درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 - 09:19   

دیدار انسان و روبات در نمایشگاه صنعتی هانوفر

  دیدار انسان و روبات در نمایشگاه صنعتی هانوفر


ادامه ادامه مطلب یک

کاربران دروغین فیسبوک شما را کنترل می‌کنند

  کاربران دروغین فیسبوک شما را کنترل می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد
  داود عسکرپور مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گراش شد
  عید بعثت مبارک
  کاربران دروغین فیسبوک شما را کنترل می‌کنند
  دیدار انسان و روبات در نمایشگاه صنعتی هانوفر
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  فراخوان مهم بانک ملی ایران به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان
  فراخوان سمینار تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی
  مدیر روابط عمومی بانک سرمایه تایید صلاحیت شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25852صفحه نخست » خبر یکجمعه، 26 شهریور 1395 - 20:56
عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی کشور: ارتباط با رسانه ها یکی از مهمترین وظایف برون سازمانی روابط عمومی ها است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید شهاب سید محسنی در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران ارتباط مستمر با رسانه ها را یکی از حساسترین و مهمترین وظایف این واحدها عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید شهاب سید محسنی در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران ارتباط مستمر با رسانه ها را یکی از حساسترین و مهمترین وظایف این واحدها عنوان کرد.

به گزارش شارا، در راستای ارتقاء توانمندی روابط عمومی ها در تهیه و تنظیم انواع قالب های فنون رسانه ای نخستین کارگاه تخصصی خبر نویسی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری های غرب استان تهران با حضور سید شهاب سید محسنی عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان
روابط عمومی کشور و مدرس حوزه خبر و روابط عمومی عصر امروز در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری قدس برگزار شد.

عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ارتباط با رسانه ها را یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف و مأموریت های برون سازمانی واحدهای روابط عمومی عنوان کرد و گفت: از این طریق زمینه انتشار و انعکاس برنامه ها،سیاست ها و اقدامات سازمان ها در جهت افزایش آگاهی های عمومی و روشنگری اذهان و افکار عمومی فراهم می شود.

سید محسنی افزود:یکی از مشکلاتی که همواره مأموریت خطیر اطلاع رسانی روابط عمومی ها را از طریق رسانه های دیداری،شنیداری و نوشتاری (روزنامه،رادیو،تلویزیون....)با محدودیت روبرو می سازد،عدم شناخت و تسلط بسیاری از روابط عمومی ها با اصول حرفه ای ارتباط و تعامل با رسانه ها و نیز عدم بهره گیری علمی و تخصصی آنها در تهیه و تنظیم انواع قالب های فنون رسانه ای از جمله خبر، گزارش خبری، مصاحبه و....می باشد.

وی تصریح کرد: وجود این ضعف حرفه ای و ساختاری معمولاً فرصت های اطلاع رسانی و رسانه ای بی نظیر و رایگان را از واحدهای روابط عمومی سلب می کند.این درحالی است که با آشنایی و تسلط تیم مدیریتی و کارشناسی روابط عمومی در بخش ارتباط با رسانه ها با اصول و فنون رسانه ای می توان از این فرصت و قابلیت بالای خبری و تحلیلی اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی نهایت استفاده و بهره برداری را بعمل آورد.

مدرس حوزه خبر و روابط عمومی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی سعی داریم اصول و فنون خبر نویسی را به زبان ساده بیان کنیم و امیدواریم مورد استقبال علاقمندان حوزه ارتباطات و روابط عمومی بویژه کارشناسان روابط عمومی در بخش ارتباط با رسانه ها قرار بگیرد.

شایان ذکر است،این کارگاه تخصصی خبر نویسی طی دو روز و به مدت 10 ساعت با حضور 20نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری های غرب استان تهران به میزبانی شهرداری قدس برگزار و در پایان پس از برگزاری آزمون کتبی به افراد گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان معرفی شد


  داده های بزرگ برای تأثیر بزرگ، پیام روز جهانی ارتباطات


  روابط عمومی یعنی افکار سازی و تاثیر عمیق بر رفتارهای دیگران


  مدیر روابط عمومی بانک سرمایه تایید صلاحیت شد


  دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه ۲ کشور برگزار می‌شود


  مباحث بازاریابی و برند / افکار یک تبلیغاتچی


  ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد


  شرط پخش زنده در یوتیوب


  بیمه پارسیان محبوب ترین برند بیمه ای کشور به انتخاب مشتریان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود