درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25852صفحه نخست » خبر یکجمعه، 26 شهریور 1395 - 20:56
عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی کشور: ارتباط با رسانه ها یکی از مهمترین وظایف برون سازمانی روابط عمومی ها است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید شهاب سید محسنی در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران ارتباط مستمر با رسانه ها را یکی از حساسترین و مهمترین وظایف این واحدها عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید شهاب سید محسنی در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران ارتباط مستمر با رسانه ها را یکی از حساسترین و مهمترین وظایف این واحدها عنوان کرد.

به گزارش شارا، در راستای ارتقاء توانمندی روابط عمومی ها در تهیه و تنظیم انواع قالب های فنون رسانه ای نخستین کارگاه تخصصی خبر نویسی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران با حضور سید شهاب سید محسنی عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان
روابط عمومی کشور و مدرس حوزه خبر و روابط عمومی عصر امروز در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری قدس برگزار شد.

عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ارتباط با رسانه ها را یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف و مأموریت های برون سازمانی واحدهای روابط عمومی عنوان کرد و گفت: از این طریق زمینه انتشار و انعکاس برنامه ها،سیاست ها و اقدامات سازمان ها در جهت افزایش آگاهی های عمومی و روشنگری اذهان و افکار عمومی فراهم می شود.

سید محسنی افزود:یکی از مشکلاتی که همواره مأموریت خطیر اطلاع رسانی روابط عمومی ها را از طریق رسانه های دیداری،شنیداری و نوشتاری (روزنامه،رادیو،تلویزیون....)با محدودیت روبرو می سازد،عدم شناخت و تسلط بسیاری از روابط عمومی ها با اصول حرفه ای ارتباط و تعامل با رسانه ها و نیز عدم بهره گیری علمی و تخصصی آنها در تهیه و تنظیم انواع قالب های فنون رسانه ای از جمله خبر، گزارش خبری، مصاحبه و....می باشد.

وی تصریح کرد: وجود این ضعف حرفه ای و ساختاری معمولاً فرصت های اطلاع رسانی و رسانه ای بی نظیر و رایگان را از واحدهای روابط عمومی سلب می کند.این درحالی است که با آشنایی و تسلط تیم مدیریتی و کارشناسی روابط عمومی در بخش ارتباط با رسانه ها با اصول و فنون رسانه ای می توان از این فرصت و قابلیت بالای خبری و تحلیلی اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی نهایت استفاده و بهره برداری را بعمل آورد.

مدرس حوزه خبر و روابط عمومی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی سعی داریم اصول و فنون خبر نویسی را به زبان ساده بیان کنیم و امیدواریم مورد استقبال علاقمندان حوزه ارتباطات و روابط عمومی بویژه کارشناسان روابط عمومی در بخش ارتباط با رسانه ها قرار بگیرد.

شایان ذکر است،این کارگاه تخصصی خبر نویسی طی دو روز و به مدت 10 ساعت با حضور 20نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری های غرب استان تهران به میزبانی شهرداری قدس برگزار و در پایان پس از برگزاری آزمون کتبی به افراد گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد