنوشت هر مؤسسه، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیل به هدف‌ها یاری می‌دهد؛ کیفیت رابطه آنها با مؤسساتی که با آنها سر و کار دارند و همچنین با افکارعمومی جامعه‌ای است که در آن به فعالیت‌ مشغولند.  

 

هر اندازه این ارتباط بطور مستقر و به شکل مؤثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه آن فرد، گروه و مؤسسه در دستیابی به اهداف خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده که افراد و مؤسسات برای رسیدن هر چه بهتر و راحت‌تر به مقاصد خود نیازمند به حسن رابطه و ارتباط متقابل و توسعه تفاهم با یکدیگر و عموم مردم می‌باشند.


مؤسسات به دلایل فوق، در تشکیلات خود اقدام به تأسیس دفتر، واحد یا بخشی تحت عنوان روابط عمومی نموده‌اند تا از طریق آن ارتباط مؤثر را با افراد داخل و خارج سازمان برقرار نمایند و با آگاه‌کردن و تشویق و ترغیب آنان، به اهداف مدیران، سریعتر، راحت‌تر و با هزینه کمتر جامة عمل بپوشانند.


دست‌اندرکاران چنین دفاتری همه روزه در تلاشند تا با استفاده از تکنیک و تخصص‌های حرفة روابط عمومی، به گسترش و ارتباط مؤثر بپردازند.


روابط عمومی‌ها معمولاً دارای مسؤولیت‌هایی چون برقراری ارتباط، ایجاد تفاهم دو جانبه بین سازمان و گروه‌های مرتبط، تجزیه و تحلیل پیامدها و رخدادهای محیطی، تلاش برای دسترسی به اهداف پذیرفته شده در جامعه، مدیریت و مسؤولیت‌ بخشی از حوزه‌های برنامه‌ریزی و سیاستگذاری سازمان و … هستند، که نیل به آنها نیازمند فراهم ساختن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مطابق با فلسفه وجودی سازمان است.

 

به عبارتی افزایش کارایی و تعامل بین بخش‌های مختلف درون سازمانی و برون سازمانی مستلزم فراهم آوردن بستر مناسب رشد روابط عمومی‌ها است. روابط عمومی به عنوان یک بخش کلیدی در سازمان وظایف مهمی را به عهده دارد که اساسی‌ترین آنها آگاهی و روشن ساختن افکار عمومی در خصوص وظایف، مسؤولیت‌ها و اهداف سازمان و نیز ابلاغ اطلاعات واقعی سازمان به مخاطبین ذیربط و همچنین کسب نظریات آنها به منظور ایجاد حسن تفاهم و کنش متقابل است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت


  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی


  تاسیس کرسی «ارتباطات علم و فناوری» در دانشکده علوم ارتباطات


  برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ اوقاف در تبریز


  «عکس بفرست، جایزه بگیر»


  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند


  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد