درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:38   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25706صفحه نخست » چهارشنبه، 10 شهریور 1395 - 23:58
المپیک هم‌آورد رسانه‌هاست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک تحلیل‌گر و کارشناس رسانه‎ای در نشست تخصصی «المپیک رسانه‌ای» گفت: «اگر المپیک در اولین دوره‌های برگزاری، تنها یک رویداد جشنواره ورزشی برای زور آزمایی ورزشکاران بود اما امروز در عرصه ارتباطات‌ ما با یک المپیک رسانه‌ای روبرو هستیم به نحوی که در حال حاضر به جای ورزشکاران شاهد زورآزمایی و هم آوردی رسانه ها هستیم.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  یک تحلیل‌گر و کارشناس رسانه‎ای در نشست تخصصی «المپیک رسانه‌ای» گفت: «اگر المپیک در اولین دوره‌های برگزاری، تنها یک رویداد جشنواره ورزشی برای زور آزمایی ورزشکاران بود اما امروز در عرصه ارتباطات‌ ما با یک المپیک رسانه‌ای روبرو هستیم به نحوی که در حال حاضر به جای ورزشکاران شاهد زورآزمایی و هم آوردی رسانه ها هستیم.»

به گزارش شارا از گروه فرهنگی آنا از
روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، نشست تخصصی «المپیک رسانه‌ای» با هدف بررسی ابعاد رسانه ای المپیک ریو 2016 عصر سه شنبه 9 شهریور در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با حضورسید مهدی هاشمی‌ رئیس فدراسیون تیراندازی، حمید قاسمی مدیر شبکه رادیو ورزش، دهنادی تحلیل گر و کارشناس رسانه و ارتباطات، بهزاد تیمورپور سرپرست فرهنگسرا و مسعود اسکویی کارشناس - مجری برگزار شد.

حمید قاسمی مدیر شبکه رادیویی ورزش در این نشست با اشاره به ضرورت انجام چنین مباحثی در خصوص المپیک و تحلیل عملکرد رسانه ها در این رویداد بزرگ ورزشی، گفت: فضای المپیک تا حد زیادی متاثر از فضای رسانه ای است و یکی از گلایه های مسولان در این ایام این بود که چرا فضای کشور المپیکی نیست.

وی اظهارداشت: در یک تحلیل رسانه‌ای که انجام گرفته، از 63 ورزشکار تنها 13 ورزشکار در حد و اندازه های خود ظاهر شدند. بسیاری معتقد بودند به دلیل فضای متفاوت و سنگین المپیک، ورزشکاران نتوانستند قابلیت های خود را به نمایش بگذارند.

قاسمی در مورد نقش شبکه های اجتماعی در ابعاد رسانه ای المپیک، گفت: شبکه های اجتماعی از نظر اطلاع رسانی سریع و به موقع یک فرصت است اما از در موارد بسیاری هم جنبه تهدید آن برای ورزشکاران المپیکی ما مشکل ساز بود.

وی ادامه داد: انتشار سریع اخباری مانند خواستگاری یک ورزشکار قزاقستانی از میلاد عبادی پور در شبکه های اجتماعی و پرداختن به آن از دیدگاه های مختلف و یا اذعان رییس فدراسیون تکواندو به تحت فشار قرار گرفتن تیم در برابر این فضاهای مجازی از مسائلی که در این حوزه پیش آمد.

سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی نیز در نشست «المپیک رسانه ای» با بیان این که یک شبه نمی توان افکار عمومی را شکل داد گفت: این که بیایم در شب شروع المپیک بگوییم به هر ورزشکاری که مدال طلا بگیرد به او مثلا یک میلیارد پاداش می دهیم، نمی تواند برای ما یک شبه آن ورزشکار و قهرمان مورد انتظار را تربیت کند.

وی تاکید کرد: ما در بسیاری از رشته ها خبرنگار و گزارشگر تخصصی آن را نداریم و در همین المپیک شاهد هستیم در انعکاس اخبار نتایج ورزشکاران رشته تیراندازی با اشتباهات و اشکالات زیادی مواجه هستیم.به طوری که هنوز رتبه نهایی ورزشکار مشخص نشده است، خبرنگاران بدون اطلاع از روند برگزاری مسابقات شروع می کنند به مخابره، اطلاع‌رسانی، تحلیل از این اتفاق.

دهنادی تحلیلگر و کارشناس رسانه‎ای این نشست تخصصی نیز گفت: اگر المپیک در اولین دوره های برگزاری، تنها یک رویداد جشنواره ورزشی برای زور آزمایی ورزشکاران بود اما امروز در عرصه ارتباطات‌ ما با یک المپیک رسانه‌ای روبرو هستیم به نحوی که در حال حاضر به جای ورزشکاران شاهد زورآزمایی و هم آورد رسانه ها هستیم.

وی با تاکید براین که المپیک ذاتش رسانه ای شده است، گفت: در انتخاب ورزشکاران، ایجاد روحیه قهرمانی و سرآمدی برای ورزشکاران، آماده کردن یک ورزشکار برای گود رقابت یا مستعد کردن آن برای شکست این رسانه ها هستند که نقش ایفا می کنند.

این تحلیلگر و کارشناس رسانه‎ای با بیان این که ما در المپیک با فقدان سیاستگذاری رسانه ای مواجه هستیم، تصریح کرد: مانند مدیریت بحران ما در المپیک و رویدادهای بزرگ ورزشی نیاز به مدیریت راهبری شکست داریم.

برگزاری دوره های تخصصی گزارشگری ورزشی در فرهنگسرای رسانه
بهزاد تیمور پور سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در این نشست تصریح کرد: با برگزاری چنین نشست هایی قصد داریم مطالبه گری را در اهالی رسانه ایجاد کنیم و برای ایجاد پیوست رسانه ای المپیک 2020 آمادگی داریم هر 6 ماه یک بار چنین نشست هایی با روسای فدراسیون های مختلف و مسولان ورزشی کشور و خبرنگاران و روزنامه نگاران برگزار کنیم.

وی با گلایه از عدم حضور نماینده کمیته ملی المپیک در این نشست، گفت: انتظار افکار عمومی از کمیته ملی المپیک این است که از هم اکنون به فکر پیوست رسانه المپیک 2020 باشند.

تیمورپور از تشکیل کانون خبرنگاران ورزشی در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی خبرداد و افزود: در این فرهنگسرا آمادگی داریم دوره های آموزشی برای گزارشگری و آشنایی با مسائل فنی و کارشناسی رشته های مختلف ورزشی برگزار کنیم.

تیمورپور راه اندازی نرم افزار موبایلی و پیام رسان خبرنگاران ورزشی را یکی دیگر از خدمات فرهنگسرای رسانه در حوزه ورزش و رسانه اعلام کرد و گفت: در این نرم افزار افراد به لحظه از جدیدترین رویدادهای ورزشی مطلع شوند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد