درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 مهر 1398 - 21:55   

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد

  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»

  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم

  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم


ادامه ادامه مطلب سه

در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد

  در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس
  سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد
  بانک رفاه کارگران خوب کار کرده و مشکلی ندارد
  خدمت رسانی موکب های بانک رفاه به زائران حسینی در مناطق مرزی
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی باشگاه ذوب آهن
  بانوان شاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستندشاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستند
  آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟
  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد
  رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25847صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 26 شهریور 1395 - 09:39
تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه پرتیراژ آمریکایی «میامی هرالد» 17 سپتامبر 2003 به مناسبت یکصدمین سالروز انتشار خود فرمت صفحه اولش را تغییر داد. این روزنامه اعلام کرده بود: چون افراد زیر 50 سالگی، دیگر مانند گذشته حوصله ورق زدن روزنامه ها را ندارند از این پس خلاصه همه مطالبش را در جای ویژه ای در صفحه اول قرار می دهد تا این دسته از خوانندگان بدانند که مطلب مورد نظرشان در کدام صفحه چاپ شده و مستقیما سراغ آن صفحه بروند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه پرتیراژ آمریکایی «میامی هرالد» 17 سپتامبر 2003 به مناسبت یکصدمین سالروز انتشار خود فرمت صفحه اولش را تغییر داد. این روزنامه اعلام کرده بود: چون افراد زیر 50 سالگی، دیگر مانند گذشته حوصله ورق زدن روزنامه ها را ندارند از این پس خلاصه همه مطالبش را در جای ویژه ای در صفحه اول قرار می دهد تا این دسته از خوانندگان بدانند که مطلب مورد نظرشان در کدام صفحه چاپ شده و مستقیما سراغ آن صفحه بروند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست


  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


  تغییرات جدید اینستاگرام در راه است


  در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد


  دوربین جدید نیکون


  مسئولیت دروازه بانی یا نگهبانی روزنامه نگار


  رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران منصوب شد


  آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟


  چراغ راه


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود