درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25814صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 22 شهریور 1395 - 11:29
تولید محتوای مردم پسند، حلقه گم شده رسانه ها
"داوودسلیمانی" کارشناس روابط عمومی - با نگاهی کوتاه به رسانه ها بخصوص روزنامه ها متوجه خواهیم شد که پوشش اخبار نشست ها و صحبت های مسئولین، کپی مطالب رسانه های قوی، مطالب منتشر شده در رسانه های مجازی و انتشار اخبار تولیدی روابط عمومی ها
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با نگاهی کوتاه به رسانه ها بخصوص روزنامه ها متوجه خواهیم شد که پوشش اخبار نشست ها و صحبت های مسئولین، کپی مطالب رسانه های قوی، مطالب منتشر شده در رسانه های مجازی و انتشار اخبار تولیدی روابط عمومی ها نزد اصحاب رسانه بیشترین سهم را دارد که بنظر می رسد با توجه به مصاحبه های مکرر، وعده های بی پشتوانه و محتوای تقریبا تکراری این نشست ها و مصاحبه ها، باعث دورشدن اکثررسانه ها از تولید محتوای جذاب و کاربردی همچون گزارشات خبری و اجتماعی و بیان دغدغه های اصلی و مهم مردم می شود که این موضوع باعث کم رنگ شدن علاقه مردم نسبت به مطالعه روزنامه و بازدید از سایر رسانه ها و نهایتا سرخوردگی و بی اعتمادی مردم شده است.


لذا ضمن ضرورت آسیب شناسی عمیق این چالش از سوی اساتید علوم اجتماعی و رسانه ای و همچنین لزوم حمایت سازمان یافته،قانونی و اصولی دستگاهها و مسئولان ذی ربط از رسانه ها بمنظور تامین نیازهای اقتصادی و امنیت شغلی آنها ، امیداست دوستان تلاشگر و عزیز رسانه ای نیز از رسالت واقعی خود دور نشده و با اطلاع رسانی مطلوب و "تولید " محتوای عامه پسند، نسبت به شیوه مدیریت و رویه فعالیت خود بازنگری کرده تا شاهد بهبود اقتصاد خودمحوری ، پویایی و ارتقا سطح رسانه ها، استقبال مخاطبان، رقابت سالم، تعریف واقعی رسانه و نهایتا حضور مقتدر آنها در سطح کشور و جهان باشیم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد