درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 12:41   

عکاسی مستند

  عکاسی مستند


ادامه ادامه مطلب یک

صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری

  صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی
  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید
  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400
  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی
  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد
  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟
  از روابط عمومی ‌چه می‌دانید؟
  واکسن روابط‌عمومی
  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  عکاسی مستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25780صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 18 شهریور 1399 - 14:59
تقویم روز ارتباطات/ وضعیت روزنامه نگاری در دهه اول قرن 21 در میزگردهای سال 2004
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دهه اول سپتامبر سال 2004 ، در آمریکا یک رشته میزگرد تلویزیونی برای بحث درباره مطبوعات (رسانه های چاپی) برگزار شده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دهه اول سپتامبر سال 2004 ، در آمریکا یک رشته میزگرد تلویزیونی برای بحث درباره مطبوعات (رسانه های چاپی) برگزار شده بود.

 

در جریان این میزگردها، بحث به روزنامه های تهران نیز کشانیده شد. در این بحث گفته شد که در تهران ده ـ یازده میلیونی [وقت] بیش از هر شهر بزرگ دیگر در جهان، روزنامه منتشر می شود، ولی مخاطبان آنها نسبت به جمعیت شهر اندک هستند و بیشتر این روزنامه ها از دولت کمک مالی می گیرند؛ به صورت کاغذ ارزان و ... [و اینک کمک نقدی به اصطلاح؛ یارانه] و شنیده شده است که برخی از این روزنامه ها عمدتا به خاطر دریافت همین کمک های دولتی منتشر می شوند و علاقه مندی زیاد به تیراژ ندارند. همچنین گفته شد که احتمالا کسب شهرت سیاسی و ورود به محافل بزرگان (مطرح بودن) انگیزه دیگر انتشار روزنامه در تهران بوده است.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟


  5 کلید مهم روابط عمومی


  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی


  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید


  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی


  عکاسی مستند


  واکسن روابط‌عمومی


  از روابط عمومی ‌چه می‌دانید؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400