درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 21:04   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد

  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد


ادامه ادامه مطلب دو

تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون

  تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون


ادامه ادامه مطلب سه

نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ

  نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی تنها واحدی که در سازمانها به فراموشی سپرده شده اند
  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد
  استاندار اردبیل: کارآمدی روابط عمومی ها عملکرد دولت را بهتر نشان می دهد
  نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز: فعالیت روابط عمومی با کار تبلیغاتی متفاوت است
  خلاقیت روابط عمومی موجب اثربخشی بیشتر اقدامات می‎شود
  مدیریت به سبک روابط عمومی
  تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران برای ایجاد شفافیت در معاملات دولتی
  انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملق
  در همایش مدیران روابط عمومی مازندران عنوان شد: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم
  11 مهارت اساسی یک ارتباط موفق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25852صفحه نخست » خبر یکجمعه، 26 شهریور 1395 - 20:56
عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی کشور: ارتباط با رسانه ها یکی از مهمترین وظایف برون سازمانی روابط عمومی ها است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید شهاب سید محسنی در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران ارتباط مستمر با رسانه ها را یکی از حساسترین و مهمترین وظایف این واحدها عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید شهاب سید محسنی در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران ارتباط مستمر با رسانه ها را یکی از حساسترین و مهمترین وظایف این واحدها عنوان کرد.

به گزارش شارا، در راستای ارتقاء توانمندی روابط عمومی ها در تهیه و تنظیم انواع قالب های فنون رسانه ای نخستین کارگاه تخصصی خبر نویسی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران با حضور سید شهاب سید محسنی عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان
روابط عمومی کشور و مدرس حوزه خبر و روابط عمومی عصر امروز در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری قدس برگزار شد.

عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ارتباط با رسانه ها را یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف و مأموریت های برون سازمانی واحدهای روابط عمومی عنوان کرد و گفت: از این طریق زمینه انتشار و انعکاس برنامه ها،سیاست ها و اقدامات سازمان ها در جهت افزایش آگاهی های عمومی و روشنگری اذهان و افکار عمومی فراهم می شود.

سید محسنی افزود:یکی از مشکلاتی که همواره مأموریت خطیر اطلاع رسانی روابط عمومی ها را از طریق رسانه های دیداری،شنیداری و نوشتاری (روزنامه،رادیو،تلویزیون....)با محدودیت روبرو می سازد،عدم شناخت و تسلط بسیاری از روابط عمومی ها با اصول حرفه ای ارتباط و تعامل با رسانه ها و نیز عدم بهره گیری علمی و تخصصی آنها در تهیه و تنظیم انواع قالب های فنون رسانه ای از جمله خبر، گزارش خبری، مصاحبه و....می باشد.

وی تصریح کرد: وجود این ضعف حرفه ای و ساختاری معمولاً فرصت های اطلاع رسانی و رسانه ای بی نظیر و رایگان را از واحدهای روابط عمومی سلب می کند.این درحالی است که با آشنایی و تسلط تیم مدیریتی و کارشناسی روابط عمومی در بخش ارتباط با رسانه ها با اصول و فنون رسانه ای می توان از این فرصت و قابلیت بالای خبری و تحلیلی اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی نهایت استفاده و بهره برداری را بعمل آورد.

مدرس حوزه خبر و روابط عمومی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی سعی داریم اصول و فنون خبر نویسی را به زبان ساده بیان کنیم و امیدواریم مورد استقبال علاقمندان حوزه ارتباطات و روابط عمومی بویژه کارشناسان روابط عمومی در بخش ارتباط با رسانه ها قرار بگیرد.

شایان ذکر است،این کارگاه تخصصی خبر نویسی طی دو روز و به مدت 10 ساعت با حضور 20نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری های غرب استان تهران به میزبانی شهرداری قدس برگزار و در پایان پس از برگزاری آزمون کتبی به افراد گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1397)


  زمانی که بزرگترین شبکه سراسری خبر و توزیع در یک کشور آسیایی، در ایران تکمیل شد


  گذری و نظری بر سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران


  "رهگذر" سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه شد


  نقش روابط عمومی در تنظیم و بهبود ارتباطات سازمانی


  شرکت گوگل چطور با استفاده از اطلاعاتی که از خودتان کسب کرده، آینده را به شما می فروشد


  نشست مدیرعامل با اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی


  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


  هنگام خواب با موبایل و فضای مجازی نباشید


  تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی