درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:56   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25875صفحه نخست » یکشنبه، 28 شهریور 1395 - 00:29
کتاب تبلیغ بالینی منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «تبلیغ بالینی» به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در 240 صفحه منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «تبلیغ بالینی» به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در 240 صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، کتاب «تبلیغ بالینی» با قلم جواد مهدوی یگانه و مجید صادقی تألیف شده است که در بخش درآمد این کتاب، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آورده است: تاریخ انبیای الهی و اولیای رحمانی، همواره شاهد زحمات شبانه روزی هادیان طریق حق و مبلغان وادی ایمان بوده که از هیچ کوششی در پاکسازی نفس آدمی از آلایش های دنیوی و آراستن روح او به فضایل انسانی، دریغ نورزیده اند و همچون طبیبی حاذق و مشفق، دردهای درونی بشر را درمان کرده و بسان پرستاری دلسوز، از جامعه انسانی مراقبت نموده اند.

سیره و زندگانی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امامان معصوم علیهم السلام نیز به روشنی گواه این حقیقت است که آنان همواره در صحنه عمل، حضوری فعال داشته اند و با گفتار صادقانه و کردار آگاهانه خویش، پیکره اجتماع را از هر گزندی در امان نگاه می داشتند و به رشد و بالندگی آن کمک شایانی می کردند.

«مؤسسه فرهنگی تبلیغی نسیم رضوان» در این اثر با عنوان «طرح تبلیغ بالینی»، مباحثی ارزشمند و نکاتی کاربردی در موضوع های مربوط به چگونگی تبلیغ دین و اخلاق اسلامی در مراکز درمانی و پزشکی کشور، برای استفاده مبلّغان گرامی فراهم آورده است. به طور کلی، این طرح در سه محور مهم، سامان یافته است: «عیادت از بیماران»، «گفتمان و مشاوره دینی» و «ارتباط با کارکنان».

این طرح که یکی از طرح های موفق در عرصه تبلیغ چهره به چهره است، نقش مهمی در ایجاد ارتباط مستقیم و اثربخش میان «مبلّغ» و «بیمار و کارکنان» در بیمارستان ها و مراکز درمانی دارد. البته باید توجه داشت، مبلغانی که این شیوه تبلیغی را اجرا می کنند، ضمن بهره مندی از شرایط عمومی امر تبلیغ، باید از شرایط و ظرایف خاص این حوزه نیز آگاه باشند.

برخی از ویژگی های این کتاب، ارائه مطالب سودمند در چیستی تبلیغ بالینی و شیوه های اجرای آن، حکمت بیماری ها و بلاها، بیمار و بیماری در آیینه روایات و نقش دین در درمان بیماری ها است. آنچه بر کارآمدی و ارزشمندی پژوهش«تبلیغ بالینی» افزوده، بیان اصطلاحات رایج در مراکز درمانی، احکام و مسائل شرعی پزشکی و نیز خاطره ها و تجربه های آموزنده مبلّغان است. همچنین در پایان این اثر، جدول ها، فرم ها و کاربرگ های مربوط به فرآیند تبلیغ بالینی در مراکز درمانی، برای استفاده خوانندگان ارجمند آمده است.

امیدواریم مباحث کتاب حاضر، برای علاقه مندان به این عرصه نوپای تبلیغی، سودمند باشد و به گسترش هر چه بیشتر این شاخه از تبلیغ دینی بینجامد و مبلّغان محترم از مطالب، رهنمودها و تجربه های موجود در آن استفاده کنند و بیش از پیش، در مسیر ترویج معارف اسلامی و تربیت آحاد جامعه توفیق یابند.

در پایان از تمام کسانی که در امر آماده سازی و انتشار این کتاب کوشیدند، به ویژه از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مؤمنی، رئیس محترم گروه تأمین و منابع تبلیغی، صمیمانه سپاسگذارم.


شایان ذکر است که این کتاب، در هفت فصل و 240 صفحه به قیمت 12000 تومان به فروش می رسد که نوبت اول چاپ آن به شمارگان 800 نسخه در انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسیده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد