درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25792صفحه نخست » جمعه، 19 شهریور 1395 - 22:42
انتقاد روزنامه نروژی از زاکربرگ، مدیر فیسبوک
سردبیر روزنامه نروژی "آفتن‌پستن"، مارک زاکربرگ را به سوء استفاده از قدرت متهم کرده است. علت این اعتراض حذف عکسی از جنگ ویتنام در یکی از مطالب این روزنامه در فیسبوک بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سردبیر روزنامه نروژی "آفتن‌پستن"، مارک زاکربرگ را به سوء استفاده از قدرت متهم کرده است. علت این اعتراض حذف عکسی از جنگ ویتنام در یکی از مطالب این روزنامه در فیس بوک بوده است.

 

 نامه اسپن اگیل هانزن، سردبیر روزنامه نروژی "آفتن‌پستن" (Aftenposten) که در وبسایت این روزنامه منتشر شده است این‌گونه آغاز می‌شود: «مارک زاکربرگ عزیز، من در فیسبوک تو را دنبال می‌کنم ولی تو من را نمی‌شناسی.»


او در این نامه نگرانی خود از گستره قدرت بزرگترین شبکه اجتماعی و سرخوردگی و خشم از تصمیمات فیسبوک را ابراز کرده است. هانزن در این نامه مارک زاکربرگ را "بزرگترین ناشر جهان" خوانده و معتقد است که او از قدرت خود سوء استفاده می‌کند.

علت نوشتن این نامه گزارش آنلاینی است که روزنامه "آفتن‌پستن" بر صفحه خود در فیسبوک منتشر کرده بود. تصویر اول این مطلب که به عکاسی جنگ پرداخته، عکس شناخته‌شده‌ای از جنگ ویتنام بود که کیم فوک، دختر بچه‌ای ویتنامی را در حال فرار پس از یک حمله با ناپالم نشان می‌دهد.

اما تمرکز فیسبوک تنها بر روی برهنه بودن دختر بچه حاضر در عکس بوده است. شبکه اجتماعی فیسبوک در یک ایمیل به روزنامه نروژی اخطار داده و از آن‌ها خواسته بود که عکس را حذف یا شطرنجی کنند. پس از اعتراض عمومی نویسندگان این روزنامه، گردانندگان فیسبوک امکان ارسال مطلب از حساب کاربری روزنامه در فیسبوک را مسدود و عکس را حذف کردند.

 

 هانزن در نامه سرگشاده خود در انتقاد از تصمیم فیسبوک نوشت: «با وجود اینکه من سردبیر بزرگترین روزنامه نروژ هستم متوجه شدم که تو (مارک زاکربرگ) امکان ایجاد محدودیت در تصمیم‌گیری‌های تحریریه‌‌ای من را داری.»

بر اساس قوانین فیسبوک تفاوتی میان عکس تاریخی جنگ و پورنوگرافی کودکان وجود ندارد. عکس مورد بحث از جنگ ویتنام نقش به سزایی در شکل‌گیری بحث‌های انتقادی درباره عملیات ارتش آمریکا در جنوب شرقی آسیا داشت.

هانزن خطاب به زاکربرگ می‌نویسد: «از نظر من، تو از قدرت خود سوء استفاده می‌کنی. برایم باورش سخت است که درباره این تصمیم زیاد فکر کرده باشی.»

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد