درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25783صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 20 شهریور 1395 - 07:45
آیا واقعا همیشه وجود رسانه اجتماعی برای روابط عمومی ضروری است؟
نوشته ریچارد دی. پیس ترجمه حنانه باقریان - دیگر کسی در یک دفترچه راهنمای قدیمی به دنبال نشانی دفتر یک دکتر نمی گردد و یا بی هدف مسیر یک خیابان را طی نمی کند تا در راه به صورت تصادفی به رستورانی بر بخورد، بنابراین رسانه اجتماعی به تجارت ها کمک می کند که کشف شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رسانه اجتماعی نه تنها در بازاریابی که حتی در روابط عمومی نیز به طور فزاینده ای نقشی مهم بازی می کند. در دنیای دیجیتال امروز بی شک بدون رسانه اجتماعی محال است که بتوان به مشتری ها دسترسی داشت، حرف هایشان را شنید و یا تصویری نو را به آن ها ارائه داد.


چه پیر و چه جوان همه بر خط هستند اگر چه هر کدام از لحاظ جمعیت شناختی به دسته ای از رسانه های اجتماعی تمایل بیشتری نشان می دهند.


با این وجود به نظر می رسد برخی تجارت ها، به خصوص تجارت های محلی، بدون فعالیت در رسانه های اجتماعی از عهده امور خود بر می آیند.


آن ها جایگاه خود در بازار را به وسیله ی تبلیغات دهان به دهان به دست آورده اند. برای برخی به سادگی حضور در یک شهر کوچک کافیست. با این تفاسیر آیا همیشه وجود رسانه اجتماعی در روابط عمومی ضروریست؟ شاید نه از همه جهات اما بی شک در مدیریت بحران، تبلیغات، خدمت به مشتری و روابط رسانه ای نقش دارد.

و اما چرا:
انسانی کردن شرکت ها:

تا اندازه ای به دلیل وجود رسانه اجتماعی، مصرف کنندگان دیگر مثل قبل با عناوین تجاری ارتباط برقرار نمی کنند. امروزه عناوین تجاری برای آنها حکم یک دوست دیگر، یک فرد مشهور یا یک دنبال کننده در رسانه اجتماعی را دارد.


آنها توقع به روز رسانی های دلچسب و سرگرم کننده و حتی گهگاهی کمی شخصی دارند. رسانه اجتماعی شرکت ها را دارای حلقه روابط انسانی وسیع تر کرده و موجب قابل دسترس تر شدن آن برای عموم، روزنامه نگاران و مصرف کنندگان می شود. این به عناوین تجاری فرصت برقراری ارتباطی بی سابقه با مشتری ها را می دهد. همچنین به آنها کمک می کند که از بازخورد ها آگاه شوند و در صورت وجود شکایت از مشتریان پیش از آنکه از کنترل خارج شود آن را مدیریت کنند.

در معرض کشف بودن:
امروزه وقتی شخصی به مشکلی بر می خورد، به صورت بر خط به جستجوی راه حل مشکل خود در اینترنت پرداخته و برای او وبسایت هایی پدیدار می شوند. دیگر کسی در یک دفترچه راهنمای قدیمی به دنبال نشانی دفتر یک دکتر نمی گردد و یا بی هدف مسیر یک خیابان را طی نمی کند تا در راه به صورت تصادفی به رستورانی بر بخورد، بنابراین رسانه اجتماعی به تجارت ها کمک می کند که کشف شوند.
این باعث ورود مشتریان بیشتری شده در عین این که مکانی بر خط را برای مشتریان فراهم کرده تا بازخورد های خود را در آن منعکس کنند.

توزیع مطالب مطبوعاتی:
این بحث همچنان وجود دارد که با تغییرات دائمی رسانه اجتماعی، دیگر مطالب مطبوعاتی در روابط عمومی اهمیت ندارند. البته بهتر از رسانه اجتماعی برای توزیع مطالب مطبوعاتی کجاست زمانی که هم اکنون نیز مصرف کنندگان برای اطلاع از اخبار جهان به آن مراجعه می کنند؟


بسیاری از عناوین تجاری مطالب مطبوعاتی خود را روی سایت شرکت شان انتشار داده و در رسانه اجتماعی به اشتراک می گذارند. این نیاز به سر و کار داشتن با شرکت های تبلیغاتی که ارزش کمی برای توزیع مطالب مطبوعاتی قائل می شوند و همچنین هزینه پرداختی برای این کار را حذف می کند.

شاخص بودن کارمندان کلیدی:
در هر تجارتی مشتریان کیفیت آن را بر اساس کارمندانی قضاوت می کنند که در پس آن مشغول به کارند. برای مثال شاید شما در یک رستوران محلی غذا بخورید برای اینکه می دانید آشپز آن رستوران غذاهای خوشمزه درست می کند و یا محصولات شرک اپل را خریداری کنید چون مجذوب استیو جابز و کارهایی که کرده است شده اید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد