درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26043صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 مهر 1395 - 16:53
نشست «آینده‌پژوهی و چشم‌انداز در روابط عمومی» برگزار می‌شود
دومین نشست از سلسله نشستهای بررسی علمی و عملی روابط عمومی ایران با موضوع «آینده‌پژوهی و چشم‌انداز در روابط عمومی» یازدهم مهر ماه در نگارستان شهر بوستان گفتگو برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا پارسیان، دبیر نشستهای بررسی علمی و عملی روابط عمومی ایران با اشاره به برگزاری موفق نخستین نشست در تیر ماه سال جاری، از برگزاری دومین نشست «روابط عمومی؛ علم تا عمل» با موضوع «آینده پژوهی و چشم انداز در روابط عمومی» خبر داد .

پارسیان اظهار کرد: با توجه به نقشی که آینده پژوهی در بهبود و افزایش اثر بخشی فرایندهای تصمیم سازی و سیاستگذاری سازمان ایفا می‌کند، ضرورت توجه به این امر در روابط عمومی‌ها، بیش از پیش آشکار شده است .

وی بیان کرد: آینده پژوهی پاسخی به نیاز روزافزون بخش مدیریتی هر کشور است و در تصمیم گیریهای راهبردی سازمانها معمولا در مورد چشم انداز و اهداف بلندمدت تاکید بسیاری می شود که در واقع همان آینده نگری است و در این راستا نقش روابط عمومی درآینده نگری سازمانها، بسیار مهم و تاثیرگذار است .

رئیس انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر تصریح کرد: در دنیای پیچیده پیش رو لازم است به نقشهای مدیریتی روابط عمومی و رسالتهای آن، راهبردی تر نگاه شود و به نقش سنتی که معمولا سازمانها برای روابط عمومی های خود قائل هستند، اکتفا نگردد و در آینده پژوهی، حوزه وظایف روابط عمومی در راستای آینده سازی و کمک به ایفای مسئولیتهای اجتماعی سازمانها قرار گیرد .

پارسیان تأکید کرد: این نشست با حضور پیشکسوتان انجمنهای صنفی و تخصصی روابط عمومی کشور، مدیران و کارشناسان، دانشجویان و اساتید، صاحب نظران، اندیشمندان و فعالان حوزه روابط عمومی برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به برنامه‌های این نشست خاطر نشان کرد: در این نشست  علیرضا یوسفی استاد دانشگاه و مدیر مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه تهران در خصوص «آینده پژوهی در روابط عمومی» میرزا بابا مطهری نژاد استاد دانشگاه و دبیر انجمن روابط عمومی ایران در خصوص «روابط عمومی؛ علم تا عمل» و افشین گلستان عضو هیئت علمی دانشگاه و مدیر عامل مرکز استراتژی و توسعه علوم در خصوص «چشم انداز در روابط عمومی» سخنرانی خواهند کرد .

دبیر نشستهای علمی و عملی روابط عمومی ایران در پایان با اشاره به ضرورتهای برگزاری نشستهای علمی و عملی روابط عمومی گفت: کمک به برقراری و ارتباط مؤثر و تعاملی با تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در حوزه زیربناهای روابط عمومی، کمک به ایجاد نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مشارکتی در بین نهادهای علمی، پژوهشی و نهادهای مدنی روابط عمومی، کمک و بهره‌گیری از ظرفیتهای موجود در جامعه برای ایجاد ارتباط تعاملی بین نهادهای علمی، مدنی و اجرایی روابط عمومی و معرفی و تجلیل از چهره‌های حقیقی و حقوقی به عنوان نماد وحدت در روابط عمومی در کشور یا منطقه یا جهان از مهمترین اهداف برگزاری این سلسله نشستها است .

شایان ذکر است؛ با توجه به اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها در ایران با آن چیزی که در متون نظری یا عملکرد جهانی روابط عمومی وجود دارد تفاوتهای عمیقی دارد، سلسله نشستهای علمی و عملی روابط عمومی ایران به همت انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر و با مشارکت شهرداری تهران به ‌صورت دو ماهانه به بررسی خلأهای موجود در این حوزه می پردازد .

 

منبع: تسنیم

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
اسدی
| 1395/7/8 - 16:33 |     0     0     |
متاسفانه با این روندی که در دولت برای روابط عمومی دیده شده تقریبا جایگاهی براش نمونده که آینده پژوهی برای اون بشه


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد