درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:04   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25835صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 24 شهریور 1395 - 10:39
شرکت همراه اول با مخابرات ایران ادغام می‌شود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: یکپارچگی تمامی سرویس‌های موبایل و ثابت و ادغام همراه‌اول با مخابرات ایران در سال ٩٧ انجام می‌شود و سپس برای تمامی خدمات تنها یک قبض صادر خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: یکپارچگی تمامی سرویس‌های موبایل و ثابت و ادغام همراه‌اول با مخابرات ایران در سال ٩٧ انجام می‌شود و سپس برای تمامی خدمات تنها یک قبض صادر خواهد شد. رسول سرائیان در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برنامه ٥ ساله این شرکت را تشریح کرد و گفت: این برنامه از اردیبهشت ٩٥ تا اردیبهشت ١٤٠٠ اجرا می‌شود. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توضیح داد: در سال ٩٥ یکپارچه‌سازی آغاز می‌شود و در سال ٩٦ خاتمه می‌یابد. در سال‌های ٩٦ تا ٩٨ بخش همراه و ثابت ادغام می‌شوند و از سال ٩٨ تا ١٤٠٠ شرکت پیشرو دیجیتال با برند واحد و هیات مدیره واحد تشکیل خواهد شد.

 

وی افزود: در سال 1400 با یکپارچه شدن شرکت مخابرات ایران یک مرکز صورت‌حساب‌گیری، یک مرکز تماس، یک مرکز فعال‌سازی و یک مرکز فروش برای تمام سرویس‌های همراه و ثابت وجود خواهد داشت و برای تمام نیازهای مشتری تنها یک قبض صادر می‌شود. سرائیان تاکید کرد: هم‌اکنون سهم مخابرات در بازار حداقل 60 درصد است که با این اقدام مشتری سراغ سرویس‌دهنده‌های غیر نخواهد رفت. وی یادآور شد: نرخ جابه‌جایی مشتریان در بازار مخابرات 30 تا 40 درصد است. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با ارائه گزارشی از عملکرد 4 ماهه تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: طرح مطالعاتی برنامه پنج ساله مخابرات از سال 90 شروع شده است و در این مطالعات مشخص شد شرکت‌هایی که شرایط شرکت مخابرات ایران را داشته‌اند، 5 تا 10 سال قبل این مسیر را رفته‌اند. وی یادآور شد: تغییر شرایط ازجمله حضور پیام‌رسان‌های خارجی، رقبای بین‌المللی برای مخابرات ایجاد کرده که تغییر ساختار در این شرکت را ضروری کرده است و کاهش درآمد پیامک ازجمله نتایج حضور رقبای جدید است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3863

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز