درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26034صفحه نخست » چهارشنبه، 7 مهر 1395 - 11:02
دلایل اختلال سایت سرشماری اینترنتی به روایت وزیر ارتباطات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دستور رئیس‌جمهوری برای حل اختلال در اجرای سرشماری اینترنتی خبر داد و گفت: از دیروز این مشکل برطرف شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دستور رئیس‌جمهوری برای حل اختلال در اجرای سرشماری اینترنتی خبر داد و گفت: از دیروز این مشکل برطرف شده است. محمود واعظی در حاشیه هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات در جمع خبرنگاران در مورد اختلال پیش آمده در اجرای طرح سرشماری اینترنتی گفت: پیش‌بینی مرکز آمار این نبود که مردم در نخستین سرشماری اینترنتی کشور این‌گونه اقبال به خرج دهند و به همین دلیل دیتابیس مرکز آمار ایران در خدمت این کار قرار گرفته بود.

 

وی با بیان اینکه در جلسه دو هفته گذشته ما به مرکز آمار اعلام کردیم با توجه به پیش‌بینی اقبال گسترده مردم از ثبت نام اینترنتی در سرشماری از دیتابیس وزارت ارتباطات استفاده کنند، ادامه داد: اما برخلاف پیش‌بینی ما نظر مرکز آمار بر این بود که در نخستین سرشماری تعداد کمتری به اینترنت مراجعه می‌کنند لذا به دلیل استفاده زیاد مردم از این طرح در روزهای نخستین مشکلاتی در ظرفیت پیش‌بینی به وجود آمد. واعظی گفت: روز یکشنبه بعداز ظهر رئیس‌جمهور در جلسه‌ای دستور داد تا این مشکل برطرف شود و بر این اساس طرح مرکز آمار با استفاده از دیتابیس وزارت ارتباطات ادامه پیدا خواهد کرد؛ به همین دلیل مشکل به وجود آمده با هماهنگی‌هایی که با این مرکز داشتیم برطرف شده و پیش‌بینی می‌کنیم دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه این خدمت روی شبکه ملی اطلاعات استقرار یافته است، ادامه داد: برای حل مشکلات امنیتی نیز دسترسی به خارج را به این شبکه مسدود کردیم. وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: در روز نخست اجرای این طرح بیش از ۴۰۰ هزار خانوار ایرانی به سایت سرشماری مراجعه کردند که به دلیل عدم آمادگی دیتابیس مرکز آمار تنها حدود ۱۰ درصد مراجعه‌کنندگان موفق به انجام این کار شدند. وزیر ارتباطات در مورد تشویق مردم به استفاده از طرح اینترنتی سرشماری تاکید کرد: بر اساس پیشنهاد مرکز آمار و با هماهنگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات مقرر شده است که به هر فردی که از اینترنت برای سرشماری استفاده می‌کند یک گیگابیت اینترنت رایگان از سوی اپراتورها اختصاص یابد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3874

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد