درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:00   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25844صفحه نخست » چهارشنبه، 24 شهریور 1395 - 13:22
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
رسانه ها در ارتقای فرهنگ جامعه نقش مهمی دارند
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت : رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ جامعه نقش مهمی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت : رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ جامعه نقش مهمی دارند.

محمد تقی زاده که در جشنواره تعلیم، رسانه ،  تربیت در جمع اصحاب رسانه سخن می گفت، افزود: بخش مهم و قابل توجهی از ارتقای فرهنگ جامعه برعهده اصحاب رسانه است و هر جا در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی اصحاب رسانه خوب عمل کنند مردم را نسبت به حقوق خود آشنا می کند.

 

تقی زاده با اشاره به سابقه رسانه ها در دوران تاریخی مختلف اظهار کرد: ایران در نوشتار و دانشگاه و مدرسه پیشینه قدیمی دارد و طبق پژوهش هایی جدید نخستین نشانه های اختراع خط در ایران مربوط به پنج هزار سال قبل از میلاد در شهرستان جیرفت در استان کرمان است. امروز اگر به دنبال کسب موفقیت در آموزش و پرورش هستیم باید به سمت درگیر کردن افکار مردم و مسئولان توسط رسانه ها به آموزش و پرورش باشیم در این حالت است که آسیب ها در جامعه کاهش می یابد.

 

وی افزود : دو دیدگاه در آموزش و پرورش وجود دارد و آن هم داشتن یک برنامه علمی و تهیه سند توسعه است که متاسفانه طرفداران این دیدگاه ها در جامعه بسیار کم هستند. دیدگاه غالب به آموزش و پرورش یک دیدگاه ساده است که بر اساس آن تنها راه حل مشکلات در این بخش را جابه جایی چند نفر می دانند که این دیدگاه درست نیست و نباید براساس آن آموزش و پرورش را دچار چالش کرد.

 

وی گفت: دانش آموزان امروز درک و فهم بهتری از پیام ها و واژه هایی همچون عدالت، درستی و راستی دارند و فصل اول زندگی دانش آموزان باید درک و فهم باشد.امروزه آسیب های زیادی در کتاب درس دانش آموزان وجود دارد که این آسیب ها باید توسط رهبران رسانه برای برطرف شدن دنبال شوند.

 

تقی زاده به برنامه ریزی برای اجرای اولویت های توسعه آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: توسعه پیش دبستانی یکی از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش خوزستان است.همچنین، جذب بازماندگان از تحصیل ، انسداد مبادی بی سوادی، توسعه فنی و حرفه ای و کار دانش و توجه ویزه به مدارس دخترانه از دیگر اولویت های مهم ماست.

 

گفتنی است، در نخستین جشنواره تعلیم ، رسانه ، تربیت  23 نفر برگزیده بخش های خبر، گزارش خبری، گزارش موضوعی، عکس، مصاحبه و تیتر تجلیل شدند.

 

منبع: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد