درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 21:28   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟
  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران
  «جوک» جایزه ویژه جشنواره «بام»
  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​
  امروز، آخرین فرصت افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی ایران
  مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد: کاهش سهم بانک ملی ایران از مطالبات معوق شبکه بانکی به 9 درصد
  برند سازی شخصی و ساخت داستان
  بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری / خریداران را میخکوب خود کنید
  عصب شناسی چه کمکی به تبلیغ بهتر می کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25852صفحه نخست » خبر یکجمعه، 26 شهریور 1395 - 20:56
عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی کشور: ارتباط با رسانه ها یکی از مهمترین وظایف برون سازمانی روابط عمومی ها است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید شهاب سید محسنی در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران ارتباط مستمر با رسانه ها را یکی از حساسترین و مهمترین وظایف این واحدها عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید شهاب سید محسنی در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران ارتباط مستمر با رسانه ها را یکی از حساسترین و مهمترین وظایف این واحدها عنوان کرد.

به گزارش شارا، در راستای ارتقاء توانمندی روابط عمومی ها در تهیه و تنظیم انواع قالب های فنون رسانه ای نخستین کارگاه تخصصی خبر نویسی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران با حضور سید شهاب سید محسنی عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان
روابط عمومی کشور و مدرس حوزه خبر و روابط عمومی عصر امروز در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری قدس برگزار شد.

عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ارتباط با رسانه ها را یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف و مأموریت های برون سازمانی واحدهای روابط عمومی عنوان کرد و گفت: از این طریق زمینه انتشار و انعکاس برنامه ها،سیاست ها و اقدامات سازمان ها در جهت افزایش آگاهی های عمومی و روشنگری اذهان و افکار عمومی فراهم می شود.

سید محسنی افزود:یکی از مشکلاتی که همواره مأموریت خطیر اطلاع رسانی روابط عمومی ها را از طریق رسانه های دیداری،شنیداری و نوشتاری (روزنامه،رادیو،تلویزیون....)با محدودیت روبرو می سازد،عدم شناخت و تسلط بسیاری از روابط عمومی ها با اصول حرفه ای ارتباط و تعامل با رسانه ها و نیز عدم بهره گیری علمی و تخصصی آنها در تهیه و تنظیم انواع قالب های فنون رسانه ای از جمله خبر، گزارش خبری، مصاحبه و....می باشد.

وی تصریح کرد: وجود این ضعف حرفه ای و ساختاری معمولاً فرصت های اطلاع رسانی و رسانه ای بی نظیر و رایگان را از واحدهای روابط عمومی سلب می کند.این درحالی است که با آشنایی و تسلط تیم مدیریتی و کارشناسی روابط عمومی در بخش ارتباط با رسانه ها با اصول و فنون رسانه ای می توان از این فرصت و قابلیت بالای خبری و تحلیلی اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی نهایت استفاده و بهره برداری را بعمل آورد.

مدرس حوزه خبر و روابط عمومی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی سعی داریم اصول و فنون خبر نویسی را به زبان ساده بیان کنیم و امیدواریم مورد استقبال علاقمندان حوزه ارتباطات و روابط عمومی بویژه کارشناسان روابط عمومی در بخش ارتباط با رسانه ها قرار بگیرد.

شایان ذکر است،این کارگاه تخصصی خبر نویسی طی دو روز و به مدت 10 ساعت با حضور 20نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری های غرب استان تهران به میزبانی شهرداری قدس برگزار و در پایان پس از برگزاری آزمون کتبی به افراد گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


  تاسیس کرسی «ارتباطات علم و فناوری» در دانشکده علوم ارتباطات


  برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ اوقاف در تبریز


  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی


  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند


  «عکس بفرست، جایزه بگیر»


  احراز هویت کسب وکارهای آنلاین


  ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه داده دنیا در نروژ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد