درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 19:59   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری همایش مدیران روابط عمومی استان مازندران
  انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های همدان بهمن ماه برگزار می‌شود
  کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در خراسان جنوبی برگزار می شود
  مناقشه عجیب بر سر یک روابط عمومی! / منتقدان: برخی رسانه ها پولکی شده اند و نمک گیر!
  توزیع نسخه‌های جعلی روزنامه واشنگتن پست با اخباری علیه ترامپ
  مراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن سه شنبه شب برگزار شد/ توصیه های قدیمی ترین مدیرعامل بانک مسکن
  آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه زندگی
  مظاهریان اظهار داشت: تسهیلات یکم،ایده کارآمد برای تامین مالی مسکن
  در جشنواره ملی بهره‌وری عنوان شد: بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور
  انتصاب اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25846صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 24 شهریور 1397 - 10:19
تقویم روز ارتباطات/ انتشار نخستین شماره روزنامه «یو. اس. ا ـ تودی» و اشاره ای به روش تعیین درصد اهمیت یک روزنامه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پانزدهم سپتامبر 1982 شرکت رسانه ای «گانِت» نخستین شماره روزنامه تازه خود «یو. اس. ا ـ تودی USA Today» را منتشر کرد که اینک پُرفروشترین (نه، مهمترین) روزنامه سراسری آمریکاست. این روزنامه با توجه به روانشناسی مخاطبان معاصر، ساده نویسی را پیشه خود ساخته است و بانگارش خاص و عکسهای متعدد منتشر می شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پانزدهم سپتامبر 1982 شرکت رسانه ای «گانِت» نخستین شماره روزنامه تازه خود «یو. اس. ا ـ تودی USA Today» را منتشر کرد که اینک پُرفروشترین (نه، مهمترین) روزنامه سراسری آمریکاست. این روزنامه با توجه به روانشناسی مخاطبان معاصر، ساده نویسی را پیشه خود ساخته است و بانگارش خاص و عکسهای متعدد منتشر می شود.


شرکت گانت که در سال 1906 توسط «فرانک گانتFrank Gannett متولد1876 و متوفی در 1957» تاسیس شده است در سال 2003 در ایالات متحده دارای 99 روزنامه و مجله، 22 فرستنده تلویزیونی و دهها رادیو و یک خبرگزاری بود. این شرکت در دهه 1950 که مؤسس آن درگذشت 22 روزنامه، چهار رادیو و سه تلویزیون داشت. گانت که یک جمهوریخواه (راستگرا) بود فعالیت مطبوعاتی خود را از شهر نیویورک آغاز کرده بود. وی گفته بود که اگر رئیس جمهوری باشد یک وزارت خانه صلح هم دایر می کند. فرانک گانت کار روزنامه را از زمانی که دانش آموز دبیرستان بود با رساندن روزنامه شهر بریستول ایالت نیویورک با دوچرخه به خانه های محله ای که در آن زندگی می کرد آغاز کرده بود. وی با این کار هزینه خرید لباس و تفریح خودرا تأمین می کرد. او بعدا خبرگیر و خبرنگار شد و ....


باید دانست که اهمیت روزنامه به تیراژ آن نیست، به کیفیت مطالب و تجربه، شهرت، دانش و مقبولیت اجتماعی نویسندگانش است و اینکه چه کسانی آن را می خوانند. عوام الناس روزنامه را می خرند ولی جز یکی دو مورد، بقیه مطالبش را نمی خوانند ـ فقط ورق می زنند و نگاه می کنند که نقض غرض تلقی شده است. هر جامعه ملی، صرف نظر از میزان جمعیت، توسط چند هزار نفر اداره می شود و اهمیت یک روزنامه به این است که تا چند درصد این چند هزار نفر را جذب و به خواندن مطالبش معتاد و نیازمند می کند. این گروه نشریه ای را می خوانند که از آن ـ در هرشماره ـ با زبانی ساده که وقت گیر نباشد اطلاعات و معلومات تازه به دست آورند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


  آقای روابط عمومی در شهرداری همدان چه می کند؟


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز