درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 15:58   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25764صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 16 شهریور 1395 - 00:50
اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران برگزار شد
اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران با همت موسسه کارگزار روابط عمومی و همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی، در مرکز همایش های بین‌المللی المپیک برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران با همت موسسه کارگزار روابط عمومی و همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی، در مرکز همایش های بین‌المللی المپیک برگزار شد.


به گزارش شارا، در این رخداد، مهدی باقریان طی سخنانی گفت: جایگاه روابط عمومی به سه عامل کلیدی بستگی دارد اول اینکه روابط عمومی در چه سیستمی فعالیت می کند و موضوع دوم نگرش مدیران ارشد سازمان ها نسبت به روابط عمومی چگونه است و عامل سوم به مهارت های متخصصان روابط عمومی ارتباط دارد.

 

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی افزود: در ایران روابط عمومی به صنعت تبلیغات روسای سازمان ها و شرکت ها تبدیل شده و این موضوع هنرهشتم را از جایگاه واقعی خود دور ساخته و متاسفانه روابط عمومی به معنای هر آن چیزی است که مدیران اجرایی مایل هستند معنا کنند.

 

مدیرعامل موسسه کارگزار روابط عمومی در ادامه تصریح کرد: به نظر می رسد دیگر کافی نیست فقط سوال شود که چگونه می توانیم سازمان را به مردم معرفی کنیم بی آن که به جایگاه و ارزش روابط عمومی و کارشناسان آن توجه داشته باشیم.


در ادامه این مراسم، مهدی شیخ با اشاره به بروز و ظهور تکنولوژی های نوین ارتباطاتی و رسانه ای بویژه فضای مجازی گفت: روابط عمومی ها باید خود را با شرایط امروز وفق داده و از حالت سنتی خارج و از این طریق از انزوا بیرو بیایند.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه امروز برخی روابط عمومی ها در برخی سازمانها جایگاه خاصی ندارند و فقط از آنهابه عنوان سخنگو، تبلیغاتی و برگزارکننده مراسم استفاده می شود.

 

حسین افخمی مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص ارزیابی و شناخت جایگاه و نقش روابط عمومی در مجامع و محیط های بین المللی سخنرانی کرد و بر لزوم حضور روابط عمومی ها در عرصه های بین المللی برای ارایه تصویر و انگاره درست و مناسب از کشور تاکید کرد.


سید شهاب الدین سید محسنی در اولین همایش رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی بازتعریف این حرفه را موجب رسیدن آن به جایگاه واقعی دانست.


عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: روابط عمومی علیرغم قدمت 65 ساله، همچنان از لحاظ مفهومی، اهمیت، جایگاه و کارکردهای حرفه ای و تخصصی با آسیب ها و چالش ها و مشکلات جدی مواجه است.

داوود نعمتی انارکی مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در خصوص فرصت‌های ارتباطی گفت: بهره گیری از همه ظرفیت‌های ارتباطی موجود می‌تواند یک سازمان را در یک تعامل مقتدرانه با جامعه قرار دهد. هر سازمان بدلیل ماهیت های وجودی خود ماموریت هایی برای خود تعریف کرده و اگر از این فرصت ها  استفاده کنند از کمترین چالش برخوردار خواهند بود.
 
اسماعیل قدیمی در ادامه در خصوص جایگاه و کارکردهای مدیریت در روابط عمومی گفت: سازمان‌های جدید پیچیده‌ترین سیستم‌ها و موجودیت‌های جهان هستی را تشکیل می‌دهند. اکثر اندیشمندان غربی بخش مدیریت را در توسعه همه جانبه جامعه کلیدی و بنیادی می‌دانند.
 
 سید رضا عاملی درباره چالش های اصلی روابط عمومی در فضای مجازی خاطر نشان کرد: امروز روابط عمومی‌ها در جایگاه واقعی خود نیستند و بیشتر آنها بصورت سنتی و با شیوه های گذشته فعالیت می کنند. روابط عمومی هوشمند است که بصورت اتوماتیک پیام را بصورت یکپارچه از سازمان به مخاطبان مخابره و منتقل کند. 

عضو شورای عالی فضای مجازی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: باید از روابط عمومی مرکز به روابط عمومی غیر مرکزی و شبکه ای، از روابط عمومی با بهره کم به روابط عمومی با بهره وری متراکم هوشمند، از روابط عمومی محدود به روابط عمومی توسعه ای و پایدار و در نهایت از روابط عمومی سنتی و محلی به سمت روابط عمومی بین المللی و جهانی حرکت کنیم.

در ادامه این مراسم با حضور مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی و شماری از پیشکسوتان روابط عمومی از حسین افخمی استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی،محسن امینی استاد و پیشکسوت روابط عمومی،فرشاد فخیمی مدیرروابط عمومی بانک شهر و علی عیدانی مدیر روابط عمومی بنادر آبادان تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز