درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2603صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 بهمن 1391 - 19:46
دستورالعمل جامع روابط عمومی صنعت نفت ابلاغ شد
  

شارا: مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از ابلاغ دستورالعمل جامع روابط عمومی صنعت نفت خبر داد.

 

به گزارش شارا، در مناطق نفت خیز جنوب، اسحق رویور امروز (دوشنبه 30 بهمن) در بیستمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت نفت در اهواز گفت: این دستورالعمل که حاصل چند ماه تلاش کارشناسان روابط عمومی وزارتخانه و شرکت های تابع است، پس از امضای مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت، برای اجرا به واحدهای زیرمجموعه ابلاغ شد.

وی افزود: این دستورالعمل با هدف انسجام، سازماندهی و ایجاد زمینه مناسب برای تبیین اهداف و راهبردهای کلان ارتباطی در تحقق امر اطلاع رسانی تهیه شده است.

رویور اظهار کرد: محورهای اصلی این دستورالعمل شامل اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها، تولیدات هنری (سمعی/بصری)، انتشارات، نمایشگاه ها، همایش ها و جشنواره ها، وب سایت ها و پورتال ها و تبلیغات است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به ارتقای ساختار سازمانی روابط عمومی وزارت نفت اشاره کرد و گفت: با کسب مجوزهای لازم، مقرر شد شرکت های تابع نیز در نزدیک ترین زمان به بررسی و اصلاح ساختار روابط عمومی های خود، اقدام کنند.

رونمایی از سایت جدید شانا با حضور وزیر نفت
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با بیان این که شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) تنها منبع و مرجع خبری وزارت نفت است، افزود: به زودی سایت جدید این شبکه اطلاع رسانی با حضور وزیر نفت رونمایی می شود.

رویور درباره برپایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توضیح داد: نمایشگاه هجدهم با ویژگی های متفاوت برگزار و برای بهتر برپاشدن آن 14 کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: این نمایشگاه، تجلی اراده و توانمندی های صنعت نفت کشور به ویژه در بخش توسعه ساخت داخل و خودکفایی است.

در این نشست، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز با اشاره به قدمت روابط عمومی صنعت نفت اظهار کرد: با توجه به گسترش فعالیت های این صنعت در سال های اخیر، لازم است ساختار و تشکیلات روابط عمومی ها متناسب با آن ارتقا یابد.

مهندس حمید بورد استفاده بیش از پیش از نیروهای متخصص و ارتباط موثر با رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب با توجه به گستردگی وسعت عملیاتی در سطح 400 هزار کیلومتر مربع، در پنج استان مسئولیت سنگین و جایگاهی ویژه در وزارت نفت دارد.

در ادامه حجت الاسلام محسن محمدی پور، مشاور فرهنگی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت نیز به تشریح فعالیت های شورای فرهنگی این وزارتخانه پرداخت و گفت: سند راهبردی فرهنگی وزارت نفت در دست تدوین قرار دارد.

در ابتدای این نشست، عبدالحسین رضایی زاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ضمن خیر مقدم به حاضران، گزارشی از فعالیت های این اداره ارائه داد.

در این نشست که به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، دستور کار  جلسه پیگیری شد و اعضای شورا به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد